Hyvä levykauppa pääkaupunkiseudulla?

Jussi

Suositelkaa hyvää klassisen musiikin levykauppaa pääkaupunkiseudulla.
Ennen vanhaan oli Musiikki-Fazer Aleksilla. Onko enää muuta vaihtoehtoa kuin markettien levyosastot tai webbikauppa?

11

2486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Barokisti

klassisen musiikin alalla on Fuga Kaisaniemenkatu 7.
      www.fuga.fi.
      Minä asun kehä kolmosen ulkopuolella niin kaukana, etten kehtaa sitä mainitakaan, mutta Fugasta olen kaikki haluamani äänitteet saanut puhelimen soitolla seuraavaksi päiväksi kotiin.

• BaRokisti

klassisen musiikin alalla on Fuga,Kaisaniemenkatu 7.
      www.fuga.fi.
      Minä asun kehä kolmosen ulkopuolella niin kaukana, etten kehtaa sitä mainitakaan, mutta Fugasta olen kaikki haluamani äänitteet saanut puhelimen soitolla seuraavaksi päiväksi kotiin.

• saara

Mannerheimintiellä (Sveska teatterin lähellä) on hyvä. Ainakin tällä hetkellä kaupan alakerrassa on Naxoksen levyjä paljon ja suht halvalla.

• Pelimanni

Nykyään musiikki Fazer on muuttanut Kaisaniemeen todella upeisiin tiloihin. Osoite on Kaisaniemenkatu 7. Aivan Kaisaniemen metroaseman vieressä.

Kuten jo edellä mainittiin Free Record Shop niin sen päämyymälä on Mannerheimintiellä, mutta ketjulla on myymälöitä myös ainakin Itäkeskuksessa, Myyrmannissa ja Jumbossa.

Uutuutena Citykäytävän Anttilassa on oma osastonsa mm. Telarkin (kirjoitettiinkohan se noin) levyille. Ja jos nyt ihan oikein muistan niin oli samassa Anttilassa myös Bis:in levyjä omassa telineessä.

• Kijé

Sait, Jussi, jo vastauksia kysymykseesi, mutta intohimoisena levyfriikkinä ja keräilijänä on pakko todeta, että täällä ei oikein hyvää levykauppaa enää olekaan.
      Entinen Fazer, nykyinen Free Record Shop Manskulla menettelee. Mutta vanhan Fazerin ajoista sen klassinen osasto on taantunut.
      Fuga lienee ykkönen ja sieltä voi tilata ymmärtääksen kaikkea olemassa olevaa. Hinnat ovat vaan katossa ja olen viimeisen puolen vuoden aikana ostanutkin levyni nettikauppa Amazonista.
      amazon.co.uk - esimerkiksi. Eurokauppoja voi puolestaan tehdä Ranskan ja Saksan Amazoneissa.

Britannian Amazonin valikoima on ällistyttävän laaja ja useassa tapauksessa toimitukset alle viikossa. Posti ym. kuluineen hinnat, punnan korkeasta kurssista huolimatta, eivät juuri kipua Fuga-myymälän hintoja korkeammalle.
      Tietysti sitä pitäisi kannatta kotimaista elinkeinoa...

• klasaristi

amazon.co.uk ehdottomasti, fuga on niin kallis

• klasu1511

Voit kuunnella hyvää klassista ja valita levyja verkkokaupasta!

• krixis

Kirjastokortti , jolla voi lainata eikä tule kustannuksia on hyvä -niin Suomen paras musiikki osasto onkin Tampereella.

• Rastorinte
        krixis kirjoitti:

Kirjastokortti , jolla voi lainata eikä tule kustannuksia on hyvä -niin Suomen paras musiikki osasto onkin Tampereella.

Uskosin, että Helsingissä, Espoossa ja Vantaalla on parempia musakirjastoja.

• ghtrtre

yllämainittujen lisäks oon joskus huomannu että töölöntorin ostinato-nuottukaupassa on ollu levyjä... ei tosin mtn kattavaa kokoelmaa

• jukka1963

Tuolla on aika mukavasti levyjä ja varsinkin selkeästi jäsenneltynä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      64
      3202
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2974
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2678
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2558
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2311
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2088
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    Aihe