Skin doctors hair no more

ei sikaa säkissä

Kokemuksia tuosta Skin Doctorsin tuotteesta? Toimiiko mukana tuleva "karvankasvua hidastava spray". Kuulostaa liian hyvälle ollakseen totta. Onko vain verrattavissa Veetin karvanpoistovoiteisiin? Eli aikalailla yhtä tyhjän kanssa..

6

5177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sänkipetteri

Olin juuri kirjoittelemassa samaa kysymystä.

Eli olisi kiva kuulla ihmisten kokemuksia tuosta Slow Grow -tuotteesta ja siitä, miten se sopii esimerkiksi kasvojen iholle.

• ainetta

Kyselin tuolla alempana "karvan kasvua hillitsevä aine", nolla vastausta. Olen ostanut kosmetologilta ampulleja. Vähän hillitsi. Jos sänki kasvaa millin päivässä, niin ampullin nesteen vaikutuksesta siihen meni kaksi päivää.

• Sänkipetteri
        ainetta kirjoitti:

Kyselin tuolla alempana "karvan kasvua hillitsevä aine", nolla vastausta. Olen ostanut kosmetologilta ampulleja. Vähän hillitsi. Jos sänki kasvaa millin päivässä, niin ampullin nesteen vaikutuksesta siihen meni kaksi päivää.

Joku ehdotti mulle tuota Slow Grow -tuotetta ja laitoin sen alustavasti ja testauksen muodossa tilaukseen.. tai no tilasin suoraan tuon Mousse Magic -paketin, mikä pitää sisällään sen karvanpoistotökötin lisäksi myös Slow Grow -tuotteen.

Tulen kirjoittamaan kokemuksistani tänne, haen tuotteen postista keskiviikkona.

• partaveikko

Olen käyttänyt Slow Grow voidetta nyt n. 4 viikkoa. Koemukset ovat hyviä. En ole aikaisemmin pystynyt ajamaan partaa höylällä, mutta nyt se mahdollista. Koneella ajaessa jälki on nykyään yhtä hyvä kuin aikaisemmin höylällä ajettaessa. En usko, että tuote lopettaa parran kasvua koskaan kokonaan, mutta se toimii selkeästi karvan kasvua hidastavana ja lisäksi ei tarvitse käyttää erillistä kosteusvoidetta ( erittäin kuiva iho). Ostin voiteen parturista, mutta käsittääkseni sitä myy ainakin Sokos. Purkin koko on 150 ml ja 4:n viikon käytön aikana ( 2 kertaa päivässä )sitä on mennyt tosi vähän. Minulla se ei ainakaan ole aiheuttanut mitään reaktioita iholla vaikka ihoni on aika herkkä reagoimaan. Olen kärsinyt aika paljon myös sisäänpäin kasvavista karvoista ja nekin ovat loppuneet lähes kokonaan hoidon aikana.

• arpapeliä

Karvanpoistoaine poisti jaloista karvat tosi heikosti pois. Kaverillani toimi kuin unelma, joten arpapeliä on toimiiko niin, että ihan kaikki karvat lähtee pois.

Se hidastaako se karvan kasvua niin on vaikea sanoa. Käytin sitä jokusen viikon ja en huomannut mitään eroa. Nyt täytyy kyllä sanoa, että lopetin käytön liian nopeasti.

• karvat on - karvaton!

Skin Doctors karvanpoisto. Nettex verkkokaupasta, www.nettex.fi, saa aina hyvät ohjeet ja homma sujuu yleensä tehokkaasti. Seuraa ohjeita, käytä voidetta riittävästi ja anna sen vaikuttaa riittävän kauan. Karvankasvua hidastavia suihkeita ja voiteita tulee käyttää kuukausia ennen kuin varsinaisia tuloksia voi odottaa. Lue lisää Nettexin sivuilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6809
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      40
      1221
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1022
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      881
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      824
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      59
      814
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      784
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      771
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      726
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      723
    Aihe