Panostin pitkästä aikaa kynsiini, ostin LNC(?)-aluslakkaa ja Kiss-merkkisen manikyyrisetin, jossa oli kolme lakkapurkkia. Näitä siis kokeilin parikin kertaa ja ajattelin, että nyt tulee hyvä tulos, onhan lakkakerroksia yhteensä 4 tai 5. Pettymys oli kuitenkin suuri, kaksi päivää meni ja lakka alkoi jo irtoilla. Onko olemassa lakkaa, joka oikeasti kestää??? Parhaimman tuloksen olen kai saanut jollain Lorealin tuotteilla joskus. En vaan haluaisi ostaa enää sikaa säkissä, liian monta kertaa olen kynsilakkojen kestävyyteen pettynyt! Taitavat olla luomukynnet minua varten...
Mikä lakka kestää parhaiten?
9
2246
Vastaukset
- .x_x.
Mä oon ainaskin huomannut että jos laittaa paljon lakkaa tai monta kerrosta niin se irtoo helposti. Itse kyllä ihmettelen samaa, olen käyttänyt TopCoat kynsilakkaa värilakan päälle mutta se irtoaa silleen että sen koko lakan voi vetää pois :S
- oma suosikki
Revlon colorstay kynsilakka (tai siis setti, paketissa värilakka ja kiinnittävä päällilakka) kestää viikon arkielämää käsintiskauksineen. Ja tämä testattiin kirkkaanpunaisella värillä! Kaksi kerrosta värilakkaa ja kerros päällilakkaa ja viikoksi kynnet kunnossa. Kestää hyvänä pitempäänkin mutta kynnen kasvuraja hieman häiritsee eli sitä pitää joka tapauksessa paikkailla.
- vilma.
itse käytän H&M:n kynsilakkoja, hyvin on pysyny ja kuivuu aika hyvin.. :)
- manikyristi
Minulla on kokemusta useista lakkamerkeistä vuosien varrelta. Voin todeta että laatuerot ovat todellisia.Toisaalta harva lakka (paraskaan) kestää viikkoa enempää ellei ole tehty kaikkea mahdollista kuten ensin alle hyvä aluslakka ,1-2 kerrosta värilakkaa ja vielä lopuksi kunnon kovettava päälilakka.
Tiedän että tämä kuullostaa työläältä mutta jos sen jaksaa vaan tehdä niin kestävä lopputulos tulee palkinnoksi.
Mielestäni LCN lakat ovat hintalaatusuhteeltaan hyviä ja kestävät jos edellämainitut jutut on tehty. Nykyään käytän ainoastaan Essien lakkoja jotka ovat minun makuuni ja ovat todistaneet pysyvyytensä. Essie sarja tulee USA:sta ja on siellä suosittu ammattilaislakkasarja.
Värejä löytyy yli 250 ja tällä se on saanut "maailman laajin lakkasarja" tittelin.
Ranskalaisia lakkoja on huikeat 50 kpl joten aivan varmasti jokainen löytää mieluisensa.
Essien nimeen vannoo mm.Madonna(Imported Champagne)Jennifer Lopez (Naked Truth)Renee Zellweger(Pansy)jne....- vielä sen...
...että mistä näitä saa ja paljonko maksavat?
- manikyristi
vielä sen... kirjoitti:
...että mistä näitä saa ja paljonko maksavat?
katso googlesta sanalla essie niin löydät helposti tai maahantuojan sivuilta. Ilmeisesti täällä ei saisi kertoa yritysten nimiä koska mainostaminen on kielletty.
- wehwh
manikyristi kirjoitti:
katso googlesta sanalla essie niin löydät helposti tai maahantuojan sivuilta. Ilmeisesti täällä ei saisi kertoa yritysten nimiä koska mainostaminen on kielletty.
mun kyn lokee paska koko ajan saatan kunslakkka ei pysy ku käytän selas outoo merkiipaskat vittu saatana perkele
- keston
wehwh kirjoitti:
mun kyn lokee paska koko ajan saatan kunslakkka ei pysy ku käytän selas outoo merkiipaskat vittu saatana perkele
saa, kun tekee ensin huolellisen manikyyrin.
Sitten aluslakka, pari värillistä kerrosta ja
lopuksi päällyslakka, jota voi lisäillä
päivien kuluessa. Itse käytän päällyslakan
jälkeen vielä lakkakerrokset kuivaavaa
lakkaa:) On ja pysyy kyllästymiseen asti! - mansikkakynsi
Tietääkö kukaan, mistä noita Essien kynsilakkoja voi ostaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275