Skin doctors hair no more

ei sikaa säkissä

Kokemuksia tuosta Skin Doctorsin tuotteesta? Toimiiko mukana tuleva "karvankasvua hidastava spray". Kuulostaa liian hyvälle ollakseen totta. Onko vain verrattavissa Veetin karvanpoistovoiteisiin? Eli aikalailla yhtä tyhjän kanssa..

6

5189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sänkipetteri

Olin juuri kirjoittelemassa samaa kysymystä.

Eli olisi kiva kuulla ihmisten kokemuksia tuosta Slow Grow -tuotteesta ja siitä, miten se sopii esimerkiksi kasvojen iholle.

• ainetta

Kyselin tuolla alempana "karvan kasvua hillitsevä aine", nolla vastausta. Olen ostanut kosmetologilta ampulleja. Vähän hillitsi. Jos sänki kasvaa millin päivässä, niin ampullin nesteen vaikutuksesta siihen meni kaksi päivää.

• Sänkipetteri
        ainetta kirjoitti:

Kyselin tuolla alempana "karvan kasvua hillitsevä aine", nolla vastausta. Olen ostanut kosmetologilta ampulleja. Vähän hillitsi. Jos sänki kasvaa millin päivässä, niin ampullin nesteen vaikutuksesta siihen meni kaksi päivää.

Joku ehdotti mulle tuota Slow Grow -tuotetta ja laitoin sen alustavasti ja testauksen muodossa tilaukseen.. tai no tilasin suoraan tuon Mousse Magic -paketin, mikä pitää sisällään sen karvanpoistotökötin lisäksi myös Slow Grow -tuotteen.

Tulen kirjoittamaan kokemuksistani tänne, haen tuotteen postista keskiviikkona.

• partaveikko

Olen käyttänyt Slow Grow voidetta nyt n. 4 viikkoa. Koemukset ovat hyviä. En ole aikaisemmin pystynyt ajamaan partaa höylällä, mutta nyt se mahdollista. Koneella ajaessa jälki on nykyään yhtä hyvä kuin aikaisemmin höylällä ajettaessa. En usko, että tuote lopettaa parran kasvua koskaan kokonaan, mutta se toimii selkeästi karvan kasvua hidastavana ja lisäksi ei tarvitse käyttää erillistä kosteusvoidetta ( erittäin kuiva iho). Ostin voiteen parturista, mutta käsittääkseni sitä myy ainakin Sokos. Purkin koko on 150 ml ja 4:n viikon käytön aikana ( 2 kertaa päivässä )sitä on mennyt tosi vähän. Minulla se ei ainakaan ole aiheuttanut mitään reaktioita iholla vaikka ihoni on aika herkkä reagoimaan. Olen kärsinyt aika paljon myös sisäänpäin kasvavista karvoista ja nekin ovat loppuneet lähes kokonaan hoidon aikana.

• arpapeliä

Karvanpoistoaine poisti jaloista karvat tosi heikosti pois. Kaverillani toimi kuin unelma, joten arpapeliä on toimiiko niin, että ihan kaikki karvat lähtee pois.

Se hidastaako se karvan kasvua niin on vaikea sanoa. Käytin sitä jokusen viikon ja en huomannut mitään eroa. Nyt täytyy kyllä sanoa, että lopetin käytön liian nopeasti.

• karvat on - karvaton!

Skin Doctors karvanpoisto. Nettex verkkokaupasta, www.nettex.fi, saa aina hyvät ohjeet ja homma sujuu yleensä tehokkaasti. Seuraa ohjeita, käytä voidetta riittävästi ja anna sen vaikuttaa riittävän kauan. Karvankasvua hidastavia suihkeita ja voiteita tulee käyttää kuukausia ennen kuin varsinaisia tuloksia voi odottaa. Lue lisää Nettexin sivuilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      127
      2115
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1510
    3. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      67
      1189
    4. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      10
      1127
    5. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1117
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      88
      972
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      80
      839
    8. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      837
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      16
      751
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      107
      691
    Aihe