Tilasin Klingelin kuvaston ja mikä pettymys, suurimmat naisten vaatteet loppuivat kokoon 54, vaikka lupailivat nettisivuillaan vaatteita kokoon 60 asti :(
pettymys klingel
7
1500
Vastaukset
- Vihainen akka
Yritin toissapäivänä tilata netin kautta mustaa kivannäköistä talvitakkia, jota oli yllättäen numeroa 60, siis katalogissa. Sitten tilausta tehdessäni ilmoitettiin, että se on loppuunmyyty. Seuraavaksi yritin kokoa 58 ja siitäkin tuli ilmoitus, että on loppuunmyyty. Ajattelin, että josko kokeilisin kokoa 56 ja sen numeron kohdalla ilmoitettiin, että toimitus tammikuussa! En tilannut takkia.
Selasin esitettä ja päädyin sitten toppatakkiin. Koko 56 ja ilmoitus, että toimitus joulukuussa. Vielä kerran yritin kolmatta takkia tilata, taas sama juttu, toimitus joskus tulevaisuudessa.
Onko tämä hyvää asiakaspalvelua? Miksi ei ole tuotteita, vaikka katalogi on uusi, ehkä kuukausi sitten ilmestynyt.
TILATKAA NYT HELVETISSÄ NIITÄ VAATTEITA TARPEEKSI, VAI EIKÖ TEILLE RAHA KELPAA?
Sitten vaihdoin nettisivuja Ellokselle ja tilasin itselleni takin. Toimitus sielläkin myöhässä, vasta marraskuussa, mutta SENTÄÄN JO MARRASKUUSSA.- Puumatar
Toivottavasti annoit saman palautteen myös Klingelille...
- Nirkki
Miksi haluat tilata liian ison 60 koon, jos kokosi on 56?
- Vihainen akka
Nirkki kirjoitti:
Miksi haluat tilata liian ison 60 koon, jos kokosi on 56?
Ajattelin, että josko olisivat väljää mallia ja menisivät päälle. Ainahan palautukset toimivat ja on vaihto-oikeus.
Elloksen takin tiedän kyllä menevän, koska siinä on irroitettava toinen takki sisällä ja sen kun ottaa pois, se väjentyy. Mun edelllinen takkini oli samanlainen, mutta kokoa 58/60 ja nyt se on liian suuri. Siinä syyt.
- isoja kokoja
Minä myös olen pettynyt Klingeen.Tilasin kuvaston jo kuukausia sitten ja aina sieltä tulee ilmoitus, että valitettavasti kuvastomme on loppunut ja pannaan tulemaan tavallinen kuvasto.Ihmettelen miksi he eivät ole painaneet tarpeeksi kuvastoja.
- sirppu
Tilasin pari kesää sitten vaateita sieltä, mutta eivät toimittaneet niitä ikinä. En jaksanut vaivautua soittelemaan perään kun vaatteita saa muualtakin. Yhteystiedot tosin ottivat ylös kun niitä katalogeja tulee vieläkin, mutta heitän ne nykyään suoraan paperinkeräykseen.
- Minä vain...
sirppu kirjoitti:
Tilasin pari kesää sitten vaateita sieltä, mutta eivät toimittaneet niitä ikinä. En jaksanut vaivautua soittelemaan perään kun vaatteita saa muualtakin. Yhteystiedot tosin ottivat ylös kun niitä katalogeja tulee vieläkin, mutta heitän ne nykyään suoraan paperinkeräykseen.
Mulla taas on hyviä kokemuksia kyseisestä firmasta. Mulla on kenkä kokoa 43 ja tilasin sielät avokkaat ja bootsit (kokoa 42) ja molemmat oli tosi hyvät. Koot siis reiluja ja mallit oli ainakin mulle hyvät. Hintavia kylläkin, mutta siihenhän me ollaan kai jo totuttu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302255
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261968Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121509Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121347Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951066
- 17987
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752