tanssihittejä!! Kertokaa kaikkia ton ajan biisejä, joka paikas kuulee ja bilejalkaa alkaa vipattaan mut en tiä paljon mitää... Kiitos kaunis kaikille jotka vastaatte
80-90
3
1116
Vastaukset
- jea.
siis millaisia tanssihittejä? melko laaja käsite tuo.. lähinnä tarkoitin sitä, että ovatko nuo tarkoittamasi tanssihitit kunnon pop/rock-hittejä, vai tarkoitatko jotakin menneiden vuosien teknojumppaa?
- Daddy Pop
Prince: When Doves Cry, Kiss, Gett Off ja Cream
Michael Jackson: Billie Jean, Thriller ja Beat It
Madonna: Like a Virgin, Like a Prayer ja Vogue
Donna Summer: This time I know it's for real
Bronski Beat: Smalltown boy
Lionel Ritchie: All Night Long
Abba: Lay all your love on me - tässä pari
80-lukua:
-R.E.M - losing my religion
-depece mode - enjoy the silence
-maggie reilly: moonlight shadow, everytime we touch
90-luvulta mieleeni muistuvat sellaiset suuret tanssihitit kuin "macarena", "bailando" sekä "samba de janeiro".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438098
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724616
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373337Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482838Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262795- 382570
- 412096
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817