miksi varatut naiset käy baarissa??

honda4ever

eli kertokaa te viisaammat miksi varatut naiset käyvät yleensäkkin baarissa naisseurassa??

omasta mielestäni baarit on seuranhakua varten ja yhden illan juttuja varten.
on varmasti myös sellaisia varattuja/vapaita naisia jotka tulevat vain pitämään hauskaa ja muutaman paukun jälkeen muuttuvat täysin oudoiksi ja on varmaan myöskin sellaisia jotka viettävät vain iltaa ilman että hakisivat seuraa

ollaan oltu likkakaverin kanssa 2.5 vuotta ja olen hänestä hyvin mustasukkainen ja aiheesta koska hän on tehnyt kaikenlaista,tosin vieraaseen sänkyyn hän ei ole hypännyt.

olen päästänyt hänet baariin aina kun hän haluaa ja vastaavasti minä en käy koskaan baarissa kaveriporukassa,pelkästään likkakaverin ja hänen kavereidensa kanssa

64

10186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päästänyt?!!

      Olen ns. varattu nainen, ollut jo monta vuotta. ja käynyt jo monta vuotta tyttöjen illoissa milloin missäkin ja hauskaa on ollut. Mielestäsi baarit ovat seuranhakua varten, olet oikeassa mutta ei pelkästään seksiseuran tai vastaavan seuran hakemista. Baarit ovat myös ihan ihmisten tapaamista varten ja illan istumista varten. Opettele pois asenteesta "päästän tyttöystäväni..." Et sinä hänen menojaan määrää, etkä tule määräämään jos yhtääm pitempää suhdetta haluat. Mustasukkaisuutesi on sinun ongelmasi, ei tyttöystäväsi!

    • katarzyna

      Baareissa käydään tanssimassa, juopumassa, olemassa ystävien seurassa, juttelemassa uusien ihmisten kanssa. Rentoutumassa. Mene sinäkin joskus omien kavereittesi kanssa baariin ja relaa! :)

    • Juntti Einari Jääräpää

      Baariin mennään pitään hauskaa eikä mitään seuraa etsimään, no jotkut mettästää tuota hitusvinkulaakin.

      Meikäläinen menee ainakin jätkien kans paasaan kaikkee paskaa, kuunteleen hyvää musaa ja joraamaan. Näin pitää myös varattujen naistenkin tehdä.

    • Jihuuu

      ..samasta syystä kuin kahvilassakin. Aikaa viettämässä, tapaamassa kavereita (muuallakin kuin vain toisen kotona). Kuuntelemassa musiikkia, tanssimassa. Välillä on kiva käydä kotiseinien ulkopuolellakin.

      Kaupungin yö on myös mun mielestä jotenkin kiehtova.

      • honda4ever

        tajuan teitä mutta te ette taida tajuta mua koska siis likkakaverini petti minua suhteen alkuvaiheessa toisen kanssa ja minä näin kaiken.
        ei toivoisi kenellekkää tapahtuvan.
        halusin silti antaa likalle uuden mahdollisuuden,tapauksen jälkeen on ollut useita pieniä tapahtumia mutta sen verran mustasukkainen olen että aina kauhea morkkis ku emäntä johonki lähtee,suurin syy taitaa olla se että hänen kämppiksensä on melkoinen jakorasia


      • Mies lukija
        honda4ever kirjoitti:

        tajuan teitä mutta te ette taida tajuta mua koska siis likkakaverini petti minua suhteen alkuvaiheessa toisen kanssa ja minä näin kaiken.
        ei toivoisi kenellekkää tapahtuvan.
        halusin silti antaa likalle uuden mahdollisuuden,tapauksen jälkeen on ollut useita pieniä tapahtumia mutta sen verran mustasukkainen olen että aina kauhea morkkis ku emäntä johonki lähtee,suurin syy taitaa olla se että hänen kämppiksensä on melkoinen jakorasia

        Aloitusviestissä sanot että tyttökaverisi ei ole hypännyt vieraaseen sänkyyn ja nyt kuitenkin puhut pettämisestä.

        Sinulla taitaisi olla hieman itsetutkiskelun paikka. Noista jutuistasi saa sellaisen käsityksen että sinä taidat jopa olla sairaalloisen mustasukkainen. Kannattaisiko ensin opetella elämään itsensä kanssa ennen kuin ottaa muita omaan elämäänsä mukaan.


      • honda4ever
        Mies lukija kirjoitti:

        Aloitusviestissä sanot että tyttökaverisi ei ole hypännyt vieraaseen sänkyyn ja nyt kuitenkin puhut pettämisestä.

        Sinulla taitaisi olla hieman itsetutkiskelun paikka. Noista jutuistasi saa sellaisen käsityksen että sinä taidat jopa olla sairaalloisen mustasukkainen. Kannattaisiko ensin opetella elämään itsensä kanssa ennen kuin ottaa muita omaan elämäänsä mukaan.

        likkakaverini ei ole hypännyt sänkyyn vaan halaili ja suuteli toista poikaa kiihkeästi ja sitä sanotaan meillä päin pettämiseksi,tosin lievä sellainen


      • honda4ever
        honda4ever kirjoitti:

        likkakaverini ei ole hypännyt sänkyyn vaan halaili ja suuteli toista poikaa kiihkeästi ja sitä sanotaan meillä päin pettämiseksi,tosin lievä sellainen

        ja likkakaverini oli tekohetkellä todella kännissä.
        melko usein kun hän on kännissä niin tapahtuu jotain että tulen mustasukkaiseksi


      • Mies lukija
        honda4ever kirjoitti:

        likkakaverini ei ole hypännyt sänkyyn vaan halaili ja suuteli toista poikaa kiihkeästi ja sitä sanotaan meillä päin pettämiseksi,tosin lievä sellainen

        Kieltämättä tuosta ei ole enää kovinkaan pitkä matka sänkyyn. Kannattaisko nyt sitten sen tytön kanssa hieman vakavammin keskustella että missä mennään, onko juttu riittävän vakavalla pohjalla jos hän noin käyttäytyy. Onhan tuossa sitten jo aihetta mustasukkaisuuteen, tai sitten siihen vakavampaan keskusteluun minkälainen käytös on soveliasta ja mikä ei. Mutta varmaan saat paremmat vastaukset tyttöystävältäsi kuin täältä kyselemällä.


      • Gulakki

        Eikös niitä luolamiehiä siellä öisillä kujilla liikuskellut? Tosin mitäpä niitä pelkäämään kun on iso mies mukana. Tosin tässä taisi olla kyse baariin menemisestö ilman sitä kumppania.


      • Jihuuu
        Gulakki kirjoitti:

        Eikös niitä luolamiehiä siellä öisillä kujilla liikuskellut? Tosin mitäpä niitä pelkäämään kun on iso mies mukana. Tosin tässä taisi olla kyse baariin menemisestö ilman sitä kumppania.

        Juu, baariin menosta tässä oli kyse ja niihin kyllä pystyy kulkemaan ilman että tarvii poiketa matkan varrella yksin öisillä kujilla :D ..onhan sitä porukkaa sen verran keskustassa aina ;) ..ja toki sitä jonkun verran itsekin osaa niiltä luolamiehiltä puolustautua. Jos olen miehen kanssa baarissa, niin eihän sekään joka hetki ole kyljessäni kiinni (kuten vaikkapa vessareissuilla :P )


      • tärvätä sitten
        honda4ever kirjoitti:

        ja likkakaverini oli tekohetkellä todella kännissä.
        melko usein kun hän on kännissä niin tapahtuu jotain että tulen mustasukkaiseksi

        aikaasi moiseen ihmiseen?? minä en ainankaan olisi ihmisen kanssa joka olisi pettänyt minua;( koska jos se tapahtuu kerran tapahtuu myös toisten.. JA!! humala ei ole mikään syy pettää jos oikeasti välittää toisesta.

        itse otan ainankin ukkoni mukaan rientoihin.. ja se siitä..

        vaikka kyllä hänkin käy työpaikkojen pippaloissa. mutta luotettava vaan on:D ja eipä ole epäilylle varaa antanut aihetta.


    • mie vain

      baarit on illanviettoa ja juomista varten.

    • vuosi on 2006

      Miksi isonenäiset ja rumat saa käydä niissä baareissa -eihän niitä kuitenkaan kukaan huoli JOS ne kerta on VAIN isku- ja seuranhakupaikkoja???!!!

      Koetahan elää nykyaikaa ja yritä kohottaa tuota itsetuntoas, sillä itsekukin saa käydä missä haluaa.

      Kaipa se suhdekin pysyy paremmin hengissä kun nainen(kin) saa käydä ulkoilemassa omien ystävien kanssa -ei se ole sinulta poissa jos naisella on muitakin ystäviä, eikä ne aina naura sulle vaikka niillä hauskaa oliskin.


      Ja yksi juttu vielä, toivottavasti et järkyty kovin pahasti, mutta naisilla voi olla myös vastakkaistasukupuolta olevia ystäviä!!!

    • varattu kaltsuilla kulkija

      "tyttöystävää"..toivottavasti älyää aikonaan katella parempaa seuraa....

    • Weitsel

      Kun nainen on synnyttänyt vauvan? Pitäähän sitä käydä ulkona tapailemassa ystäviään ja tuulettumassa, että parisuhde pysyisi virkeänä. Kuinkas on?

      • AHHAHHAA!

        Osui ja upposi, huomaan kyllä kuinka naiset saavat käydä baarissa, ihan viatonta ja mitäs siinä jos entisen luokkakaverin kanssa vähän pussaillee sillei kaverina.... sehän on hei elämää.

        Vaan kun saadaan vauva, hyvin yleinen on kiljaisu "VITTU SÄ ET LÄHE MIHINKÄÄ!" kun kavereiden kanssa pitäisi lähteä baarille, no naiset, eikö se ole vähän sama asia? Kertokaas nyt vai onko tämä taas teidän 50%tasa-arvoa?

        Ai niin joo ja saako mies pussailla ja viestitellä "asioista vaan" "yhden sannan vaan" kanssa vai tunnetteko kenties sellaisen pienen piston mitä voi kutsua mustasukkaisuudeksi?


      • jos...

        ..nainenkin saa käydä välillä ulkona tuulettumassa omien kavereidensa kanssa, kun mies hoitaa vauvaa. Näin pysyy parisuhde vieläkin pirteämpänä:)


    • N 33 vee

      Itse käyn, (aviossa 10v) - kuukausittain omin porukoin baarissa. Ihan siitä samasta syystä kuin miehetkin! Pitämässä hauskaa.

      Toki useimmin käyn mieheni kanssa, mutta pitäähän sitä päästä välillä tuulettumaan!!

    • jaana34

      Minua on aina mietittänyt se että lähdetään baariin/yökerhoon ja sanotaan että se rentouttaa?

      Paljon ihmisiä, hirvittävä mekkala, taustalla jumputtava musiikki, tupakansavua niin että eteensä ei tahdo nähdä, vilkkuvia/välähteleviä valoja, jatkuvat sosiaaliset tilanteet, humalatila. Voin kyllä väittää että elimistö ei ainakaan rentoudu. Kuvitelkaa mikä elimistön stressitilanne baarissa on kaikenaikaa päällä?

      • dfdgfggd

        Se rentouttaa koska se on täydellistä vastapainoa työlle ym:lle. Irtautumista arjesta. Rentouttaa, muttei ehkä virkistä :D Ainakaan seuraavana päivänä..g


    • Tyrannian tyttö

      Varatut käyvät baarissa tapaamassa kavereita, katsomassa bändejä, juomassa viinaa etc. Baarissa voi viettää aikaa ihan hyvin edes puhumatta kenenkään tuntemattoman kanssa mistään seuranhausta puhumattakaan.

      "olen päästänyt hänet baariin aina kun hän haluaa ja vastaavasti minä en käy koskaan baarissa kaveriporukassa,pelkästään likkakaverin ja hänen kavereidensa kanssa"

      Ehkä kannattaisi alkaa käydä? Kyllä sosiaalinen elämä kärsii aika pahasti, jos ei saa käydä kavereiden kanssa koskaan baarissa.

      En tarkoita, että varattujen pitäisi käydä joka viikonloppu baarissa ilman seurustelukumppania, mutta välillä voi käydä.

      • justjust.

        "Kyllä sosiaalinen elämä kärsii aika pahasti, jos ei saa käydä kavereiden kanssa koskaan baarissa."

        Niin että mitään muuta sosiaalista elämää ei voi olla kuin baarissa käynti??
        Itse en käy baarissa mutta pystyn silti kyllä hengaillemaan kavereiden kanssa ja pitämään yllä sosiaalista elämää.


    • DitaVonBlonde

      Oletpa onneton rassu :P huono itsetunto ainakin on kun selvästi pelkäät ettet olekaan kyllin hyvä jotta tyttöystäväsi pitäisi sinusta kiinni.

      Täytyypä vain todeta että yhtä hyvin varatut naiset saavat mennä baariin bilettämään kaveriensa kanssa kuin varatut miehet. Kyseessä ei ole seuranhaku tai miesteniskentä. Meillä käydään baarissa sekä yhdessä että toisinaan myös niin että minä lähden tyttöjen kanssa ja mies kaveriensa kanssa. Baariin mennään tanssimaan, juomaan ja pitämään hauskaa.

      • Utelias M

        Niin, olen kanssasi samaa mieltä siitä että varatut naiset ja miehet saavat mennä baareihin ystäviensä kanssa pitämään hauskaa.

        Mutta mutta, tilanne muuttuukin oleellisesti jos toinen (olkoon mies tai nainen) on tunnettu siitä että alkaa humalapäiten unohtamaan olevansa varattu. Eli itsekontrolli häviää ja "antaa" vieraalle, eli pettää.

        Jos näin todellakin on, niin onko vika mielestäsi huonossa itsetunnossa vai pariskunnalla on muuten vaan huono parisuhde, jollei luottamus pelaa puolin ja toisin?

        Meinaan jos toisen on lähes "pakonomainen" tarve baariin mennessä pettää toista, niin jossain mättää.

        Maailma ei ole noin mustavalkoinen, ehkä hieman vanhempana ymmärrät mitä tässä ajan takaa. Pitäisi olla vastuu tekemisistänsä ja pystyä kunnioittamaan toista osapuolta, eli omaa puolisoansa.

        Kerran pettää, pettää toistekin...


      • DitaVonBlonde
        Utelias M kirjoitti:

        Niin, olen kanssasi samaa mieltä siitä että varatut naiset ja miehet saavat mennä baareihin ystäviensä kanssa pitämään hauskaa.

        Mutta mutta, tilanne muuttuukin oleellisesti jos toinen (olkoon mies tai nainen) on tunnettu siitä että alkaa humalapäiten unohtamaan olevansa varattu. Eli itsekontrolli häviää ja "antaa" vieraalle, eli pettää.

        Jos näin todellakin on, niin onko vika mielestäsi huonossa itsetunnossa vai pariskunnalla on muuten vaan huono parisuhde, jollei luottamus pelaa puolin ja toisin?

        Meinaan jos toisen on lähes "pakonomainen" tarve baariin mennessä pettää toista, niin jossain mättää.

        Maailma ei ole noin mustavalkoinen, ehkä hieman vanhempana ymmärrät mitä tässä ajan takaa. Pitäisi olla vastuu tekemisistänsä ja pystyä kunnioittamaan toista osapuolta, eli omaa puolisoansa.

        Kerran pettää, pettää toistekin...

        jepp olen kanssasi samaa mieltä että siinä vaiheessa jos baarissa juhlimiset menevät pettämiseksi niin sitten ei hyvin mene. sit kannattas vaihtaa kumppania. minua ei ole petetty enkä ole pettänyt niin aiheellisesti voit sanoa että kokemus puuttuu noissa jutuissa (ja toivottavasti tulee aina puuttumaankin).

        Lähinnä sapetti aloittajan tapa kertoa miten hän "päästää" naisensa baariin, ja ihmettely että mitä varatut ihmiset baareissa tekevät. koska ei se, että on varattu, tarkoita että pitäisi jäädä kotiin jos muu ystäväporukka (sinkkuja) lähtee baanalle. liikaa vaadittu mielestäni varsinkin nuorelta ihmiseltä. Ja jos nainen pettää (kuten ilmeisesti heidän tapauksessa)ei se silti tarkota että kaikki varatut tytöt pettäisivät baariin mennessään.

        Mukava kun vastasit viestiini :)


    • äitee vaan

      Mitäs jos laittaisit sen oman eukkos ruotuun etkä täällä pohtisi teidän ongelmaa? Minä ainakin näyttäisin tuommoiselle otukselle ovea! "melkein aina kun hän on kännissä jotain tapahtuu". Voi luoja!
      Ja ihan pieneksi vinkiksi:naiset käyvät katsomassa kuinka paljon ukot vielä ympärillä pörrää, usko pois. Lähde sinäkin ihmisten ilmoille, hittookos sielä kotona mökötät?!

      • Utelias M

        sitä toista osapuolta ei pätkääkään kiinnostä mennä sinne baariin, tupakansavuun, katselemaan humalaisia ihmisiä ja joskus liian kovaan melusaasteeseen?

        Hemmettiäkö mää teen jossain baarissa, mittailemassa mun markkina-arvoa naisten silmissä. Siis pitäisikö mun väenväkisin tehdä naiseni mustasukkaiseksi, jos ja kun naisia alkaa pörräämään ympärilläni? Hallelujaa, mitä pinnallisuutta!

        No, olen kanssasi samaa mieltä, jolleivät harrastukset ja vapaa-ajan viettotavat natsaa, niin nainen vaihtoon!

        Kaikki eivät katsos ole kiinnostuneita baareilusta, eivät edes miehet...


    • yksilö...

      Me käydään jutskaamassa, nauttimassa alkoholijuomia, tanssimassa ja katselemassa ihmisiä. Sosiaalista toimintaa ja hauskanpitoa, suosittelen.

    • rusalka

      Niin juu, miksi? Aina vaan käy varaamattomat miehet...ne ei varaa mitään ittelleen...lataa vaan tai hakee latausta. Prkle!

      Emmie mikää laturi ole! `-´

    • baaris aina hakemassa mies seuraa? Voi herran tähden, sinäkin kirjotat, että " päästät hänet" onko hän sinun orjasi vai tyttöystäväsi. Varmaan hän mielellään lähteekin välillä muihin maisemiin, jos vahdit häntä alituisesti.
      Jos nainen tai mies haluu mennä vieraisiin, sitä ei voi millään kontroloida, pitäis olla käsiraudat ja kulkee mukanansa koko ajan. Turhaan sinäki ittees vaivaat miettimällä asiaa teet vaan kummankin elämän vaikeeksi ja ero on tuota pikaa edessä.
      Minä käyn kyl silloin tällöin baari tanssimas, mut saan hätistellä seuralaisia pois vähän välii. Ei yhtäkään iltaa mene ilman ehdotuksia " yhteisistä" jatkoista, tai halusta tulla samaan pöytään. Osaan minä istua naisten seurassa, ei siihen kenenkään ole lupa tulla.
      Olen paljon vähentänyt tanssimis käyntejä, olen kyllästynyt noihin kimpussa pörrääviin mehiläisiin.

    • Suvikki74

      velvollisuuksista, vaimona ja äitinä olemisesta. Jokainen tarvitsee omaa aikaa ja kohtuudessa baarissa käynti on ok. Suvun naisista voin sanoa että moni hakee sieltä myös ihailua, mutta kuitenkin menevät kotiin oman kullan luo. Minusta olisi hyvä että olisi TÄYSIN SINKUILLE oma paikka, jossa ei olisi alkoholia. Siellä saisi tanssia ja jutella rauhassa. Ei tarvitsisi arvuutella onko ihastus varattu vai ei. Mä kuitenkin uskon että nin kauan kun ei ole mitään sovittu niin saa deitata keitä haluaa.

    • ....................

      Tjaa. Mä en taas osaa nähdä baareja/kapakkeja yhtään seuranhakupaikkana. Yhtäkään kertaa semmosissa paikoissa ei ole kiinnostus herännyt, mitään sellaisesta ei ikuna ole tapahtunut baarissa eikä kukaan mies ole koskaan lähtenyt sellaisesta paikasta mukaan. En ole ikinä sellaseen paikkaan lähtenyt seuranhakumielessä. Omaan vinkkeliin ne ovat juuri sellaisia illanviettopaikkoja ystävien ja tuttujen kesken, jossa omassa loosissa nauretaan ja pälätetään ja otetaan ohella pari olutta.

      Se teidän luottamuksen rakentaminen on ihan oma erillinen juttunsa sitten. Toivottavasti saatte sitä rakennettua yhdessä ettei tarvitse rajoittaa elämäänsä sellaiseksi, että niitä mustasukkaisuuskohtauksia ei pääsisi syntymään. "Hyvä" syy sinulla on olla mustasukkainen koska teillä ei ole luottamusta. Ja luottamusta ei ole, koska tyttöystäväsi petti sinua suhteenne alussa ettekä tätä ole työstäneet. Jos olisit mustasukkainen vain siksi, että itse ajattelet noin baareista ja tyttöystäväsi niissä käy, niin se olisi huono syy.

      Sinuna harkitsisin visusti, että onko se luottamus lopullisesti mennyt vai pitäisikö sinun oman mielenrauhasi vuoksi estää tyttöystävääsi tapaamasta ystäviään baareissa (ja sellainen rajoittaminen oikeasti hajottaa parisuhdetta jos otetaan vanginvartijan rooli). Eli onko teidän suhteessa ainoat vaihtoehdot joko se, että tyttöystävä pidetään kotona piilossa tai että sä kärsit mustasukkaisuuden tunteista.

      Ja pointtihan on nyt se, että jompikumpi teistä kärsii tuon luottamuspuutteen takia. Ja mustasukkaisuutta ei auta perustella hyvillä tai huonoilla syillä, koska niissä ei ole perusteltavaa, sä tunnet niin. Tärkeämpää olisi hankkiutua niistä ahdistavista tunteista eroon.

    • Baariin, baariin...

      Sielläpä se tekstissäsi on avain asian ymmärtämiseen: omasta MIELESTÄSI baarit on seuranhakua varten. Mutta monille muille se on paljon muuta.

      Minä olen ollut puolisoni kanssa yhdessä yläasteiästä lähtien, toistakymmentä vuotta, ja on ehditty käydä baarissa yhdessä ja erikseen. Minä viihdyn baarissa paremmin kuin mieheni. Tykkään kovalla soivasta musiikista, tuttuihin törmäämisestä, tanssimisesta ja tunnelmasta. Toisaalta viihdyn myös kotona kotisohvan nurkassa villasukat jalassa tai peiton alla oman kullan kainalossa. Minua vieraat miehet eivät ole missään vaiheessa kiinnostaneet pätkän vertaa, joskin teininä toki satunnainen huomio oli imartelevaa - ja silloinkin pidin tarkkaan huolen että käyttäydyn itse asiallisesti ja puolisoani kunnioittaen, olimme liikkeellä sitten yhdessä tai erikseen. Joskus aiemmin kun nestemäistä kului enemmän, saatoin olla äänekäs, ärsyttävä, tunteellinen tai jotain muuta seuraavana päivänä hieman kaduttavaa, mutta silloinkaan "uskollisuusrajani" eivät venyneet mihinkään suuntaan.

      Ja voi hyvä jumala, olen ensi viikonloppuna menossa baariin, ja olen paitsi parisuhteessa myös hyvän matkaa raskaana!! Edellisestä tanssikerrasta on aikaa (niin kuin usein on, ei siellä kovin TIUHAAN tule enää ravattua :D), ja jalka vipattaa. Joku varmasti katsoo komeasti pyöristynyttä masuani pitkin nenänvartta, ja se nautinto sellaiselle ihmiselle suotakoon, mutta se ei estä minua lähtemästä ystävieni kanssa humpalle, kuuntelemaan musiikkia, tanssimaan ja törmäilemään tuttaviin joiden kanssa on kiva vaihtaa kuulumisia mutta joita ei tule erikseen kahville kutsuttua. Mieheni on tervetullut liittymään seuraan, mutta tuskin innostuu lähtemään kuuntelemaan kun "parannan maailmaa" ystävieni kanssa. Tanssilattialle sain hänet viimeksi varmaan polttareissamme vuosia sitten :)

      Sitä en sitten tiedä, miksi sinun tyttöystäväsi viihtyy baarissa, mitkä ovat hänen motiivinsa ja tavoitteensa.

    • eräs kundi hki

      tai sitten et tiedä hänen nussineen kännipäissään jonkun muun miehen kanssa, voin vakuttaa etä nykynaiset lähtiessään kavereidensa kanssa tai yksin kapakkaan paneskelevat muiden miesten kanssa. itselläni on 3 naispuolista kaveria ja jokainen on pettänyt seurustelukumppaniaan kuka mesekumppanin, kuka baarituttavuuden tai biletuttavuuden kanssa. ei ne niistä kerro ja jos kundi epäilee niin nainen osaaa aina esittää viatonta, kuten sunkin tapauksessa mitä ilmeisemmin on.

      Jos nainen ei ota miestä mukaan viihteelle niin kuvio on aika selvä....sulla on auto, asunto johon nainen voi tulla ja kenties syötät ja juotat sen koska naisellasi ei ole rahaa...paitsi kapakkaan...sultahan saa ruokaa. Ainakin omilla naispuolisilla kavereilla ollut tällaisia kuvioita, maksumies himassa viikonloppuna ja panokumppanit viikonloppuna tapaavat kapakassa tai jotain muuta kautta sopivat treffejä jonnekin.

      Minäkin luotin ennen naisiin kuin miehiin, mutta nyt tiedän kaveruussuhteideni ansiosta millaisia pettäjiä he ovat ja kuinka taitavasti sen salaavat.

      • jaahassssss

        Älä nyt sentään yleistä että kaikki.

        "Jos nainen ei ota miestä mukaan viihteelle niin kuvio on aika selvä...."

        Sanoisin, että jos AINA mennään erikseen baariin niin se on erikoista. Minä menen useimmiten miehen kanssa, mutta joskus myös ilman häntä. No eikä tosiaan ole ollut "kuvio selvä" vaan ihan yhtä asiallisesti olen käyttäytynyt kuin hänen kanssaan ollessanikin.

        Ehkä sinun kaveripiirissäsi vähän mättää, jos näyttää siltä että kaikki valehtelee ja pettää.


    • ..........

      "omasta mielestäni baarit on seuranhakua varten ja yhden illan juttuja varten"

      Siinä vastaus. En tunne ketään joka ajattelisi noin.

    • erilainen mies

      Ikävä kyllä se on totta, jos on kerran pettänyt. Pettää uudestaankin. Mutta ei ne varatut miehetkään ole yhtään sen luotettavampia kuin naiset. Melkein kaikki omat kaverini ovat he miehiä tai naisia ovat pettäneet seurustellessaan. Välillä mietin onko minussa jotain vikaa kun hakeudun tuollaiseen pettäjien seuraan aina. Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa yhden illan jutut. Ja käyn melkein joka viikonloppu baarissa, mutta se on maailman huonoin paikka löytää ihmistä vakavempaan suhteeseen.

    • gjkljs

      Baarit on tanssimista ja tyttökavereiden kanssa hauskanpitoa varten. Sitä ne on minulle.

      • senkin takiainen!

        saattaa siellä miehiäkin olla kuka kieltää vapaata ihmistä tekemästä mitä se haluaa?ei ainakaan kukaan mustasukkainen pikkupoju


    • päästä irti takiaine

      Pitämässä hauskaa ja testaamassa omaa viehätysvoimaa onko se sinulta pois

    • oot kai maalta?

      Mitä pelkäät jos oletkin kauniiden naisten seurassa lähteeks "Honda" käsistä vai?
      Haloo jokainen tekee mitä itse tahtoo et voi roikkua toisessa tai se todella lähtee.Ei rakkaus ole omistamista.

    • brr r

      No monestihan sitä lähdetään tyttöporukalla rentoutumaan ja pitämään vain hauskaa, miksi siitä pitäisi olla mustasukkainen. Ja jos tekee mieli bailata, niin baariin.

    • rdyjry7jry7

      Ööh, kyllä se sun muijas löytää jonkun jonka kanssa pettää muualtakin kun baarista, jos se on semmoseen taipuvainen. Kannattasi ehkä sanoa että reppu selkään ja menoksi.

    • Minä vain,

      Itse olen varattu, naimisissa ja olen oikeestaan melko samaa mieltä ap:n kanssa. Sori vaan... :)

      Varattuna menen baariin vain mieheni seurassa. On minua pyydetty naisporukassakin mutta se juttu lähtee jotenkin lapasesta AINA
      (olen ollut mukana mieheni kanssa niissä, treffattu siis jälkeenpäin yöllä ystävien kanssa ja myös muutenkin kun seuraa baarielämää vähempi nauttineena niin näkee kaikenlaista..)
      , naiset on kännissä oikeita miessyöjiä. lisäksi tunnen itseni turvattomaksi jos mieheni ei ole mukana, riittää niitä iskijöitä meille naisillekin.

      Hyvä esimerkki oli taas vappuna...mieheni sanoi että olisi niin paljon ollut vientiä ettei koskaan. Vanhoja anopin ikäisiäkin naikkosia iskemässä ;)) Ja näinhän minäkin sen. Uskomatonta ;)

      • Mies 39v

        Tuo pitää todellakin paikkaansa, että varatuilta saa helposti seksiä ravintolas ;) olen ajatellu, että sinkulla on valinnanvaraa ja aikaa mutta varatulla aika ja mahdollisuus on siinä hetkessä kun on huppelissa baarissa ja näin tartutaan syöttiin ;) outoa silleen, että minulla ei yleensä ole mahkuja sinkkunaiseen mutta aina varattu nainen suostuu yhdenillan juttuihin, viimeeksi erään hotellin hississä ;)


      • hyhyhyhyhyhy

        "lisäksi tunnen itseni turvattomaksi jos mieheni ei ole mukana, riittää niitä iskijöitä meille naisillekin. "
        Etkö siis luota itseesikään? Epäiletkö, että sinullakin lähtee lapasesta jos ei mies ole mukana?


      • Yöäk !
        Mies 39v kirjoitti:

        Tuo pitää todellakin paikkaansa, että varatuilta saa helposti seksiä ravintolas ;) olen ajatellu, että sinkulla on valinnanvaraa ja aikaa mutta varatulla aika ja mahdollisuus on siinä hetkessä kun on huppelissa baarissa ja näin tartutaan syöttiin ;) outoa silleen, että minulla ei yleensä ole mahkuja sinkkunaiseen mutta aina varattu nainen suostuu yhdenillan juttuihin, viimeeksi erään hotellin hississä ;)

        Yleistäjä ja hyväksikäyttäjä.


    • gfhjgfh

      Olen käynyt vuosia ravintoloissa ja monet ystäväni on käynyt ja IHAN jokakerta kun saan naisen mukaani, nainen on varattu!!! Ihan turhaa sanoa, mennään vain tyttöjen kanssa pitään hauskaa..ehkä joo mutta kännissä sitten petetään

      • Ovat käyneet !

        Idiootit kännää ja kännäävät idiootit tekee kaikenlaista muutakin, olivat miehiä tai naisia.


    • Mä1661

      No ei kännissä örveltävä nainen varmasti ole sen viehättävämpi ilmestys kuin vastaavanlainen mieskään. Sinä älä kuitenkaan rupea moralisoimaan jos kerta itse poimit baarista naisia mukaasi. Baarissa voi käydä myös ihan vaan tapaamassa tuttuja, tai terassilla juomassa kylmän oluen kuumana kesäpäivänä. Ei siinä aina ole iskemisestä kyse.

    • viinan takia

      Tietysti siksi käyvät että juttelevat "tyttöjen" juttuja. Pohditaan suhdekiemuroita, haukutaan työkaverit, haaveillaan, jutellaan skideistä jos niitä on. Tietysti miesten huomion hakeminen on myös yksi syy. Siinä itsetunto nousee kun huomaa että menekkiä on vaikka on varattu. Niin ja voihan sieltä löytyä vaikka vielä parempi kuin nykyinen.

    • JkrP

      Kaikkein säälittävimpiä on nää noin 40-ikäiset äijät jotka iskee nuorempia naisia haukkumalla naisen miehen.

      Eli nainen on oman miehen kanssa baarissa ja joku hirvee 40 äijä tulee siihen ja sanoo suoraan, että sä oot ihan vitun hyvän näkönen mutta toi sun miehes on kyllä ihan pelle.
      Tai kysellään, että miks sä tollasen kanssa oot.

      Tällaisten tapahtumien takia meidän taloudessa on baarielämä jäänyt. Jossain siistimmissä paikoissa voi käydä. Ruokravintolat on tosi hauskoja, koska siellä saa olla kaverien kanssa rauhassa ja istuu pitkään. Ja voi juoda ittensä ihan niin huonoon kuntoon kun haluu jos on tarvis. :-))

      Meidän kaveripiireissä on kaikilla pitkät parisuhteet vaikka ollaan nuoria. Lapsiakin jo on joillekin tullut. Naiset ja miehet saavat tulla ja mennä tosi vapaasti.
      Lisäksi kun ollaan hyviä kavereita niin naiset lähinnä nauravat keskenään sille, kun me miehet kattellaan jotain vieraita naisia. Sama toisin päin. Jos naiset alkaa kuolamaan jotain adonista ravintolassa ja me miehet huomataan se, niin heti kiusoitellaan että me taidetaankin tästä poikien kanssa nyt lähtee vähän tonne yhteen "miesten" baariin...aletaan vetää takkia päälle jne. :-))

      Meidän porukoissa on aina hyväksytty se että komeet ja kauniit vetää katseita puoleensa. Samoin pystytään keskutelemaan kaikki naiset ja miehet yhdessä pöydässä että kuka on esim. seksikäs näyttelijä tai kenen julkkiksen veisit treffeille mieluiten. Ja kaikki on mukana täysillä kun se on leikkiä. Mitään mustasukkaisuuskohtauksia ei oo kukaan koskaan saanut.

      Ehkä noi meidän parisuhteet on pysyny sen takii kasassa kun se on tollasta ei niin ahdistavaa vaan tosi vapaata. Vaikka eletään arjessa melko konservatiivisesti ja pärjätään elämässä, niin silti kaikki saa vapaalla ikäänkuin pienen annoksen tota "Sex and the City"-touhua. :-))

      Oikeestaan toi kaveripiiri ja samanhenkiset ihmiset on se mikä on myös vaikuttanut tosi paljon parisuhteiden onnistumiseen. Jos kaikki kaverit ois sinkkuja niin vois olla toisin.

      Mutta on mulla sellasiakin kavereita joiden kanssa jos lähdetään niin tiedän että vierasta naista katotaan ihan tositarkoituksella. Ei jaksa lähtee sellaseen. Menettäisin vaimon lisäksi myös kaverien arvostuksen.

    • Pilluaan...

      kostuttamassa tietenkin, heistä kun on kivaa nähdä, kun joku kuolaa heidät nähdessään. Raukoilla kun on niin kovat luulot itsestään.
      Paidan tai mekon alla on löysää ihraa, jos jotakuta kiinnostaa käydä kokeilemassa :(

    • nainen2224446

      "omasta mielestäni baarit on seuranhakua varten ja yhden illan juttuja varten."

      Minun mielestä baarit on hauskanpitoa varten, mikä ei tarkota mitään "hauskanpitoa"...

    • Korkkariholisti

      Ihan vaan tuulettumassa käydään likkaporukalla ja ollaan kaikki tahoillamme kihloissa. On se kivempi tanssia baarissa kuin kotona... :D

    • nelkyt euroa kuussa

      Mä en käy missään nimessä joka weekendi ulkona.Käyn ehkä kerran kuussa pe:na ja toisen kerran kuussa torstaina tai la:na.
      Mulla on tapana juoda enintään 2 juomaa ja sitten tehdä jotain muuta, kuten tanssia hiprakkafiilis veks TAI jopa ryömiä himppeen.
      Suosikkipaikkani on yksi espanjalainen baari jossa on rento sisustus ja jossa on sallittua juoda humaloitumatta.Eli paukkuja en ota ellen ole discossa jossa on turvallista tanssia pois se pikahumala, joka paukusta tai snapsista yleensä tulee.En tykkää nukahtaa humalassa joten kotiin tullessani chillaan jääteen kera ennen nukkumaanmenoa.Nuorena tein Kaivohuoneella tanssisessioita ja silloin onneksi huomasin ettei ole pakko vetää överiksi sitä (?) ethanolipitoista nestettä.

      Suunnittelen että jos jonkun kaverin saan meseen, voisin mennä toukokuun puolessavälissä vaikkapa Bar Llamakseen, terassipuolelle.Ensin on kuitenkin Vappu, ja se menee minulla mökkiloman puitteissa! En tykkää massalaumoista joten isot kesähäppeningit olen aina landella.BTW - otan aina kuivan siiderin.Aina.

    • Siksi

      Elämän tarkoitus on murheen karkoitus eikä baarin ovella lue: "ei varatuille".

    • hahahah

      HAHAHAHAHAHAHAHHAAH :D aamun naurut, kiitos! Taidat olla joku muslimi tai jotain?

    • hämmästyn

      Siis mistä vuosituhannelta sinä ap. olet??????? Kuka määrittelee sen, ketkä saavat käydä baareissa? SInäkö?

      Jos sinä et varattuna kävisi baarissa, joku muu tekee niin. Se kuule ei ole sinun päätettävissä mitenkään. Ei sinne baariin mennä aina vain iskumielessä vaan ihan pitämään hauskaa kavereiden kanssa.

      Vaikutat niin onnettomalta tyypiltä, että on aivan pakko kysyä, yleistätkö muissakin asioissa noin? Eli että jos naisella on esim. minihame, hän etsii seksiseuraa tms?

    • Vivian

      Vaikka aloittaja tätä tuskin enään näkee niin: varatut narsistit mukahauskanpidossaan, häiriköivät vapaita ihmisiä, kuvittelevat pilvissään, että vapaiden ihmisten pitää kuluttaa elämäänsä heitä viihdyttääkseen. Narsisti nyt kun vain on itseään täynnä, ei se mitään hauskanpitoa ole. Ihmisiä jotka antavat ymmärtää mutta eivät mitään ole antamassa toiselle ihmiselle. Ja samaan aikaan toteutuu se, etteivät tee sitä myös oman kumppanin kanssa, sillä jos toista rakastaa, niin ei häiriköi muualla.

      Katkeruutta se on kun vapaita ihmisiä häiriköi ja vain yksipuolista hauskaa. Narsisti kuvittelee jotta vapaat ihmiset juuri heidän vuokseen maksavat sisälle.

      Itsellä on vanhempi ystävätär joka tekee tätä, en ole vuosiin jaksanut hänen narsistista egoa enää viihdyttää ja katsella sairasta touhua. Liimautuu jonkun vapaan miehen kimppuun koko illaksi ja sitten tavalla tai toisella jättää tämän lopulta kuin nallin kalliolle loppuillasta pahalla mielin. Kaiken aikaa manipuloiden tyyppiä seksuaalisesti. Ja rehennellen omalla pystyvyydellään.


      No niin on ketju täynnä narskujen viestejä että pahaa tekee, joukossa saattaa olla yksi tai kaksi jotka osaavat olla häiriköimättä ravintoloissa. Koko suomi on täynnä hyväksikäytettyjä sinkkuja joiden on pitänyt eläessään liian montaa itsekeskeistä hauskaa pitävää narskua viihdyttää, että usko parisuhteesta on mennyt. Ei siihen paljoa tarvita kun sydän musertuu.

      Jatkakaa toki katkerat hauskanpitäjät omaa hauskaanne, olette sen ansainneet, mutta jokaisella epäinhimillisellä teollanne on myös vaikutus narsisminne uhreihin. Säälin häiriintynyttä käytöstänne. Kattelkaa vaan vähän lisää jotain pornofilmejä parisuhteitenne perustaksi/ihmissuhdeoppaitanne ja käykää toki häiriköimässä ihmisiä jotka yrittävät itselleen ihmissuhdetta.

    • P-parkkipaikka

      Ne tekee sitä pilkatakseen jo ennestään saamattomia jätkiä. Vittuillakseen KyrpäJooseppinsa seurassa niille, joita oma äiti on kasvatuksellaan harhauttanut elämään illuusiossa, joka purkautuessaan johtaa ehkä koulusurmaan. Ihme kun tollasta edes katotaan hyvällä.

    • 76fvvvv

      Varatut naiset käy baareissa mittauttamassa markkina-arvoaan ... jotkut enemmän jotkut vähemmän. Perusajatus on kuitenkin kaikilla sama myöntävät tai ei.

      Baari-ilta ilman että on tullut miehiltä iskuyrityksiä ja kiimaisia katseita on pieleen mennyt ilta.

      Raakaa faktaa ja sen voi naiset myöntää kans. Muu hauskanpitäminen on vaan plussaa siihen lisäksi.

    • no koska

      valtaosa suomen naisista on alkoholisteja.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      91
      4286
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4202
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      3966
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2807
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2521
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2108
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2084
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      195
      2003
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1649
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1442
    Aihe