Moi vaan kaikki!! Mä tykkään ihan hirveen paljo musiikista siis pienon soitosta.Tietäiskö joku jotai sellasii kivoja lasten virsiä?Jos tietää nii voisiko joku kertoo virren nimen ja numeron!!
Hyviä
5
630
Vastaukset
- *--*
Siionin matkalaulu 235. Se alkaa.
Nyt kerron mä sulle lapseni.- jehku
490 Mä silmät luon ylös taivaaseen
492 Ystävä sä lapsien
494 Luoja enkeleineen
495 Taivaan Isä, nostit minut
498 Nyt kulkee halki korpimaan
499 Jumalan kämmenellä
502 Jeesus meitä kosketa nyt - jehku
jehku kirjoitti:
490 Mä silmät luon ylös taivaaseen
492 Ystävä sä lapsien
494 Luoja enkeleineen
495 Taivaan Isä, nostit minut
498 Nyt kulkee halki korpimaan
499 Jumalan kämmenellä
502 Jeesus meitä kosketa nyt401 Oi Herra, henkes valo suo
429 Ylitse kaikkien rajojen
510 Sinä Jeesus, ymmärrät parhaiten
512 Jo varhain, Herra annoit
516 Kuulkaa, keitä Mestari
567 Ah, kuinka kevät hohtaa
585 Siunatkoon Herramme - enkel
toi on just niin ihana!
- yks
pienon?? se on kyllä piAnon!!! mutta niistä virsistä.. 501 Kuule isä taivaan pyyntö tää... laulettiin 1-2 luokilla joka uskonnon tunti!
ja oisko ollu 326 tai joku sellanen, Sinulle kiitos Isä maan ja taivaan On hyvä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4422936Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys202546Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372225- 1251991
Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2491639Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2081284Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1861240Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71235Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511223Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel281198