Heips!
Olen muuten ihan normaalikokoinen,mutta nuo reidet.Ruokavalio on kohdallaan,liikuntaa on tarpeeksi (mm.kävelyä,ratsastusta..)Kuntosalilla oleilusta en pidä,ja mieleni ei valloitu tanssista, yms.Siis mitä liikuntalajeja voisi harrastaa,että ne reidet kiinteytyisi?
En haluaisi myöskään mitään kauheita lihasreisiä.
(olen myös jättänyt karkit,sipsit,mehut ja kaikki tommoset pois)...
Kertokaa!
Isot LÖYSÄT reidet.
4
1832
Vastaukset
- hölkkääjä
Mulla ollut sama murhe eli reidet suuret. Ratsastaminen ainakin itselle kasvattaa reisiä. Parhaiten olen huomannut reisiä hoikistavan juoksemisen. Treenasin muutama vuosi sitten maratonille ja reidet kapeni selvästi. Paino ei hirmuisesti muuten pudonnut, koska olen ihan normaalipainoinen muutenkin. Mutta siis pitkiä rauhallisia juoksulenkkejä. Sykemittari on hyvä apu, että varmasti juoksee tarpeeksi hitaasti. Itse tulee ainakin juostua muuten helposti liian lujaa ja sitten menee maku koko hommaan. Aloittele rauhallisesti, niin et huomaakaan kun alat nauttia puuhasta ja reidet hoikkenee...
- hölkkääjä
Samat sanat. Hölkkä pienentää. Edelleen silti olen omalla kohdallani huomannut, että hölkästä (pitkään jatkunut harrastus) ja terveestä ruokavaliosta huolimatta ulko- ja sisäteidet ovat höllykät. Kai ne johtuu jostain geneettisistä tekijöistä, koska muuten olen tosi timmissä kunnossa. Sama homma: punttisali ei kiinnosta. Raikas ulkoilma ja kevyt hölkkä on se juttu. Liikunnan iloja! Ja väheneviä kiloja! :)
- kokeillut-
Sanoit ettei tanssi kiinnosta, niin entäpäs aerobic?? Muutenkin on todella paljon erilaisia ohjattuja tunteja eri kuntokeskuksilla. Mutta itelläni ainakin semmoinen käsitys, että aerobicissä voisi kiinteytyä reisistä.
Kuinka usein harrastat tuota ratsastusta ja kävelyä??? - ois..
pyöräily? varmasti alkaa auttaa jos pyöräilet työmatkat ja noudatat tuota terveellistä ruokavaliota.. itellä harmittaa kun koko vartalon alueella semmonen kiva pikku läskikerros.. sitä yritän nyt itse haihdutella :D kavalasti tullut vaikka liikun joka päivä xD nyt läski lähtee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614260Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1531799Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351258Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671056- 56904
- 76895
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.165823Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781