Kaikki varmasti muistavat Tikun ja Takun pelastuspartion? Mikä se taustabiisi on...
Tiku ja Taku
7
3776
Vastaukset
- disney-erikoisasiantuntija
ja ne oli hiiriä. Tiku ja Taku ovat oravia, ja ainakin piirroselokuvien perusteella aikamoisia tuholaisia.
- fgjkk
Alkuperäiseen kysymykseen ei ole vastausta tässäkään.
Mutta älähän erikoisasiantuntija höpise, katso vaikka tuosta luettavaa:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tikun_ja_Takun_pelastuspartio - sitten
tiennytkään vaikka olet erikoisasiantuntija olevinasi. Kysyjä tarkoittaa tv:stä tullutta Tiku ja Taku pelastuspartiota (oisko joku alkup. nimeltään adventures of Chip and Dale tai joku...) Että äläpä puhu vastoin parempaa tietoasi.
- kuulostaa
aikalailla samalta kuin aikanaan Ihmemiehen McGyverin tunnusbiisi. (ettei jopa ole sama) en kyllä valitettavsti tiiä sen nimee
- Chip'n'Dales
Katsoin pienenä tuota ohjelma tarkasti, joten hyvin tuttu =).
Itse löysin kyseisen laulun ihan vain Chip 'n Dale Rescue Rangers nimellä. Mutta jos suomenkielistä versiota haet, niin luulen että ainoa paikka mistä se voi löytyä on joku lasten kokoelma cd 90 luvun alusta.
Etsin laulun sanat tähän (enkuksi taas):
Sometimes some crimes
Go slipping through the cracks
But these two
Gumshoes
Are picking up the slack
There's no case too big
No case too small
When you need help just call
CHORUS:
Ch-ch-ch-Chip 'N Dale's
Rescue Rangers
Ch-ch-ch-Chip 'N Dale
When there's danger
No, No, it never fails
Once they're involved
Somehow whatever's wrong gets solved
Ja sanat suomeksi:
Kun joskus, jostain syystä,
ei kelmit kiinni jää.
Niin pian nää, kaks etsivää,
jo avun järjestää.
Vaikka tapaus oisi millainen,
ne ratkaisevat sen.
Pelastuspartio!
ei koskaan kuhnaa.
Pelastuspartio!
vaaraa uhmaa.
Tiku ja Taku aina onnistuu
ja paatuneinkin lannistuu.
Tiku ja Taku aina onnistuu
ja viimein totuus paljastuu.
Pelastuspartio!
ei koskaan kuhnaa.
Pelastuspartio!
vaaraa uhmaa.
Pelastuspartio!
Ja jos vain haluat kuulla sen, niin koitapa youtubesta hakea Chip 'n Dale finnish. Löysin itse sitä kautta äsken- pööllö
luulin et se on pelastus partio ei koskaan tuu:) ihmeteltiin kyllä kauan
- 19+9
Tämmöset sanat suomeksi löytyi Tiku ja Taku Pelastajat museovarkaiden jäljillä -kirjasta. Kappaleen nimi on Pelastajat.
Pelastajat (Chip´n Dale Rescue Rangers Theme).
Mueller - suom. sanat: Stefan Möller.
Laulun alkusanat: "Joskus rikokset selvittämättä jää,..."
Kertosäe alkaa sanoilla: "Ti Ti Ti Tiku ja Taku Pelastajat!..."
LÄHDE: Tiku ja Taku Pelastajat museovarkaiden jäljillä -kirja
1992.
OY KIRJALITO AB
Musiikkisatu.
Walt Disney.
Alkuteos: Chip´n Dale Rescue Rangers, Rootin´ Tootin´ Rangers.
ISBN 951-28-8007-5.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019