Hyviä hevibändejä !

Metallitietäjä

Black Sabbath
Mötörhead
Kiss
Def Leppard
Whitesnake
Rainbow
Led zeppelin
Deep Purple
Uriah Heep
Alice Cooper
Slade
Van halen
Metallica
Megadeth
Slayer
Helloween
Rammstein
Evanescence
Judas priest
Ac/dc
Stratovarius
Linkin park
Limp bizkit
Guns,n roses
W.a.s.p
Blue öyster cult
Dio
Korn
Pantera
Cradle of the filth
Lordi
Ruoska
Nightwish
Sonata arctica
Iron maiden
Aerosmith
Marilyn manson

55

11021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisää.

      Mayhem
      Village People
      Burzum
      Backstreets Boys
      U2
      Immortal

      • hannu hoo

        Wintersun, Catamenia, Ensiferum, Amon Amarth, Belfegor, Finntroll, Turisas, Korpiklaani, Bathory, Kalmah, Gamma ray


    • ftb

      Noin puolet noista eivät ole hevibändejä, vaikka muuten ihan hyviä olisivatkin...

      • hp_guru

        Kuuntele:
        Pure Hatred
        Shockvawe...


    • growlll

      Miksi listasit nuo bändit?

      • kalvotaiteilija

        Sepi Kumpulainen
        Herreys
        Modern Talking
        Sabrina
        Donna Summer
        Janet Jasckson
        -------
        ohan noita........


    • humpuukimaakari

      Opeth rulezzz all!! all bow before the swedis def metol gåds

    • tontza

      sitte vielä:

      Gimmel
      Crazy frog
      Cher
      Jessica Simpson
      Basshunter
      Paska
      Kalle Kiwes & blues-orkesteri
      Europe
      The journey

      Lauri Tähkä & Elonkerjuu
      Metal mördör
      Curzum
      Him
      Herman's hermits
      Johnny and the hound dogs

      • että sillä lailla

        LOL siin on kova lista


      • waspcrazy

        Ja vittu viel Lady Gaga ja Shakira!!!!!!!!!!!!Jeee!!!!!!!!!!!!!ei vaites

        Oikeest..

        wasp
        Kiss
        Twisted Sister
        Black Sabbath
        Metallica
        Iron Maiden


      • ..
        waspcrazy kirjoitti:

        Ja vittu viel Lady Gaga ja Shakira!!!!!!!!!!!!Jeee!!!!!!!!!!!!!ei vaites

        Oikeest..

        wasp
        Kiss
        Twisted Sister
        Black Sabbath
        Metallica
        Iron Maiden

        Dimmu Borgir!
        In Flames!


      • Minä-vain

        Nois ei oo puoletkaa kunnon hevi bändejä'! XDXDXDXDXDXD Aiga noloo :D:D


    • Rock-Proffa

      Poimi nuo ameriikan nykypaskat pois, esim. limp bizkit, linkin park, korn, marilyn manson ja muu sonta.

    • 70's rocks

      Tämä "Metallitietäjä" ei taida erottaa rockia ja heavy metallia. Mitä heviä hänen mielestään on esim. Blue Öyster Cult, Alice Cooper tai Slade?
      Nehän on molemmat ihan klassista rokkenrollia tai glamrockia 60- ja 70-luvuilta. Mitä nyt Cooper on tehny pari paskaa heavy-lättyä 2000-luvulla, mutta 60- ja 70-luku on sitä oikeeta Cooperia...

      • Mob rules

        Eli vaikka Öystereillä on paljon hienoja slovareita. On Blue Öyster Cult ainakin minulle Hevi bändi. Tulisipa vielä joskus Black & Blue kiertue.Jossa olivat kimpassa siis Black Sabbath Ja Blue Öyster Cult


      • Jytinää ja jytää

        Kaikki kolme helvetin kovia ja makeita bändejä silloin parhaimpina vuosinaan. Legendaariset levyt elää ikuisesti.


    • crdof

      OPETTELE KIRJOTTAA ääärh...jo toinen pelle joka ei osaa kirjottaa oikein, se on CRADLE OF FILTH, EI SIIHEN TULE MITÄÄN THE SANAA VÄLII!

    • hevityttö 11v

      jahas:nää on mun:

      sonata Artica

      iron maiden

      metallica

      white snake

      black sabbath

      kiss

      alice cooper

      mötörhead

      ac/dc

      w.a.s.p.

      rainbow

      rammstein


      korn

      ruoska


      ja on monia ,onia monia monia muita mut nyt pitää mennä kouluun!!!!!!!!!!!!!!

      • Hevillä ei hävitä - 5v

        hei lordi unohtu se on kunnon HEVIÄ... oon menos päiväkoti-ryhmän kans niiten keikalle, ostan cittarista lordi - paidanki sitä varten \m/


      • au!!!!
        Hevillä ei hävitä - 5v kirjoitti:

        hei lordi unohtu se on kunnon HEVIÄ... oon menos päiväkoti-ryhmän kans niiten keikalle, ostan cittarista lordi - paidanki sitä varten \m/

        lamb of god on kunnon hevii mun mielest kolme parast sen kappelet on confessional,contractot ja redneck


    • sasasasasagfgfg

      puuttuuu BODOMI >:(

      • Bodomjärven murhari

        Bodom on kyllä tylsintä tilulilua mitä mä oon ikinä kuullut. Missä biisit. Örinää ja kitaristi vetelee asteikkoja edes takas mahdollisimman nopeesti. TYLSÄÄ. Ei mitään sanottavaa. Kitaristin kannattas miettiä joku juttu soittoon. Pelkkä asteikkojen tilutus on haukotuttavan pitkästyttävää!


      • Könstis
        Bodomjärven murhari kirjoitti:

        Bodom on kyllä tylsintä tilulilua mitä mä oon ikinä kuullut. Missä biisit. Örinää ja kitaristi vetelee asteikkoja edes takas mahdollisimman nopeesti. TYLSÄÄ. Ei mitään sanottavaa. Kitaristin kannattas miettiä joku juttu soittoon. Pelkkä asteikkojen tilutus on haukotuttavan pitkästyttävää!

        No pyyh! Tylsää tilutusta, ja asteikon veivaamista? Kuunteles vähä tarkemmi. Ja minusta Bodomissa kaikkein parasta raskauden jälken on sen monipuolisuus. Siihen ei kyllästy vaik kuuntelisit samaa levyä 15 kertaa peräkkäin (kokeiltu). Metallica ja Kotiteollisuus on kans vitun hyviä bändejä, mut yliannostus on yliannostus. Kun kiekko lähtee pyöriin neljättä kertaa, o pakko vaihtaa...


      • au!!!!
        Bodomjärven murhari kirjoitti:

        Bodom on kyllä tylsintä tilulilua mitä mä oon ikinä kuullut. Missä biisit. Örinää ja kitaristi vetelee asteikkoja edes takas mahdollisimman nopeesti. TYLSÄÄ. Ei mitään sanottavaa. Kitaristin kannattas miettiä joku juttu soittoon. Pelkkä asteikkojen tilutus on haukotuttavan pitkästyttävää!

        jos sun mieles bodom on tilulilua kantsis hankiutuu hoitoon. vaikuttais et kuuntelet jotain lady gagaa





        mun mielest sä oot yks vähän tyhmä tilulilu


      • Anonyymi
        Könstis kirjoitti:

        No pyyh! Tylsää tilutusta, ja asteikon veivaamista? Kuunteles vähä tarkemmi. Ja minusta Bodomissa kaikkein parasta raskauden jälken on sen monipuolisuus. Siihen ei kyllästy vaik kuuntelisit samaa levyä 15 kertaa peräkkäin (kokeiltu). Metallica ja Kotiteollisuus on kans vitun hyviä bändejä, mut yliannostus on yliannostus. Kun kiekko lähtee pyöriin neljättä kertaa, o pakko vaihtaa...

        Kotiteollisuus ei ole metallia vaan suomipoppia!


    • The-irkku

      Kuunteleks sä kaikkii noita Bändei ? :D

    • hevi1123

      kiitti noi o hyvii paitsi parhaat han mä jo tunsinki

    • :D

      sturm drang

      • kilk

        ...on posereille. esimerkiksi:sturm und drang, cradle of filth, (en tiiä onko näitä mainittu mutta kuitenkin)dragonforce ja ari koivunen.
        noi oli ne pahimmat poseri bändit


    • Borgir

      Dimmu Borgir
      Satyricon

      • törppö urp!

        Mee lastentarhaan kuunteleen unimusaasi! Senkin törppö urpo!


    • vastaaja123

      Agonizer
      Ari Koivunen
      Brother Firetribe
      Celesty
      Children of Bodom
      Dragonforce
      Dreamtale
      Edguy
      Ensiferum
      Freedom Call
      Gamma Ray
      Hammerfall
      Helloween
      Iron Maiden
      Kamelot
      Kilpi
      Kiuas
      Kotipelto
      Leverage
      Nightwish
      Nocturnal Rites
      Norther
      Rammstein
      Revolution Renaissance
      Rhapsody
      Shaman
      Sonata Arctica
      Stratovarius
      Sturm und Drang
      Teräsbetoni
      Thunderstone
      Twilight Guardians
      Van Halen
      Warmen
      Volbeat

      • paskankantaja

        Mihin kaikkihyvät bändit unohtu? Kuten Black Sabbath, Deep Purple, Blue Öyster Cult, Motörhead, Led Zeppelin, Metallica, Megadeth, Mastodon...?
        Volbeat ja Rammstein on hyviä bändejä. Muut tossa listassa ihan soopaa!


      • 17+9
        paskankantaja kirjoitti:

        Mihin kaikkihyvät bändit unohtu? Kuten Black Sabbath, Deep Purple, Blue Öyster Cult, Motörhead, Led Zeppelin, Metallica, Megadeth, Mastodon...?
        Volbeat ja Rammstein on hyviä bändejä. Muut tossa listassa ihan soopaa!

        jaa... mun mielestä taas toi lista on aika kattava mitä tulee hyvään heviin.


    • vattu

      onks sulla yhtään mitään käsitystä mikä lasketaan heviks? Listas perusteella ei ainakaan, jotain 90% noist on jtn ihan muuta

      • vastaaja123

        Ei kuule kiinnosta niin pennin jeninkään vertaa, että mikä lasketaan heviksi ja mikä ei. Kuuntelen musiikkia, mikä kuulostaa hyvälle ja nauran samalla suomi24:sen jeesusteleville tr00-hevareille, jotka käyvät ikuisuuksiin asti jatkuvia genresotiaan.


    • Arttu Idästä

      Mihin noin pitkää listaa tarvitaan, kun yksi riittää: Kipelov ;-)

      • on ehdottomasti

        Yngwie "Ynkkä" "Jumala" Malmsteenin RISING FORCE!!! Piste.


      • Pian eläkeläinen....
        on ehdottomasti kirjoitti:

        Yngwie "Ynkkä" "Jumala" Malmsteenin RISING FORCE!!! Piste.

        Komppaan sinua!!!


    • 1382ui5tei

      Moikkelis, kaikki hevarit on homoja hyi vittu oon populaari musan ystävä ja oon paras
      Haistakaa kikkeli kaikk!

    • Slipknothot

      Pantera ja Machine Head on kovia! Miksi vitussa ne on niin aliarvostettuja?

    • teeth of the hydra

      Omen- bändi joskus 80luvulla kova bändi joka on luonu pohjaa nykyisille....myöskin maidenille

      • lämb of gaad

        Lamb of Godia olen itse alkanut noin kuukausi sitte kuuntelemaan, kun kuulin biisin Laid to Rest.
        Suosittelen Ashes of the Wake levyä, varsinkin kappaleita Laid to Rest, Now You've Got Something to Die For, The Faded Line, Omerta ja Hourglass!
        Ne ovat aivan pirun hyviä biisejä, toki niitä on monia muitakin, kuten Redneck, Set to Fail, Walk With Me in Hell, Pathetic ja Black Label, nuo kanssa.
        Mutta, suosittelen bändiä!


      • postipate215
        lämb of gaad kirjoitti:

        Lamb of Godia olen itse alkanut noin kuukausi sitte kuuntelemaan, kun kuulin biisin Laid to Rest.
        Suosittelen Ashes of the Wake levyä, varsinkin kappaleita Laid to Rest, Now You've Got Something to Die For, The Faded Line, Omerta ja Hourglass!
        Ne ovat aivan pirun hyviä biisejä, toki niitä on monia muitakin, kuten Redneck, Set to Fail, Walk With Me in Hell, Pathetic ja Black Label, nuo kanssa.
        Mutta, suosittelen bändiä!

        Metallica, slayer, judas priest, turisas, finntroll, korpiklaani, norther, iron maiden, slipknot, sodom, venom, rammstein, morbid angel, ruoska, tarot, dragonforce, ensiferum, king diamond, kreator, ruoska, dissection, children of bodom, anthrax, sepultura, metsätöll, celtic frost.


      • true story
        lämb of gaad kirjoitti:

        Lamb of Godia olen itse alkanut noin kuukausi sitte kuuntelemaan, kun kuulin biisin Laid to Rest.
        Suosittelen Ashes of the Wake levyä, varsinkin kappaleita Laid to Rest, Now You've Got Something to Die For, The Faded Line, Omerta ja Hourglass!
        Ne ovat aivan pirun hyviä biisejä, toki niitä on monia muitakin, kuten Redneck, Set to Fail, Walk With Me in Hell, Pathetic ja Black Label, nuo kanssa.
        Mutta, suosittelen bändiä!

        totta puhut, mutta unohdit listasta vielä:
        desolation
        descending
        ruin
        in your words
        blood of the scribe remorse is for the dead


    • iprkyteoöööööööööööö

      VOI JUMALAUTA !!! SOAD JYRÄÄ KAIKKI MENNEN TULLEN

    • jeaaaaaa

      outlaws johnny cahs ramrods

    • Hevineiti95

      - Running Wild
      - Suffocation
      - Morbid Anglel
      - Death
      - W.A.S.P.
      - Megadeth
      - Mötley Crüe
      - Manowar
      - Deicide
      - Kreator
      - Sodom
      - Exodus
      - Slayer
      - Anthrax
      - Bathory
      - Anvil
      - Judas Priest
      - Venom
      - AC/DC
      - Motörhead
      - Deep Purple
      - Alice Cooper (lähinnä yksi levy: Trash)
      - Kiss
      - Gorgoroth
      - Behemoth
      - Aerosmith
      - Whitesnake
      - Slade
      - Saxon
      - Guns 'n Roses
      - Nuclear Assault
      - Overkill
      - Ozzy Osbourne
      - Black Sabbath
      - Dio
      - Sabaton
      - Bon Jovi
      - Pantera
      - Jorn
      - Skid Row
      - Amon Amarth
      - Asphyx
      - Possessed

      • Hevineiti95

        Noista tosin muutama menee enemmänkin death metal kategoriaan, mutta listasinpa nekin nyt tuohon mukaan :)


    • Anonyymi

      - Iron Maiden
      - Judas Priest
      - Annihilator
      - Tyrantti
      - King Diamond

    • Anonyymi

      Finntroll
      Sabaton
      Turisas
      Ensiferum
      Månegarm
      Hulkoff
      Raubtier
      Kvelertak

    • Anonyymi

      The Cradle of The Filth on tuiki hyvä.

    • Judas Priest
      Iron Maiden
      W.A.S.P
      Megadeath
      Pantera

      Joku täällä listasi Led Zeppelinin. Se on yks mun suosikki mitä tulee rockbändeihin, mutta se on bluesrockia tai hardrockia, enemmän. Tosin joskus hardrockin ja heavyn raja on vain veteen piirretty viiva ja välillä olen nähnyt, että noita kahta sanaa, hardrock ja heavymetalli/heavyrock käytetään synonyymeinä (niitä käyettiin synonyymeinä vielä 1970-80-luvuilla heavyn alkuaikoina ja siksi alkuaikoina vielä esim. Led zep ja Deep Purple laskettiin välillä heavyksi mitä ei tänäpäivänä enää niin tehdä).

      Ja joku listasi myös Village peoplen. No, se jos mikä on heavya =) Y.M.C.A ja Go west ovat maailman parhaat heavykappaleet =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3075
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      106
      2431
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2227
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2005
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1827
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1267
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe