mariska: hei mama

Tietääkö kukaan mikä on se "viulu biisi" hei maman taustalla?

joskus vuosia sitten kuulin eka kerran ja siitä asti olen yrittänyt saada selville sen nimen. kymmeniä sinfonia/klassisia levyjä olen kuunnellut läpi, mutta en ole löytänyt sitä mistään.

Jospa joku teistä on sen verran musa ihminen, että tietää. Mariskalla ei kai ole edes kotisivuja mistä kysellä. Eikä levy- yhtiöllä ollut palaute boksia.
Ilmoita

TIETÄÄKS KUKAA MARISKASTA MITÄÄ?KOTIKAUPUNKII...PERHETAUSTOJA..LEMMIKKEJÄ...MILLO PERUSTETTU...YM...HALUISIN TIETOI,KU TEEN MARISKASTA ESITELMÄÄ KOULUU VARTEN...NI ET SILLEEN,OIS KIVA TIETÄÄ SIITÄ VÄHÄ ENEMMÄ,KU VAAN KOTIMAAN,IÄN,LEVY-YHTIÖN JA MUUT TYÖT!!OON TÄÄL EHTIMÄSSÄ KOULUUN ESSEE(ESITELMÄÄ)VARTEN...KETKÄ KAHTOO SALKKAREITA?MÄ KATON!!KAUNIIS JA ROHKEIS TAYLOR KUOLEE JA MACY HERRÄÄ HENKIIN!!IHMEELLISTÄ!!NOH,KIRJOTELKAAPAS VASTAUKSII!!MOE... PS.KU MEETTE MIXWORLD:IN CHATTIIN,SIELTÄ VOI ENSIKS LÄHETTÄÄ FINTELLIGENSIN LAULAJALLI VIESTIN!!!KANNATTAA LÄHETTÄÄ PALJO TERKUI!!TULI KAI JO AIKA PALJO KIRJOTETTUA,MUT EI KAI SE MITTÄÄ!!MURR MURR JA BY BY!!
1 VASTAUS:
Roni: jos vaikka aloittaisit oman ketjun!!

Koitin etsiä ihan tärkeää tietoa. Kyselemäsi asiat eivät kiinnosta minua pätkääkään ja toivon, että nuihin kysymyksiin ei vastata, ainakaan tähän ketjuun.
+Lisää kommentti
Vastaan vain ja pelkästään nimimerkkisi takia, eli kyseessähän on Sergei Prokofjevin Romeo ja Julia -sarjasta opus 64, Ritarien Tanssi.
0 VASTAUS:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

mariska: hei mama

Tietääkö kukaan mikä on se "viulu biisi" hei maman taustalla?

joskus vuosia sitten kuulin eka kerran ja siitä asti olen yrittänyt saada selville sen nimen. kymmeniä sinfonia/klassisia levyjä olen kuunnellut läpi, mutta en ole löytänyt sitä mistään.

Jospa joku teistä on sen verran musa ihminen, että tietää. Mariskalla ei kai ole edes kotisivuja mistä kysellä. Eikä levy- yhtiöllä ollut palaute boksia.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta