Brasilialainen vahaus Jyväskylässä?

.......

Tietääkö kukaan saako missään Jyväskylässä brasilialaista vahausta?Entä paljonko maksaa?
Netistä koitin etsiä mutta eipä löytynyt...

16

8165

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkl

      Sinisalonki, ainaskin sokerointia

    • -jos-su-

      moikka! mulla on itellä ollut sama etsimis ongelma, mutta löysin ehkä jotain :)
      Elikkä, ainakin Sokoksen Punahuuli tekee niitä ja hintana niillä näky olevan 60-90e. Ja L Salonki tekee kans, hintana 80e, mutta siellä oli jokin pakettitarjous, et jos ottaa 3 sokeroinnin paketin saa 10% alennusta.. hirveän hintaisia, ja harva tarjonta.. olen yrittänyt kuumeisesti etsiä niitä.. hintana esim. tampereella olen löytänyt esim. 50e brasilialainen sokerointi... onko muilla tietoa?

    • Lumicci

      Kauneushoitola Lumicci tekee myös brasseja. 1 h on 60 € ja sen jälkeen uusinnat (45 min) on 40 €.

      • Sheivaamiseen kyllästynyt :)

        Tekeekö Lumicci tai joku muu paikka Jyväskylässä brassia miehille?


      • ...
        Sheivaamiseen kyllästynyt :) kirjoitti:

        Tekeekö Lumicci tai joku muu paikka Jyväskylässä brassia miehille?

        ... punahuuli . En varma kannattaa soittaa.


    • vakituinen

      Hiuskeskus ja kauneushoitola väinonkatu 5ssä. 49 euroa brasilialainen naisille max 30 min. Ammattitaitoinen tekijä eikä tarvitse jännittää. Hän tekee nykyään myös miehillekin.

      • on tyytyväinen

        Johanna muuttaa lutakkoon omaan firmaan tekemään töitä. Hius- ja Kauneusstudio Chill on paikan nimi. Se aukeaa nyt keväällä kuulemma huhtikuun lopussa tai viimeistään tuokokuun alussa.


      • korjaus edelliseen
        on tyytyväinen kirjoitti:

        Johanna muuttaa lutakkoon omaan firmaan tekemään töitä. Hius- ja Kauneusstudio Chill on paikan nimi. Se aukeaa nyt keväällä kuulemma huhtikuun lopussa tai viimeistään tuokokuun alussa.

        Hiuskeskuksen Johanna joka tekee brasilialaisia vahauksia miehille ja naisille on muuttanut Lutakkoon uuteen liikkeeseen Hius- ja Kauneusstudio Chilliin. Naisten brassin hinta on pysynyt samana mutta miesten on alentunut.
        www.studiochill.fi


      • ttt55

        Oletko itse käynyt kyseisellä sokeroinnissa? Etsin Jyväskylästä paikkaa jossa käydä ammattilaisella, että tulisi hyvää jälkeä.


      • Suosittelen!!
        ttt55 kirjoitti:

        Oletko itse käynyt kyseisellä sokeroinnissa? Etsin Jyväskylästä paikkaa jossa käydä ammattilaisella, että tulisi hyvää jälkeä.

        Johanna on erittäin ammattitaitoinen, tekee brasseja päivittäin. Itse olen käynyt Johannalla kaksi vuotta. Aina tyytyväinen. Suosittelen. Eli lutakossa Studio Chillissä.


      • brassi jkl
        Suosittelen!! kirjoitti:

        Johanna on erittäin ammattitaitoinen, tekee brasseja päivittäin. Itse olen käynyt Johannalla kaksi vuotta. Aina tyytyväinen. Suosittelen. Eli lutakossa Studio Chillissä.

        Tekee siis miehille myös brasseja?
        Etsinyt myös paikkaa jossa tekisivät miehille brasseja.


    • Santra.

      Täällä tehdään brasilialaista sokerointia ja muutakin sokerointia www.kauneushoitolachoko.fi

      Juuri olen hoitolan perustanut, saa tulla tutustumaan!

    • men bras

      Tekeekö Kauneushoitola choko miesten brasseja?

    • bobootin

      Itse käyn Studio C-kaaressa, siellä brassit vähän reilu 50€ eli kukkaro kiittää.

    • TaistoJumula

      Brassi vahau,s tekee peniksestä ilmeikkään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1017
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe