Karkkilakko

katja

Aloitin syyskuun 11pv karkkilakon, eli huomenna tulee 4vk täyteen. Ajattelin olla jouluun asti. Onko täällä muita lakkoilijoita? Miten on menny? Ite ihmettelen miten ooen pystynyt, karkit on mulle oikeesti tosi iso ongelma ja olen ihan tosissani niistä riippuvainen. Toki muuta makeaa on tullut syötyä, mutta ei siinä määrin mitä karkkia olisi mennyt.
Aloitan myös kuntoilukuurin, kun pääsen eroon ensin poskiontelontulehduksesta.

15

2463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ambivalenttineN

Onneksi olkoon saavutuksestasi. Mä aloitan huomenna karkkilakon. Tää mun karkinsyönti on ihan sairasta. Tänään kulunut 400g suklaata ja 500g lakuja... on pakko tehä tälle asialle jotain ts. lopettaa karkinsyönti kokonaan!!! Voisitkohan tsempata mua ainakin alkuvaiheessa? Oon oikeesti riippuvainen karkista ja kaikesta muusta hyvästä. Tarvitsisin tosiaan apua ja tukea karkkilakkoon.

• Yessi_

Mä voin ryhtyä sun kanssas :) se vaan edellyttää täyttä luottamusta ja rehellisyyttä ;) oon vähän samassa asemassa kuin sä, mut mulla ei vaan mee ihan noin paljoa päivässä karkkia.. kuitenki haluisin kokeilla omia rajojani, ryhdytäänkö siis yhdessä? ;)

• ambivalenttineN
        Yessi_ kirjoitti:

Mä voin ryhtyä sun kanssas :) se vaan edellyttää täyttä luottamusta ja rehellisyyttä ;) oon vähän samassa asemassa kuin sä, mut mulla ei vaan mee ihan noin paljoa päivässä karkkia.. kuitenki haluisin kokeilla omia rajojani, ryhdytäänkö siis yhdessä? ;)

...vallan mainiosti :) muhun voi luottaa ihan 100% eli ryhdytään vaan yhdessä "lakkoileen." :)

• herkkulakossa

kaksi viikkoa. Aion pysyä jouluun saakka. Suon itselleni herkut jokaviikkoisilla tulevilla synttäri- ym juhlilla. Karkkia en syö niissäkään. En tietty sipsejä, limsaa, alkoholia. Otan vain omatekoisia leivonnaisia harkitusti.
      Minun on pakko tehdä tämä rajaus syömisiini, muuten lihon koko ajan lisää.
      Katsotaan iskeekö sokerihimo tiettyyn aikaan kuukaudesta.
      Kirjoitan tänne, mikäli ketju jatkuu!!!

• Cerel80

Aloitin karkkilakon 25.1.06 ihan kokeillakseni miten osaan olla ilman karkkia ja edelleen olen!

Aloitin tosin samassa elämäntapa muutoksen ja nyt painoo pudonnut 34kg! ja nyt alkaa oleen hyvä :)

Huomasin että oo elänyt aikaisemmin ikuisessa sokerihumalassa kun söin jatkuvasti, nyt ei tee edes mieli enään. Jos joskus alkaa tekeen mieli taas niin sitten otan palan suklaata ja se siitä.

• ambivalenttineN

Hienoa, että karkkilakkosi on kestänyt noin pitkään ja että olet laihtunut noin paljon :) Onneksi okoon!!! :)

Mulla siis alkoi karkkilakko tänään ja karkkia tekee hirveesti mieli nyt jo!!! Olen siitä huolimatta edelleen lakossa. Mites teillä muilla on karkkilakko sujunut?

• Katja
        ambivalenttineN kirjoitti:

Hienoa, että karkkilakkosi on kestänyt noin pitkään ja että olet laihtunut noin paljon :) Onneksi okoon!!! :)

Mulla siis alkoi karkkilakko tänään ja karkkia tekee hirveesti mieli nyt jo!!! Olen siitä huolimatta edelleen lakossa. Mites teillä muilla on karkkilakko sujunut?

Ihanaa että meitä on muitakin, ajattelin että olenkohan ainut oikeasti karkki-riippuvainen...
        Mulla meni kans pahimpina aikoina vähintään puolikiloa karkkia päivässä, uskottelin ostavani aina sen kauhean määrän pidemmäksi aikaa ja kaappiin varastoon ja aina meni niin että n. 10 karkkia jäi mitkä söin sitten aamusta. Tosiaan neljä viikkoa on nyt mennyt ilman karkkia ja enää sitä pakottavaa osto/syömis tarvetta ei ole. Näin aluksi paljon unia karkeista, että hotkin niitä ja sit tajusin että apua eihän mun saanut syödäkkään enää karkkia =0)!
        Nyt unetkin on rauhottunu. Ite löin äitini kanssa vetoa aika isosta rahasummasta, että ollaan jouluun asti ja häviäjä maksaa...ei halua muutamasta karkista menettää niin paljoa, se on motivoinu mua ja kun on vauhtiin päässyt niin tuntee hyvääoloa itsensä voittamisesta.
        Tsemppiä kaikille lakkoilijoille =0)!

• Herkkulakko
        Katja kirjoitti:

Ihanaa että meitä on muitakin, ajattelin että olenkohan ainut oikeasti karkki-riippuvainen...
        Mulla meni kans pahimpina aikoina vähintään puolikiloa karkkia päivässä, uskottelin ostavani aina sen kauhean määrän pidemmäksi aikaa ja kaappiin varastoon ja aina meni niin että n. 10 karkkia jäi mitkä söin sitten aamusta. Tosiaan neljä viikkoa on nyt mennyt ilman karkkia ja enää sitä pakottavaa osto/syömis tarvetta ei ole. Näin aluksi paljon unia karkeista, että hotkin niitä ja sit tajusin että apua eihän mun saanut syödäkkään enää karkkia =0)!
        Nyt unetkin on rauhottunu. Ite löin äitini kanssa vetoa aika isosta rahasummasta, että ollaan jouluun asti ja häviäjä maksaa...ei halua muutamasta karkista menettää niin paljoa, se on motivoinu mua ja kun on vauhtiin päässyt niin tuntee hyvääoloa itsensä voittamisesta.
        Tsemppiä kaikille lakkoilijoille =0)!

Onnea teille kaikille, jokainen päivä on voitto. Vedonlynti olisi hyvä homma. Nyt olen pysynyt edelleen herkkulakossa. Lyön vetoa itseni kanssa, siis jouluun saakka. Palkintona hyvä rasvapurkki ittelle. Tänään pysyn hyvin. Torstaina on pienet juhlat. Niissä syön kotileivonnaisia.
        Laivatuliaiset saa muut syödä...
        Paino putoaa hiljakseen. Herkuista on tullut paljon kaloreita. Varsinkin noita leivonnaisista.
        Tänään joudun leipomaan kakun. Tunnen olevani kakun yläpuolella ja en syö sitä itse.

• ambivalenttineN

Mulla on synttärit torstaina. Oon pähkäillyt, että sallinko ittelleni karkkia silloin? Joo tiiän, olen karkkilakossa, mutta synttärit ilman karkkia tuntuu niin ankeelta. Oon aina syönyt karkkia synttärini kunniaksi. Voinko sallia ittelleni karkkia torstaina vai en? Kertokaa mielipiteitänne, kaipaan apuanne. Kiitos!

• sanoa

kohtuudella varmaan voi nautiskella karkkiakin. Voithan hankkia vähäkalorisia karkkeja. En tiedä ovatko niin hyviä. Tummaa suklaata voi hiukan syödä.
        Minulla on myös nimipäiväkutsut torstaina ja alattelin syodä siellä leivonnaisia. Jätän karkit, sipsit ja keksit väliin. Samoin juon vain kahvia yhden kupillisen. Niin ei tule syötyä liikaa herkkuja. Yritän syödä normaalin ruokani kotona ennen juhlia, kestän paremmin kiusauksen.
        Tuntuu välillä naurettavalta tämä laihduttaminen ja ruokavalion seuraaminen. Minun on vain valitettavasti pakko jokapäivä nyt miettiä syömisiäni muuten en laihdu. Pahinta ontietysti lihominen.

Mitenkähän sitten mikäli pääsen normaaliin painooni, jodunko koko lopun elämäni miettimään syömisiäni.
        Onneksi elämä on nyt niin yksinkertaista että voi miettiä omia asioitaan.
        T. herkkukielto

• ambivalenttineN

...karkkipäivän vain ja ainoastaan huomiseksi.

• aloitin

viime jouluna karkkilakon. Saan äidiltä 200 euroa kun olen ensi jouluun asti ilman karkkia. Ei ole tehnyt kertaakaan mieli.:)

• Herkkulakko

ja olen hyvin tyytyväinen. Tänään siis suon itselleni nimipäiväkutsujen herkkuja kohtuudella.

Mikä parasta paino on alkanut pudota. Yksinkertaisesti jokapäiväiset leivonnaiset nostavat painoa. Pitäisihän tuo tietää. Aina vaan juksaa itselle ettei pieni pulla tai kakku nyt mitään tee.
        Katsotaan taas tämä päivä ja ensi viikko on syyslomaa. Lupaan olla syömättä taas laivatuliaisia ym.
        T. Parsakaali

• herkkulakko

olin elen nimmareilla ja nyt 200g lisää.
      Tänään jatkan herkkulakkoa!!!!

• katja

Moikka kaikille ketkä olette karkkilakossa =0)!
        Olin itse tuossa viikon Lanzarotella ja että teki mieli karkkia koko viikon, mutta päätöksessä vaan pysyin...Tuleekohan mulla maanantaina jo kuusi viikkoa täyteen, tuntuu ikuisuudelta, mutta aion olla tiukkana karkkien suhteen ainakin nyt siihen jouluun asti. Mites teillä muilla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      181
      4334
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      73
      4211
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      60
      2329
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      58
      2281
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2184
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      53
      1836
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      28
      1487
    8. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      110
      1298
    9. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      117
      1248
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1159
    Aihe