Miten saisin suoristettua ns. luontuvat hiukset jotaka tuupaavat olemaan hieman taipuisat luonnostaan tai menevät latvoista kiharalle mutta ovat suorat 10cm tyvestä.
hiusongelma
3
323
Vastaukset
- taipuisat
Se valitettava tosiasia on, että luonnostaan taipuisista ja kiharoista hiukseista ei saa suoria.
Nimim. 30 vuotta yrittänyt
Tietysti voit kokeilla, olisiko suoristuspermanentista tai suoristusraidoista apua, mutta ne ovat vain väliaikaisia ratkaisuja. - ...
kokeile suoristusrautaa ja käytä sen kanssa muotoilutuotteita.. tämä on kyllä vain päivän kestävä suoristus:)
- Wendie
Olen kokeillut suoristuspermanenttia -> ei mitään apua. Hiukset olivat vain entistä kuivemmat. Nyt olen alkanut nauttia kiharoistani, joita kyllä täytyy hieman ehostaa aamulla. Yksinkertainen vinkki (sillä minulla on myös se n.10 cm suoraa päälaella): Pese ja kuivaa hiukset. Kerää hiusten päällimmäinen osa, kierrä se rullalle sormilla, niin että siitä tulee pieni nuttura. Laita hiuslenksulla kiinni vaikkapa vartiksi. Sitten avaat, ja vau, hienot kiharat, jotka alkavat jo päälaelta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 892046
- 1281382
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231330Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau281282- 671206
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371018- 88941
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?53868- 121777
- 82766