eikö vuitton ole edelleen trendikäs. eikös aito vuitton edusta laatutietoisuutta ja tyylitajua???
onko vuitton
67
17939
Vastaukset
- ...
Kyllä Vuitton on jo auttamatta passé, ainakaan muualla maailmassa se ei ole enää muodin aallonharjalla.
Suomessakin Vuitton-laukkujen tilanne on se, että jopa aitoja tapauksia näkee ei-niin tyylitietoisen väen (lue: rupusakin) käsivarsilla. Vuitton on myös ns. pissaliisojen suosikki, näin ollen en olisi niin varma siitä, että edes aito Vuitton edustaisi laatutietoisuutta tai tyylitajua! Kun itse näen jollain Vuitton-laukun, ensimmäinen ajatus on, eikö henkilö muuta keksinyt.
Ota mallia muun maailman laukkumuodista, niin olet trendien etujoukoissa, kun kyseinen muoti vihdoin rantautuu Suomeen.
Mutta jos välttämättä haluat Vuittonin, osta ainakin joku muu kuin sellainen perinteinen monogrammikuosinen.- eieiei
eikö monogrammi ole juuri se mikä pysyy aina vaa pinnalla ne muut on niitä joita ei kukaan muista vuosien päästä
- MBell
eieiei kirjoitti:
eikö monogrammi ole juuri se mikä pysyy aina vaa pinnalla ne muut on niitä joita ei kukaan muista vuosien päästä
Monogrammi on suosituin, mutta siksi myös raiskatuin ja ylikäytetyin. Suosituin ei aina tarkoita tyylikkäintä.
Kokeilisit Guccia tai Dioria... - Minni-Matleena
MBell kirjoitti:
Monogrammi on suosituin, mutta siksi myös raiskatuin ja ylikäytetyin. Suosituin ei aina tarkoita tyylikkäintä.
Kokeilisit Guccia tai Dioria...paljon jäljitelmiä, että sitä on jo väsynyt katselemaan. Kannattaa ostaa jotain yksilöllistä, vaikka olisi halvempaakin, eikä jämähtää johonkin merkkiin.
- sasae
Täällä Japanissa LV-boomi alkoi jo 80-luvun lopulla eli 15-20 vuotta aiemmin kuin Suomessa. Ja se kyllä hiipuu aika pahasti. Kuvaavaa on, että Tokiossa on yksi käytettyjen vaatteiden kauppa, jossa ei myydä mitään kulahtanutta halparättiä, vaan hyväkuntoisia käytettyjä brändituotteita. Siellä on sellainen laukkukaappi, jossa lukitun lasioven takana kalliit merkkilaukut esillä, ettei kukaan nyysi niitä. Vielä viime keväänä LVt oli siellä lukkojen takana, nyt kun käväsin siellä yksi päivä, eivät enää olleet vaan siellä hyllyllä kaikkien hypisteltävinä. Lukkojen takana oli Hermesiä, Guccia, Coachia ym. mutta ei LVtä.
LVn käyttäjät ovat aika usein teinejä tai 20 japanilaisia pissaliisan vastineita. Tyylikkäillä uranaisilla taas keikkuu Gucci olalla. Vanhemmilla leideillä näkee taas Goyardia, josta on tullut tämän, entisen LVn kantaostajakannan uusi "LV". - löktswaqd
Minni-Matleena kirjoitti:
paljon jäljitelmiä, että sitä on jo väsynyt katselemaan. Kannattaa ostaa jotain yksilöllistä, vaikka olisi halvempaakin, eikä jämähtää johonkin merkkiin.
http://www.citibags.com :sta. onko tämä joku louis vuittonin oma sivusto
vai vaan joku ihan erillinen replikasivusto? - C-g2
löktswaqd kirjoitti:
vai vaan joku ihan erillinen replikasivusto?"Louis Vuitton Replica handbags and replica Louis Vuitton are our specialty. At citibags.com, our mission is to supply only high quality Replica Louis Vuitton handbags, with designer features, at an UNBEATABLE price! All of the purses we offer are hand made with the finest louis vuitton replica craftsmanship available."
Siinähän se kerrotaan heti etusivulla, feikkipaskaa tyylitajuttomille ihmisille. - Minni-Matleena
löktswaqd kirjoitti:
vai vaan joku ihan erillinen replikasivusto?halvoilta aidoiksi.
- ko-ko-a-jan
sasae kirjoitti:
Täällä Japanissa LV-boomi alkoi jo 80-luvun lopulla eli 15-20 vuotta aiemmin kuin Suomessa. Ja se kyllä hiipuu aika pahasti. Kuvaavaa on, että Tokiossa on yksi käytettyjen vaatteiden kauppa, jossa ei myydä mitään kulahtanutta halparättiä, vaan hyväkuntoisia käytettyjä brändituotteita. Siellä on sellainen laukkukaappi, jossa lukitun lasioven takana kalliit merkkilaukut esillä, ettei kukaan nyysi niitä. Vielä viime keväänä LVt oli siellä lukkojen takana, nyt kun käväsin siellä yksi päivä, eivät enää olleet vaan siellä hyllyllä kaikkien hypisteltävinä. Lukkojen takana oli Hermesiä, Guccia, Coachia ym. mutta ei LVtä.
LVn käyttäjät ovat aika usein teinejä tai 20 japanilaisia pissaliisan vastineita. Tyylikkäillä uranaisilla taas keikkuu Gucci olalla. Vanhemmilla leideillä näkee taas Goyardia, josta on tullut tämän, entisen LVn kantaostajakannan uusi "LV".Hei,
Olen hyvin huolestunut maailman menosta: eikös tämä pissaliisa määrittely ja nimittely kerro naisen aseman taantumisesta nyky-yhteiskunnassa? Miehet saavat pissata minne vain, mutta naisille annetaan tällaisia negatiivisia määreitä, joita toistellaan ja toistellaan uudelleen "trendipuheessa". - minä vain
sasae kirjoitti:
LVn käyttäjät ovat aika usein teinejä tai 20 japanilaisia pissaliisan vastineita. Tyylikkäillä uranaisilla taas keikkuu Gucci olalla. Vanhemmilla leideillä näkee taas Goyardia, josta on tullut tämän, entisen LVn kantaostajakannan uusi "LV".Ajattelin vain kysäistä jotta oletko vienyt täältä suomesta sinne japaniin silloin 80-luvulla tietokoneen? ja oliko se "täällä japanissa..." selitetty juttu?
Japanilaisissa koneissahan ei ole ä-kirjainta..
diipa daapa.. - Sanji1
minä vain kirjoitti:
Ajattelin vain kysäistä jotta oletko vienyt täältä suomesta sinne japaniin silloin 80-luvulla tietokoneen? ja oliko se "täällä japanissa..." selitetty juttu?
Japanilaisissa koneissahan ei ole ä-kirjainta..
diipa daapa..Huvittaa tuo, että pitää heti kateellisena alkaa väittää, että ET OLE OIKEASTI JAPANISSA KOSKA SAAT ÄÄKKÖSET! Kuule, kaikkiin näppiksiin saa nykyään skandit, ihan vaan tiedoksi. Joten ensi kerralla kun yrität pelata jonkun pussiin, niin tutustu aiheeseen edes vähän. Muuten vain nolaat itsesi, kuten nyt.
- Jasu
halvoilta aidoiksi.
Näkihä tos sokeeki et toi oli feikki sivu! Hei hellou! =D
- Metsäjussi
Eikö teillä ole muuta mietittävää? Minä ainakin kavahtaisin naista joka pistää tuhansia euroja laukkuihin! Kokemusta nimittäin on tuollaisesta. Sellaista täytyy pitää tyhmänä (tuhlaa turhuuteen) ja epävarmana (haluaa päteä tavaroiden kautta).
- jokainenözs
pistää rahansa mihin haluaa. ja jos rahaa on niin mitä järkeä sitä on olla käyttämättä
- Jasu
Hei juntti, jos jollain on rahaa nii eikai se säästele tai mieti koko aja mihi rahasa laittaa! xD Jos mä olisin miljonääri emmä mistää Seppälästä laukkuja ostais! En kyl osta nykyäänkää, yök! =)
- flor
Vuittonia kehtaa edelleen olallaan kiikuttaa. Burberrysta en olisi niin varma.
- Minni-Matleena
naiset pääasiassa.
naiset pääasiassa.
en tiedä oonko ihan passéOut mutta himoitsen yli kaiken Balenciagan ja Guccin laukkuja.. harmi vaan et en tuu varmaan koskaan tienaamaan niin paljon et olis varaa ja toisaalta: kyl sitä rahoilleen parempaakin (lue:järkevämpää) käyttöä keksii. ja kun muu vaatetus ei todellakaan oo viimisintä huutoa vaan mukavia päällä niin ei se kyl sopis olalle.. :) enkä mä kyl tajua sitäkään muotivillitystä et laukkujen täytyy olla hehtaarikokosia! jos mukana on puhelin, lompakko, puuteri, huulirasva-ja kiilto ja tupakit ni mitä muuta sinne änkee? ylimääräsen vaatekerran vai?
- Minni-Matleena
Batterykossu kirjoitti:
en tiedä oonko ihan passéOut mutta himoitsen yli kaiken Balenciagan ja Guccin laukkuja.. harmi vaan et en tuu varmaan koskaan tienaamaan niin paljon et olis varaa ja toisaalta: kyl sitä rahoilleen parempaakin (lue:järkevämpää) käyttöä keksii. ja kun muu vaatetus ei todellakaan oo viimisintä huutoa vaan mukavia päällä niin ei se kyl sopis olalle.. :) enkä mä kyl tajua sitäkään muotivillitystä et laukkujen täytyy olla hehtaarikokosia! jos mukana on puhelin, lompakko, puuteri, huulirasva-ja kiilto ja tupakit ni mitä muuta sinne änkee? ylimääräsen vaatekerran vai?
mukaan! Minusta on kätevää, että laukkuun mahtuu vaatteita, vaikka pienempikokoinen laukku voisi olla kauniimpi. Balenciagan ja Guccin monet laukkumallit ovat kyllä kauniita (ja kalliita). Minullakaan ei ole kalliita laukkuja, lähinnä 50-200 euroa maksavia.
- ..........
Batterykossu kirjoitti:
melkoinen alkoholisti, kun nimimerkkiä ja profiilin tekstiä myöten mainostat lempijuomiasi. Kannattaisiko kenties käväistä AA:ssa?
.......... kirjoitti:
melkoinen alkoholisti, kun nimimerkkiä ja profiilin tekstiä myöten mainostat lempijuomiasi. Kannattaisiko kenties käväistä AA:ssa?
A) nimimerkki valittu sen perusteella mikä on ekana tullut mieleen B) alkoholi EI TODELLAKAAN ole ongelma, MAX. kerran kuukaudessa jotain juon C) kai sitä nyt saa mainostaa itselle mieluisia juttuja jos haluaa? käsittääkseni missään ei lue etteikö niitä saisi mainostaa. ja mun alkoholinkäyttö ei liity tähän keskusteluun mitenkään joten: jos on asiaa ni siinä on se osoite mihin palautteen voi lähettää.
- vaan
jos pitää kysyä on out. mummojen kanssa vaan pelaamaan bingoa!
- RedP
on mielestäni laatutietoisuutta ja tyylitajua jos aidon omistaa.
- huonoa makua
sekä epävarmuutta, ostaa nyt ylihintainen kalsarikuvioinen ruskea ostoskassi ja kuvitella olevansa trendikäs?
- J-g2
Olen aivan varma, että parempia laukkuja on olemassa pilvin pimein ja pissikset sun muut turhimot ostavat LV:tä vain merkin vuoksi. Vertautuu täysin miehiin jotka ostavat Armanin puvun ja kuvittelevat saaneensa parhaan mahdollisen. Tai sitten naisten puolella kukaan ei tee oikeasti hyviä ja eksklusiivisia laukkuja. Jos olisin upottamassa laukkuun LV-veskan verran rahaa niin samalla rahalla saisi luultavasti teetettyä uniikkikappaleen.
- Im loving it
Ei se nyt ihan OUT kyllä ole, mä ostaisin heti Vuittonin kassin ja kengät jos olisi varaa, feikkikamat on out, ei tuollaiset klassikkomerkit mene koskaan pois muodista.
- onneksi
edes joku on kanssani samaa mieltä!vuitton on todella klassikkomerkki
- Jasu
Oikkein! =)
- heebo123
seon?
- dsds
KEtä kiinnostaa mikä on muodissa ja mikä ei.
- donee
no ehkä juuri heitä, ja minua kiinnostaa ketkä kulkevat muodin mukana. d44
- hldl
onks se jokin kasvi?
- Mulberryfani
Aidot ovat aina 'muodissa' !! Replicat, feikit ja jäljitelmät ovat säälittäviä olivat ne minä näkösiä tai hintaisia tahansa!! Ei kukaan joka kulkee Seppälän vaatteissa omista aitoo Vuittonia!! Ne maksaa pienikin laukku 1000 €, pikkuinen kukkaro maksaa 370 €.
Ostakaa aitoo!! Eli jotain semmosii laukkuja mihin teillä on varaa!!
http://www.louisvuitton.com - varma tieto
jäi auton alle pariisissa. kuoli heti
- mistä saa
tekeeks tää firma nahkasia vyälaukkuja niiteillä.
lähettäkää wwww.sivuja jakoon - ???????
Selviääkö tuo asia täällä suomi24:n palstalla, kun vastaajinakin näyttää olevan vain kanaakin tyhmempiä yli-ikäisiä pissiksiä, jotka kuvittelevat olevansa jotain.
Laatutietoisuutta ja tyylitajua osoittaa se, että tunnet itse oman tyylisi, ja rakennat sen laatutuotteilla. Laadun opit tuntemaan kokemuksen myötä.
Korkea hinta ei ole tae laadusta, eikä trendikkyys takaa tyylikkyyttä, aika usein itseasiassa trendit ovat tyylittömiä.- ..............................
lv on maailmalla aika out tällä hetkella furla on next in laukku. ainakin sitä saa helsingissä
- Jasu
.............................. kirjoitti:
lv on maailmalla aika out tällä hetkella furla on next in laukku. ainakin sitä saa helsingissä
Nyt mä oon iha OUT ku en tiijä mikä on Furla? =) Mistäs näitä saa, Stockalta?
- CathyS
Olen kyllä täysin samoilla linjoilla kanssasi, mutta häiriinnyn aina tuosta kun ihmiset sekoittavat termit "trendi" ja "muoti" keskenään. Trendi on yleinen kehityssuunta, muoti on yksittäinen/yksittäisistä asioista koostuva, nopeammin ohimenevä ilmiö, johon ilmeisesti viittaat viimeisellä lauseellasi.
- kamikaze 33
ja miksi se kirjoitetaan väärin??
- Viddu
Ime hölmö pensseliis.....
- kamikaze 33
Viddu kirjoitti:
Ime hölmö pensseliis.....
mitä vittua...
- lontoon-kävijä
Kyllä ainakin Victoria Beckhamin mielestä Fendi on muodikkaampi kuin Vuitton!
- voi ostaa..
..rahallla. Sitä joko on tai sitten valitettavasti ei!! Valitettavasti.
- Jasu
Viimeks tänää näin feikki Vuittonin lompakon yhel. =DD Mite ne kehtaa. Eiks ne oikeesti tajuu et ne ostaa feikkei, esim jostai Thaimaasta? xD Sit ne viel yrittää olla muiden yläpuolel ku on maksanu jollekki hämärähemmolle 100e laukusta joka ei ookaa aito vaik oliki "kallis"! Kaivoo nuo!
- Jewerly
Louis Vuitton on NYCissä todella suosittu.käytetty ja arvostettu ja sen takii niistä tehään feikkejäki niille joilla ei oo varaa niihin.Mulla ittelläni on 1 Louis Vuittonin kassi,mutta mä haluaisin todella paljon sellaista sinistä farkkukassia,joka on todella monella Hollywood julkkiksella esim. DONALD THRUMPIN vaimolla ym.LV:n kassit,korut,kengät ym. ovat todella kalliita myös ja jos jollakin on Louis Vuittonin kassi,pystyy hyvin ja helposti päättelemään että kassin omistaja on rikas ja muotitietoinen.Kirjottakaa mielipiteenne tästä tekstistä.
- vuittoo
Onks se luis kuulantyöntäjä?Ainakin suomalaiset naiset näyttää siltä kauppareissulla et siinä sulle vuittoo tai mitä vittuu se nyt olikin.
- W.T. F.
Lainaus: "Kirjottakaa mielipiteenne tästä tekstistä."
Niinku että wtf? Miks vitussa?
No mä kerron: Typerää pissiksen keuhkoamista. Tekeväthän nuo mainitsemasi julkkikset seksivideoitakin, jotka päätyvät yleiseen levitykseen. En mä silti tee niin perässä.
Nimim. Omistan yhden Vuittonin ja olen käyttänyt sitä kerran, nykyään se pölyttyy kaapin nurkassa. - opettele nimet oikein
kuka on "DONALD THRUMPIN" vaimo ja kuka on tuo Donald Trumph
- designeri80
Katselin noita Vuittonin laukkuja catalogista ja voin sanoa että en ostaisi vaikka maksaisivat mitä tahansa niin rumia mielestäni ovat.
Henkilökohtaisesti voin sanoa että paljon tyylikkäämpiä laukkuja ovat Furlan jonka joka aikaisempikin kirjoittaja mainitsi.
Vaikea uskoa että joku pitää Vuittonin laukuista vain ulkonäön takia. En myöskään usko että kovin moni Suomessa ostaa tonnien laukkuja. Suurin osa jotain 90% laukkujen omistajista kantaa halpaa piraaattikamaa ja kuvittelee että kukaan ei huomaa niitä piraateiksi. Niitä kopsuja saa vaikka kuinka monesta paikasta mm. lomamatkoilta (Thaimaa, Kuala Lumpur, Peking ja muutamasta paikasta Singaporesta ) näissä paikoissa ainakin itse olen törmännyt halpiksiin, nettikaupoista, huutokaupoista kuten ebay ja Tallinnan katukauppiailta.
Kun seuraavan kerran lähdet kaupungille Vuitton kainalossa niin voit olla varma että kukaan ei kuvittele sinun kantavan kainalossa tonnien laukkua vaan jotain upporumaa piraattipaskaa! - seabisquit
Sanokoon ihmiset mitä tahansa, Vuittonia tulee näkymään katukuvassa aina. Niin suomessa kuin ulkomaillakin.
- penkiltä
luoja että meitä todellakin riittää moneen junaan...taitaa olla heikkoitsetunto.
- Jocce
No ei tietenkään,hyvä lapsi! Nyt äkkiä miettimään mikä on trendikästä.Mä mietin koko ajan,ihanaa.
- VITTU MENNY
POIS MUODISTA
- TÄRKEÄÄ
Voi kylläkyllä, maailman tärkein asia, tietää että mikä nytkin on muotia! PItääkö aina mennä massan mukana joka hiton muotiin?! Ja sitäpaitsi vuittonin laukut ovat isoja, rumia ja kalliita.
- halpaa
Menkää ihmiset kirpputorille. Siellä on halpaa ja hyvin muodikasta ja trendikästä. Löytyy sitten niin moneen makuun kun on ihmisiä. Ei tälläsistä asioista kannata tapella ja menettää hermoja.
Maailmassa on tärkeempiäkin asioita kun julkkisten pukeutuminen. Se on vaan pinnan kiillotusta ja statuksen hakemista yhteiskunnassa. Kyllä ne ihmiset sut hyväksyy sellasenaan ilman kalliita merkkejä, ehkä sieltä tuliskin vähän persoonallisempi tyyppi esiin.
Tsemppiä kaikille tyylitietoisille naisille! - Lissu
halpaa kirjoitti:
Menkää ihmiset kirpputorille. Siellä on halpaa ja hyvin muodikasta ja trendikästä. Löytyy sitten niin moneen makuun kun on ihmisiä. Ei tälläsistä asioista kannata tapella ja menettää hermoja.
Maailmassa on tärkeempiäkin asioita kun julkkisten pukeutuminen. Se on vaan pinnan kiillotusta ja statuksen hakemista yhteiskunnassa. Kyllä ne ihmiset sut hyväksyy sellasenaan ilman kalliita merkkejä, ehkä sieltä tuliskin vähän persoonallisempi tyyppi esiin.
Tsemppiä kaikille tyylitietoisille naisille!Tuntuu siltä ettei Suomessa pikku teinit tunne muuta merkkiä kuin tuo LV...
- BubbleGirl
...is vuitton?
- LV ja muut
Kävin yllä mainitulla sivustolla: www.citibags.com
Niitä ei vissiin kyseiseltä sivustolta pysty tilaamaan? Mistä noita feikkejä saa sitten halvalla muutakun Thaimaasta jne..? Suomesta kun ei saa. Onko mitään suomalaista sivustoa, mistä pystyy tilaamaan esim. LV feikkejä (tai aitoja)?? :)- meinasin ostaa
high replicasta. siellä oli hyvät kuvat ja hinnat ym ´korrottu paljon....
- chic, chic
on tyylikäs, merkitön laukku, joka sopii omistajansa persoonaan ja pukeutumiseen. Nousukkaat, jotka kehuskelevat tahtovansa sitä ja tätä designer-merkkiä, ovat juuri sitä: nousukkaita.
Tyyliraha ei julista, laukussa ei välttämättä ole mitään merkkiä, joka paljastaisi hinnan. Kaikki nämä hinnanpaljastavat, ylisuuret logot ovat vain tyylittömiä.
Tuntematon lupaava designerinalku tai yksilöllinen käsityöläinen, jotka valmistavat laadukkaista materiaaleista laukkuja (tms), se kertoo kantajan tyylistä.
Paljon on vielä nuorilla naisilla opittavaa... - höööö
...on vielä sekin puoli, että kun ostaa feikkikamaa, tulee tukeneeksi mm. terrorismia ja kaikenlaista mafia-toimintaa. että tosi tyylikästä.
- Juntti
On se vittu muodiss, ainaki ruottis just tullu.. katoppa vaa mite pal raiskataa siell naisii.
- päivää
päivää... en tiedä edes mikä vittu on vuitton, ei edes kiinnosta. ostan mikä näyttää hyvältä, en osta merkkejä, enkä katso ikinä hintaa...noi merkit on perseaukisten snopailua, pintaliitäjät laittaa vähät rahansa kalliisiin vaatteisiin.
t:rahamies - KAIKILLE,
Taitaa olla niin että teitä pikkukitisijöitä on liikaa potkittu pieninä päähän :) heikko itsetunto vai? vuitton..vuitton, vitun vittu, oksettaa tämmöset merkkien palvomiset, herätys!!!!hankkikaa elämä urpot.
- löpöä
Aivan niin!
- kuulkaa
löpöä kirjoitti:
Aivan niin!
itse elämä, ei tähän ketjuun tarvitse vastata millään tavalla, jos ei tunne merkkiä/pidä merkistä...Hoh hoijaa :D
T: Rikas Lady
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1153756Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1493743Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi242544Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs52325100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es302138Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa481322Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut301147Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah33912- 137905
Poika. Edes suuret lyyrikot eivät auta kostonhimoista.
Kostonhimotutkani tuuttaa, etkä saa minua astumaan estradille. Korkeintaan välillä hiukan kutittelen...110803