Aloe Vera juoma on erinomainen luonnontuote. Tehoaa päästä varpaisiin. Täydellinen iholle, hiuksille vatsalle. Jaksamista, pirteyttä.
Joka päivä juon.
ALOE VERA
6
1366
Vastaukset
- hembba
Hyviä tai huonoja!
Kirjoittakaa miten vaikuttanut teihin!
Kiitos- tyytyväinen 35.v
Erittäin tyytyväinen olen naamarasvoihin. Viime talvena ostin Kanarialta Canarian cosmetics nimisiä naamarasvoja. Myydään tavarataloissa ja apteekeissa.
250 ml purkki makssa 17 euroa eli ovat edullisia
- Luontoihminen
Käytän myös ja olen todella tyytyväinen sitä on mukava suositella muillekkin niin sisäisesti kuin myös ulkoisestikkin. Kahta en siis vaihda toinen niistä on allu ja toinen...
- duunareille
mutta ei se mitään naisten kauneushoito tuote oo..
- minä ite
voikohan valmistaa aloe verasta ite jotain? tai miten sitä vois käyttää kert mulla on kasvamassa tossa ikkunalaudalla niitä..?? miten noita rehuja käytetään.. ? :D
- Luontoihminen
Eli ulkoisesti voit käyttää kun otat kuorenpois ja käytät sisällä olevan hyytelömäisen geelin. Sisäisesti sitä taas ei voi käyttää koska se on niin myrkyllinen siksi se pitää antaa ammattilaisten tehtäväksi jotta siitä tulisi juomakelpoista.
Onko Aloe Vera kasvisi Barbadensis Miller lajiketta ja mistä olet ostanut?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004937298- 2272578
- 262561
- 1581864
- 1141748
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31469Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621148IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41135- 741133