Hyvää iltaa ja tasapuolinen tervehdys tasapuolisille naisille :-)
Kun hullaantuneessa parinvalintavimmassa liikutte baareissa ja missä muualla tahansa ja miestä pitäisi saada, niin onko ensimmäinen asia se ulkonäkö? Ihan yksinkertaisesti: Syttyykö himot kun näkee komean miehen, ilman että asiaa ajattelisi yhtään pidemmälle?
Naisethan ilmaisevat asian näin, että ei tarvitse olla komea, kunhan on persoonallisen näköinen:-) Tämä askarruttaa minua. Onko persoonallinen sama kuin paljon käyttämänne "hauskannäköinen mies"? Persoonallinen tuskin on synonyymi sanalle ruma, vai? Millainen sitten on ruma mies jos se ei kuitenkaan ole komea ja ei oikein uppoa persoonallisenkaan kriteerien alle?
Niin ja jos saisit laittaa asteikolle kohtaamiesi miesten ulkoinen olemus, niin tuleeko vastaan enemmän a) rumia, b) persoonallisia vai c) komeita?
Niin ja tässäkin kysymyksessä kannattaa olla rehellinen ja yrittää todistella muuta kuin mitä väite on. Todellisuushan on silti se, että prosentuaalisesti niitä lemppauksia tapahtuu enemmän tuolla kentällä kuin onnistumisia. Siis miesten näkövinkkelistä :-)
Persoonallisesti tervehtien kaikkia ihquja naisia, Jyystäjä :-)
Ruman ja persoonallisen erot
28
3145
Vastaukset
- jopsipopsi
Eniten vastaan tulee persoonallisia miehiä.
En osaa tarkalleen sanoa mikä miehessä viehättää. Se on omalla kohdallani aika paljon siitä kiinni millä tuulella sitä sattuu olemaan. Mutta tummat (siis suomalaiset, mutta ruskeet hiukset ja silmät) ovat ne jotka minun silmään osuu eniten ;o) Niin ja kun itse olen urheilijaneitonen, niin miehenkin pitää olla, muttei kuitenkaan mikään älytön "pumppiäijä"...Baarissa ollessa siis. En kyllä yleensä vie ketään kotiin baarista, joten nämä tämmöiset baarissa tsiigatut jäävät yleensä siihen tsiigailuun pelkästään :)
Jos ihan suoria ollaan, niin mies alkaa yleensä kiinnostamaan siinä vaiheessa kun sen kanssa on hetken jutellut ja saanut jonkinlaisen kuvan minkälainen mies on(jos se sattuu olemaan mukava). Eli siinä vaiheessa luulen että kunhan on siisti olemus, niin kyllä se vaaleahiuksinen ja sinisilmäinenkin menis ;o) Urheilullinen olemus ja vaatetus on se mikä vaikuttaa eniten... - katarzyna
Seksuaaliseen vetovoimaan ei tarvita klassisen kaunista ulkonäköä. Himot voivat syttyä jo miehen ulkonäöstä, mutta ei sen miehen missään nimessä perinteisellä tavalla komea tarvitse olla. Ruma mies on naismainen; korkea nasaaliääni (tiedän, ei liity ulkonäköön mutta habitukseen muuten), olematon parrankasvu, sirot kasvonpiirteet pyöreässä naamassa.
Eniten tapaan tavallisen näköisiä miehiä, jotka eivät ulkonäöllään sinänsä juuri "hetkauta" suuntaan taikka toiseen. Johtunee myös siitä etten tällä hetkellä katsele miehiä sillä silmässä. Todella rumia ihmisiä näkee äärimmäisen harvoin. - Kokonaisuus
kiihottaa, mutta sen selvittämiseen menee jonkin aikaa. Ensivaikutelman saa toki jo muutaman minuutin juttelun jälkeen.
Ruma mies on sisältä ruma.- paikkaansa
että "ruma mies on sisältäkin ruma".
Juuri päinvastoin. - pittää
paikkaansa kirjoitti:
että "ruma mies on sisältäkin ruma".
Juuri päinvastoin.EI:
"ruma mies on sisältäkin ruma".
VAAN:
"Ruma mies on sisältä ruma."
Tarkoitan, että se sisältö ratkaisee miltä mies tuntuu ja näyttää. Voisi sanoa myös toisin päin ehkä hiukan selvemmin: Sisältä ruma mies on ruma.
Selvittikö? Ja kysehän on vain MINUN mielipiteestäni. Vain yksi ajatus, siis.
- Jihuuu
Hyvännäköinen pitää olla!! :P
Jokainen ihminenhän on persoonallisen näköinen. Jos sanoisin jotakuta persoonallisen näköiseksi, niin tarkoittaisin varmaan että hänessä on joku erilainen piirre mitä ihmisissä yleensä. Vaikkapa tajuttoman iso nenä.
Noista vaihtoehdoistasi puuttuu d) tavallisen näköiset miehet.
En taida olla enää ihan pätevä tätä tarkemmin kommentoimaan, kun en ole sinkku :D- Britney4EEEVER
Miehen pitää olla hyvännäköinen, ja lasten pitää olla kanssa hyvänäköisiä ja terveitä. Vammaiset armotta aborttiin, olis kamalaa joutua sellasen äidiks. Inhottaa rumat ja heikot ihmiset. Onneksi hollywood tarjoaa sentään meille hyviä esimerkkejä siitä millaisia ihmisten pitäisi olla. Mä oon just sellanen nainen!
- ...............
Britney4EEEVER kirjoitti:
Miehen pitää olla hyvännäköinen, ja lasten pitää olla kanssa hyvänäköisiä ja terveitä. Vammaiset armotta aborttiin, olis kamalaa joutua sellasen äidiks. Inhottaa rumat ja heikot ihmiset. Onneksi hollywood tarjoaa sentään meille hyviä esimerkkejä siitä millaisia ihmisten pitäisi olla. Mä oon just sellanen nainen!
tuo oli provo, koska ei tollalailla ajattelevia ihmisiä voi olla olemassa. Entä jos vammautuisit pahasti? Olisit lopun ikääsi vammainen? pitäskö sut sit lopettaa? Vaikka olisit syntynyt kauniina ja terveenä, et välttämättä aina ole sitä...
- Britney4EEEVER
............... kirjoitti:
tuo oli provo, koska ei tollalailla ajattelevia ihmisiä voi olla olemassa. Entä jos vammautuisit pahasti? Olisit lopun ikääsi vammainen? pitäskö sut sit lopettaa? Vaikka olisit syntynyt kauniina ja terveenä, et välttämättä aina ole sitä...
Mut kun emmä oo vammanen! Sitä paitsi ihan sama, en mä haluis elää vammasena. Ei vois saada södei kundei. Sama niinku kuolla. Vähän mua niinku ärsytti edellinen poikaystäväni kun selvis et se on täys mammari ja kaverinakin sillä oli vammanen. Luin kirjan "jätä se!" ja oivalsin et se kundi ei oo vaan mun tasoa. Sit mä niinku jätin sen.
- Jihuuu
En osallistunut sikiöseulontoihin.
- Britney4EEEVER
Jihuuu kirjoitti:
En osallistunut sikiöseulontoihin.
Sit sä oot typerys. Nehän siellä voi kertoa jos lapsestas tulee kehari. Sä oisit valmis uhraamaan oman ja miehes hyvännäköiset ja terveet elämät jonkin kuolaavan keharin takia. Mua niinku oksettaa!!!
- pikkuprovolle
Sit sä oot typerys. Nehän siellä voi kertoa jos lapsestas tulee kehari. Sä oisit valmis uhraamaan oman ja miehes hyvännäköiset ja terveet elämät jonkin kuolaavan keharin takia. Mua niinku oksettaa!!!
siitä että katsoit peiliin?älä huoli,niin minäkin tekisin jos vastaan tulisit.kovin kaunista huomenta sinulle.
- nainen-38
Onhan rumakin persoonallinen, jonkun silmissä ruma toisen ei.
Itse pidän enemmän vähän karun näköisistä könsikkäistä kuin jostain kiiltokuvapojista.
Eikä se loppujenlopuksi ole mikään yksittäinen piirre mikä hurmaa vaan kokonaisuus ja oma tyyli.
Ja kun tutustuu ulkonäön merkitys vähenee olemattomiin. Tokihan joku ihminen aina löytyy, joka on vaan vastenmielinen... jokaiselle.
Ei välttämättä liity ulkonäköön.
Joo ja vastaan tulee tavallisia ihmisiä eniten. - Tiedän kyllä
"Persoonallisen" tai "hauskan" näköisellä tarkoitetaan samaa kuin "komealla". Koska täällä aina tuntuu olevan epäselvyyttä, mitä naiset komealla tarkoittavat, niin kirjoitan määritelmän tähän.
Komealla miehellä on korkea, pystymäinen otsa, joka ei kapene päälakea kohti muodostaen munan muotoista päätä. Lisäksi hänellä on suuret ruskeat silmät, "raskaat" luomet (eli luomien reunat näkyvät hieman, vaikka pitäisi silmiään auki) musta tukka, pitkämäiset ja virtaviivaiset kasvot, leveä suu, turpeat huulet,vaaleat suuret ja limittäiset hampaat, hymykuopat, posket muutenkin kuopallaan (mistä johtuvat salaperäiset varjot hänen kasvoillaan), sekä "jykevät" leukaperät. Nenä on suuri eivätkä sierainaukot näy, kun komea pitää päätään suorassa. Iho on virheetön eli ei arpia, ei aknea yms. On melko yhdentekevää, onko komea pelkästään hoikka vai myös lihaksikas, sillä se ei vaatteiden alta juurikaan näy, mutta hoikka täytyy ainakin olla. Komea on vähintään 190 cm pitkä. Komean siitin on vähintään 20 cm pitkä ja 5 cm paksu.
Tällaisella kokoonpanolla saa lähes naisen kuin naisen heidän vastaväitteistään huolimatta - ainakin yhdyntään tai kahteen.
Jos tahdotte havainnollistuksen kuvainnollisesti, niin katsokaa kansainvälisten miesmallien kuvia. Siinä näette naisten kauneusihanteen ilman kohteliaita tai häveliäitä selityksiä. - Terhikki
Oletko tullut ajatelleeksi, että olet toivottoman pinnallinen? Ulkonäkö meinaa parinmuodostuksessa todella vähän. Ilmeisesti poislukien sun tapaiset elostelijat.
- Timanttia`´
näköiset ja kokoiset miehet ovat parhaita.
- kiihotin
miehistä, joilla on jonkin verran finnejä kasvoissa. Lävistys toisessa korvassa, vaaleat hiukset (mielellää) , tummatki voisivat periaattees käydä.
Huulet, isot huulet. Tukka ylöspäin tai sit iha tavalline fleda
Kiihottavin kokonaisuus ikinä - kaunis kun
Ihminen on aina kaunis, kun hän on sopusoinnussa itsensä kanssa. Ei sillä ole väliä, onko minkä paksuinen tai minkä näköinen. Terve, itsensä kanssa sovussa elävä ihminen säteilee elämää ympärilleen, jota ei voi olla huomaamatta tai vastustaa. Toki on niin, että jos voi hyvin, niin myös huolehtii itsestään.
- Birge
ole vastaan vielä rumaa miestä tullut, tai ainakaan niin että olisin tunnistanut=) Minulle merkitsee enemmän se sisäinen kauneus, niin harmillinen klisee kuin se onkin. Enemmän merkitsee miehen persoonallisuus, käytös ja suhtautuminen elämään yleensäkin, positiivinen asenne kaikkeen maan ja taivaan väliltä=)
- kaunistaa
kyllä se tekee ihmisestä hyvän näkösen kun ajattelee asioista positiivisesti, on elämänmyönteinen, hymyilee paljon(onnellisuutta, ei tekohymyä) on ystävällinen ihmisille jne...
- ei miehistä
Minusta naisista käytetään enemmän tätä sanontaa 'persoonallisen näköinen' - en ole koskaan kuullut, että joku sanoisi samaa miehestä. Miehestä käytetään termejä 'ihan kivan näköinen', 'ok:n näköinen' jne.
'Persoonallisen näköinen' ei ole missään tapauksessa synonyymi rumalle, päinvastoin. Se kertoo enemmänkin siitä, että nainen (jos siis käytetään naisesta) ei välttämättä ole perinteikkäästi naisen näköinen (pieni, perinaisellinen kroppa, naisellinen habitus) vaan 'hyvän näköinen'. - mie vain
tämä on nyt vähän epämääräisesti sanottu, mutta itse olen oppinut sen, että jos joku mies ei ulkonäöllisesti minua kiinnosta, kiinnostaa se kuitenkin jotakuta muuta. Eli kliseisesti:Kauneus on katsojan silmässä. Ne komeat kyllä sitten kiinnostaa minuakin :) Eli vastaani kävelee a)ei-ulkonäöllisesti-minua-kiinnostavia b) komeita. Komeita valitettavasti vähemmän. Kenties olen nirsoa tyyppiä. Joskus on niitäkin joita voin määritellä persoonallisiksi; erottuvat joukosta omalla tavallaan joko positiivisesti tai negatiivisesti.
- erias
Komea = Mies, joka sulattaa sydän enemmin tai myöhemmin, on komea. Kun katson häntä niin tuntuu hyvältä ja häntä on ilo katsella. Persoonallisen näköisestä voi tulla myöhemmin komea, kun häntä kohtaan tuntee rakkautta - hän on siis "Maailman komein mies".
Ruma = Mies, jota katsoessa jokin asia ulkonäössä häiritsee niin paljon, ettei jotenkin kestä katsella häntä. Se on hyvin yksilöllistä, mutta itselle tulee mieleen esimerkiksi huomattava ylipaino, mistä johtuu usein se että olemus on jotenkin "turvonnut", sellainen ei miellytä lainkaan.
Jotkut arvet kasvoissa kertovat vain elämästä, eivät haittaa minua - päinvastoin ;)
Minuun "rumiin" mieheen kuuluvat myös ylikomeat miehet jotka laittautuvat viimeisen päälle. Itse pidän laittautumisesta, mutta en halua sellaista miestä joka viettää enemmän aikaa peilin kanssa kuten esimerkiksi harrastustensa kanssa.
Tähän kysymykseen on vaikea vastata yksiselitteisesti, mutta miehet ovat olleet joko komeita tai persoonallisia. Toisaalta joku mies, joka on ollut minun mielestäni persoonallinen, on ollut esim. kaverini mielestä "vähemmän hyvännäköinen" (eli RUMA). Joten kaipa olen sitten tapaillut niitä kaikkia :D- Nainen27
Olen kanssasi suunnilleen samoilla linjoilla. Oma rakas on maailman komein. Lisäisin vielä sen verran, että persoonallisen näköisiä voi olla sekä komeissa että rumissa mielestäni. On niitä komeita miehiä, jotka eivät kuitenkaan kiinnosta -koska eivät ole persoonallisia. Heistä puuttuu jotakin, jota juuri minä kaipaan. Heitä voi kuvailla vain sanomalla, että hyvännäköinen. Siinä se.
Se kaivattava persoonallisuus voi jokaisessa elämän varrella vastaan tulevassa miehessä olla eria asia. Vaikkapa erityisen leveä hymy, itsevarma kävelytyyli tai vaikka vihreät silmät. Tavallisesta miehestä tulee helposti komea, jos hänessä on miellyttävä erityinen piirre. Usein kun puhutaan persoonallisista miehistä, puhutaan kiinnostavista mutta ei yleiseen makuun komeista uroksista.
Rumatkin voivat olla persoonallisia, tai sitten ei. On sellaisia pullamössö lähiö-rumia. Ei osaa edes sanoa miltä näyttää. Rumilta, ei miltään. Tai sitten on persoonallisen näköisiä, esimerkiksi "huomasitko miten valtava leuka tuolla miehellä on..." Mutta heitä harvoin erityisesti persoonallisen näköisiksi kutsutaan.
- Nimetön
ja kuka ei. Kukapa sen sinulle osaisi kertoa. Jokaiselle naiselle kolahtaa omanlaisensa mies, joka miellyttää sekä silmää että sydäntä.
Varmasti ulkonäkö vaikuttaa, mutta vieläkin enemmän miehen asenne, itsevarmuus, katse, tapa olla, liikkua ja puhua, äänen sävy, karsima, seksikkyys - nimenomaan seksikkyys. Tai sitten muut positiiviset miehestä huokuvat piirteet: lämminhenkisyys, huumorintaju - varsinkin tämä -, huomaavaisuus, avoimuus jne. Kaikki tuo näkyy jollakin tavalla miehen käytöksessä ja elekielessä ilman, että hänen tarvitsee paljon suutansa aukaista, kun nainen jo tietää että onko kiinnostunut miehestä.
Toisaalta makujakin on niin monia. Ehkä joku nainen pitää esim. varautuneenoloisesta, hieman sulkeutuneennäköisestä miehestä. Minuun sellainen ei vetoa. - sellainen jolla
on karismaa. Sisäistä hehkua, luonnetta. Minun mielestäni ainakin esim. Sting, Jani Wikholm ja Hjallis Harkimo ovat persoonallisella tavalla kiehtovan näköisiä, vaikka heihin ei pädekään alla mainitut "komean" kriteerit. Viimeksi mainittu on juuri siinä ruman rajamailla, mutta siitä huolimatta hän on enemmän kiehtova kuin ruma. Vaikka hänellä ei olisi rahaa, uskon että hän luonteensa avulla iskisi naisia keskivertopulliaista enemmän. Jos esim. oletetaan hänen olevän työtön lähiönkundi, lähiökuppilassa, mutta luonne/käytös olisi juuri tuollainen. Ehkä hän olisi juuri sellainen "retku" johon kaikki kulmakuppilan naiset hairahtuisi : D
Komea mies on sellainen, jolla on symmetriset, miehekkäät kasvonpiirteet, ja sellainen kroppa että hartiat ovat luonnostaan leveät. Salilla väkisin treenattu kroppa ei ole komea, jos mies on luonnostaan "riuku." Puhumattakaan muskelihirviöistä.
Hauskannäköinen voisi olla esim. Ilkka Kanerva, joka ei täytä persoonallisen eikä komean kriteereitä, mutta on sopusuhtainen/neutraali. Hauskuus tulee usein sisältä päin, ja ilmenee vilkkuvina/flirttailevina silminä, mutta ilman "ällönrivoa" katsetta.
Hauskannäköinen on myös Ville Valo, mutta renttumaiseen tapaan. Hän ei täytä komean kriteereitä, koska ei ole luonnostaan harteikas/roteva.
Loput ovatkin sitten tavallisia ; )?
Eniten näistä mainitsemistasi tulee vastaan komeita(joilla tyhjä katse, ja persoona puuttuu - ei kiinnosta), seuraavaksi eniten lienee rumia, ja Persoonat ovat harvinaisia.
Eli, oma mielipiteeni on se, että komea on lopulta tavis, jos särmää ei löydy. Ulkonäöltään tavis voi olla kuumaa kamaa, jos karismaa on, ja rumakin voi olla hot, jos on poikkeuksellisen jännä tyyppi.
Muistakaa siis miehet silmien pilke, ja oman persoonan korostaminen ! Niillä pääsee pitemmälle kuin hyvällä ulkonäöllä! - ruma, mutta perso
Täytyy myöntää, että muutaman kerran olen jäänyt oikein tuijottamaan lamaantuneena ja ihastuneena joitain miehiä. Kukaan heistä ei ole ollut ns.komea, vaan persoonallinen. En osaa selittää, mikä sen tekee(ei ainakaan kummalliset vaatteet tai hiukset, joita nykyään näkee), kaikki ovat olleet ihan erilaisia. Jokaisen heistä muistan, vaikken ole kuin hetken ajan katsellut ja jatkanut matkaani. Joissain ihmisissä on vain sellaista vetovoimaa, joka vie jalat alta. Moni muu nainen taas ei välttämättä olisi nähnyt samoin.
- Novy.most
Jaa-a, hyvä Jyystäjä, nyt pistit pahan. Ruma, persoonallinen vaiko komea. Siinäpä vaikea kysymys.
Ensinnäkin, määrittele komea, persoonallinen ja ruma. V*tun vaikeeta. No, ohitetaan tuo, jatketaan siitä, millaiset miehet "saavat hullaantumaan", kuten sanoit.
Käytös ja tyyli. Ne on ehkä ensimmäiset jotka vaikuttavat. Itsevarmuus.
En ole varma onko tästä apua teille arvon äijille, mutta olisko seuraavanlaisesta mallista jelppiä:
Oli sulla sitten millainen tahansa, ajattele, että "Minulla on iso ja hyvä". Sen jälkeen et kuitenkaan elvistele, kusi ei saa nousta hattuun.
Sellainen mies saattaa hotsittaa minua. Kaikki nimittäin aina riippuu kaikesta. (Eikö olekin ärsyttävää!!! ;)
Nový most
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512274Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251098Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82992Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54893- 68883
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126863Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22773Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759