6.10 huomasin terskan ihon kuoriutumista ja kauhean määrän sitä valkoista tohnää siinä ympärillä. Seuraavana päivänä esinahan päähän oli ilmestynyt punainen rengas, tämä esinahan pää on tullut jäykemmäksi eikä tahdo ilman kipua kunnolla venyä, että saisin esinahan vedettyä terskan taakse. Jos sitä alkaa venyttelemään, niin siihen tulee pieniä haavoja. Tietääkö joku mistä voisi olla kyse ja onko tämä ohimenevää vai mitä pitäisi tehdä? Olen todella avun tarpeessa.
esinahka ongelma
6
1213
Vastaukset
- Emmätiedä
Kuulostas kyllä sellaselta, tai sitten et ole pessyt mulkkuas pitkilleen kunnolla.
- eroriririeudhdh
Sama ongelma on ollut jo monta vuotta.
Selvä esinahantulehdus. Vaaraton, pitkä aikainen, melkein voisi sanoa elinikäinen ja kivulias vaiva.
Käy lääkärillä, niin hän kirjoittaa lääkettä siihen. Se parantaa sen joksinkin aikaa, mutta se alkaa aina uudestaan lääkkeitten loputtua. Voi se olla oireetonkin melko pitkään, mutta palaa aina uudestaan. Itselläni on ollut ongelma jo noin 7 vuotta. Välillä se paranee, mutta palaa aina uudestaan. Joskus voi olla vuosikin oireetonta, mutta tauti ei parane lopullisesti koskaan.
Käyt vaan lääkärissä, jos on tarvis. ITse en ole aina edes jaksanut lähteä, mutta välillä oireet ovat hellittäneet ilman lääkkeitäkin, välillä ei.
Leikkaukseen en ole lähtenyt, mutta ei sitä ole ehdotettukkaan.
Lykkyä tykö. Paska vaiva mutta koita kestää, täysin vaaraton se on joten älä huoli. Lääkkeillä menee väliaikaisesti ohi.- ...seksi-elämäkin!
Eikö kannattais harkita sitä esinahan leikkausta.
- hiivaa
Saitko hiiva tartunnan naisystävältäsi?
http://www.nettineuvo.fi/nettineuvo/fi/07_Kysy_asiantuntijalta/04_Sukupuolitaudit/1458.jsp- puoliso
ei hiivaoireet olleet tuollaisia. Terskaan, esinahan alle tuli kutisevia näppyjä, ja vaiva lähti viikossa Daktarin-voiteella. Ei ollut mitään visvoja eikä haavaumia.
- kannattee mennä
Yksityisellekin sukupuolitauti ja iholääkärin vastaanotolle, ei kannate miettiä enempää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311031
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452483- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6956Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952