Suomestahan on vaikeaa löytää uusimpia kantrilevyjä.
Helsingissä lienee on (fennica) mutta Turussa Kane-records on vähentänyt aikalailla valikoimaansa.
Heidän kauttaan saa tilattua Englannista mutta kestää turkasen kauan, nytkin on odoteltu jo neljättä kuukautta paria levyä.
Siis jo joku teistä käyttää jotain euroalueen liikettä, olisi mukavaa kuula mitä ja miten homma pelittää noin muuten.
On tylsää surffailla jenkkisivustoissa kuunnellen mitä mainioimpia artisteja, siltä pääsemättä CD/DVD levyihin käsiksi itse.
T. A.S.
Tilaatteko ulkomailta
6
666
Vastaukset
- lauri
www.bear-family.de
Ihan kiitettävästi toimii. - lauri
Täkäläisiltä kauppiaista Free Record Shopin kautta
tilaamalla uutuudet tulee n. viikossa.- vastauksestasi
Taidampa käpytellä siihen liikkeesen oitis...
- halvalla
Olen tilannut levyjä kymmenittäin sekä Englannista että USA:sta, esimerkiksi Amazon.co.uk tai Amazon.com. USA:sta toimitus kestää mutaman päivän kauemmin, mutta toisaalta etenkin amerikkalaisten levyjen valikoima on isompi ja toisaalta ei tarvitse maksaa veroja - ainakaan, jos ei tilaa isoa määrää kerralla. Tullia menee, jos tilauksen arvo ylittää noin 75-80 euroa.
Dvd-levyjä tilattaessa USA:sta on syytä varmistua, että laitteesi toistavat NTSC-järjestelmän levyjä, jotka on koodattu alueelle 1. - jjjj
cduniverse.com on toiminut tähänasti hyvin
- weeren
http://www.ariman.fi/tilaustuotteet/
Mutta haluamani sälä on ollut usein ulkomailta tilattua -aika uniikkitavaraa.
Huonoa Arimanissa on lähes aina puuttuvat levyjen kappaleluettelot.
Ennen vanhaan tilailin Hollannista, Jenkeistä, Briteistä jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019