Halvin ehkäisymenetelmä?

Vähävarainen

Miten hinnat vaihtelee eri ehkäisymenetelmillä? Mikä olisi edullisin? Onko kierukka kallein tai on voimassakin muutaman vuoden, onko silti?!

No kondomi taitaa silti tulla halvimmaksi, mutta sen kanssa on aika söhellystä

8

2045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Papa-75

      Selibaatti tietysti, on varma ja vieläpä ilmainen.

      Kiinteät kulut kondomilla on nolla, joten harvakseltaan käytettynä tulee edulliseksi. Tiheämmällä tahdilla varmaankin pillerit tulee halvemmaksi.

      Joka tapauksessa ehkäisy on nyt kuitenkin sellainen asia, että olisi paras ottaa soveltuvin menetelmä käyttöön, eikä niin tuijottaa hintaa. Säästetyt rahasummat ovat kuitenkin sen verran pieniä, että jokaisella on varmasti vähemmän tärkeitä menoeriä, joissa pihistellä.

    • Halvin on

      Lasillinen kylmää vettä on halvin ehkäisymenetelmä.
      Ei sen kanssa, vaan sen sijaan ;-).

    • asdf

      Keskeytetty yhdyntä varmasti halvin. Jos vakituisessa suhteessa ja mies hallitsee laukeamisensa. Tieten kannattaa tällöin välttää seksiä ovulaation aikaan tai käyttää silloin kondomia.

      Tosin uskallan suositella vain vakituisille pareille joille mahdollinen "vahinko" ei ole maailmanloppu. Meillä toimii eikä tarvi säätää.

      Mutta onko keskeytetty ehkäisyä, onkin eri asia...

      • ...

        Ns. luonnonmukaiset menetelmät (eli keskeytetty yhdyntä, rytmimenetelmä ja mitä kaikkia näitä nyt onkaan) ovat täysin ilmaisia, mutta eri juttu sitten on se miten hyvin ne oikeasti toimivat. Eli kyllähän noita voi käyttää, mutta omalla vastuulla ja sillä varauksella, että raskauden mahdollisuus on olemassa.


    • kallein?

      Kuparikierukka maksaa viisikymppiä. Monenko kuukauden pillerit sillä saa? Kondomi lienee se halvin, mutta jos valuat edullisen, vähiten säätöä vaativan niin kupari on se valinta. Kuusi vuotta saisi käyttää samaa (tiedä sitten mihin tuo perustuu), joten yhden kuukauden ehkäisyn hinnaksi tulee reilusti alle euro. Joissain kunnissa saat vielä ensimmäisen kierukan ilmaiseksi.

    • Anonyymi

      Kortsu on tosi halpa niin harvoin seksiä saan

    • Anonyymi

      Kondomi on tosi halpa näin avioliitossa. Niin harvoin peitto heiluu

    • Anonyymi

      Kumi on loppupeleissä aika halpa ehkäisy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe