Lopetin e-pillerit jo 5kk sitten sivuvaikutusten takia, joihin kuului myös haurastuneet limakalvot, seksi oli todella tuskallista eikä mitkään liukuvoiteet auttanut. Ongelma ei kuitenkaan poistunut kokonaan :( Mutta helpotti huomattavsti. Nykyään ensimmäinen työntö/sisääntulo tuntuu todella tuskaiselta, mutta sitten kun mies on kokonaan sisällä se menee ohi, niinpä pitääkin tulla tosi varovasti sisään, ihan kuin joka kerta olisi se ensimmäinen kerta :/ Todella masentavaa kun ei seksistä pysty nauttimaan kunnolla. Pitäskö mun käydä lääkärissä vai saako apteekista jotain voidetta mikä auttais? Kohtalotovereita?
limakalvo-ongelma e-pillereistä :/
N20
3259
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
Se on pillerin vika, luulisin. Itselläni ehkäisypiikki eikä kostu lainkaan. Koko ajan saa käyttää liukastetta.
no kyl mä sen tiesin jo että pillereistä johtuu, eikä ongelma ole kostumisessa vaan limakalvoissa! Ja kysyin vaan neuvoa, miten hoitaisin tämän..
lopetin pillerit, pidin taukoa seksiin varmaan viikon tai pari. sen jälkeen ei ongelmia, tilanne korjaantui sillä ennalleen. eipä hymyilytä sitä aikaa muistellessa. hormoniehkäisy jäi pikapuoliin pois kuvioista.