Ehdottakaa jotain hyvää ÖLJYTÖNTÄ meikkivoidetta. Ei mitään kauhean kallista.. Mulla on tosi rasvainen iho, joten se kiiltelee koko ajan. Nivealla ja The Body Shopilla on ainakin ko. meikkivoiteita. Onko niistä kokemuksia?
Öljytön meikkivoide
6
2994
Vastaukset
- auttaa:)
jos on hirveen rasvainen iho (kuten itsellänikin), niin kandee kokeilla meikkivoiteen alle jotain pohjustusvoidetta (esim no7 mattageeli). toi auttaa tohon rasvotumisongelmaan jonkin verran. ite huomasin hyväksi tuon maybellinen uuden pure matte-meikkivoiteen, oli kivan raikas.
- ...
Onko sun ihonhoitotuotteet myös rasvaisen ihon öljyttömiä tuotteita? Jos on, ongelma voi olla siinä. Kun iho ei saa tarpeeksi kosteutusta, se alkaa tuottamaan rasvaa itse ja öljyä pukkaa ihon pinnalle oikein urakalla... Moni rasvainen iho on oikeasti vain janoinen. Ja ne rasvaisen ihon tuotteet on tosi usein aikamoisia myrkkyjä, esim Nivea young ja Lorealin Pure zone.
- tässä yksi vaihtoehto
Kokeile Avon Clearskin sarjan meikkivoidetta, on tarkoitettu seka / rasvaiselle iholle, ei kuitenkaan kuivata, kirkastaa ja auttaa peittämään ihon epätasaisuutta ja punoitusta.
Uusin kuvasto ilmestynyt !
[email protected]- että näin taas
Koskee muuten myös sinua! Koittakaa nyt painaa siihen pieneen nupuraanne jotta näillä keskustelu palstolla ei saa mainostaa vaan ainoastaan herättää rakentavia keskusteluja.
- suosittelen
että näin taas kirjoitti:
Koskee muuten myös sinua! Koittakaa nyt painaa siihen pieneen nupuraanne jotta näillä keskustelu palstolla ei saa mainostaa vaan ainoastaan herättää rakentavia keskusteluja.
Luovu meikkivoide puuteri -yhdistelmästä kokonaan ja vaihda mineraalimeikkeihin. Jane Iredale tai Youngblood kosmetologilta tai esim. Everyday Minerals netistä tilattuna.
- minäkin. Kannattaa
suosittelen kirjoitti:
Luovu meikkivoide puuteri -yhdistelmästä kokonaan ja vaihda mineraalimeikkeihin. Jane Iredale tai Youngblood kosmetologilta tai esim. Everyday Minerals netistä tilattuna.
tilata esim. Everyday Mineralsin näytteitä postikulujen hinnalla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699