ihminen kun kyseessä?
Mikä on Hempukka
18
4345
Vastaukset
- vähän
Tuollainen iloluonteinen,kuten typykkä ja hupakko
se sellanen vähän yksinkertanen, mielellään blondi, kiinnostus miehiin menee kaiken edelle ja haluaa kaikenpäälle viälä rikkaisiin naimisiin;)
Jotenki näin minä sen mieltäisin;)))- kipparinoma
se blondi mielellään ole....;o/....Mieluumminkin jonkun muun värinen...vaikkas bruneeee...niih...;o)
- oletko sinä
kipparinoma kirjoitti:
se blondi mielellään ole....;o/....Mieluumminkin jonkun muun värinen...vaikkas bruneeee...niih...;o)
blondi?Vai mistä moinen reaktio.
- kipparinoma
oletko sinä kirjoitti:
blondi?Vai mistä moinen reaktio.
mut huumorilla heitin...Mielestäni hempukka ei ole paha juttu...Vähän villihkö ja kevyehkökenkäinen vain;o)))
- vieras678
No, ei mielestäni rompukkakaan ole paha juttu...
- on Tumpukan
tyttöystävä ;)
- Vierailija567
Hempukka on rompukan naispuolinen vastine.
- hmmph
Luultavasti kevytkenkäinen ja tyrkynoloinen nainen jolla monesti useampi mies kierroksessa.
- rmmmmphh
Rompukalla (hempukan miespuolisella vastineella), on luultavasti vastaanvalainen määritelmä.
Eli kevytkenkäinen/seksuaalisesti moraaliton ja "tyrkynoloinen" mies, jolla on monesti useampi nainen kierroksessa.
Hempukat ovat yleensä kauniita mutta vähän kevytkenkäisiä. Siitäkin huolimatta ottaisin hempukan viereeni. Ois hienoo halailla hempukoita hellästi.
- Unapevertida
Hempukan miespuolinen vastine on rompukka, niinkuin joku jo sanoi.
Rompukat ovat siis yleensä komeita, mutta vähän "yksinkertaisia. Siitäkin huolimatta ottaisin rompukan viereeni. Ois hienoo hailalla rompukoita...
- Hyväkinasia
Hempukka on nuorehko vaalea, ruskea tai tumma nainen, verevä ja kaunis, tarjolla eli tyrkyllä.
- mimmonen
Minkälainen on "verevä", onko sillä vielä menkat ? :))
- Vierailija567
mimmonen kirjoitti:
Minkälainen on "verevä", onko sillä vielä menkat ? :))
Etkö oikeasti tiedä mitä sana "verevä" tarkoittaa? Jos et, niin googleta.
- anonyymi_dZV
Rompukkakin on siis vaalea, ruskea tai tumma hyvännäköinen nuorehko mies, joka on tarjolla eli tyrkyllä
- Leevi_Lihasmies
Hempukka tulee ruotsin kielestä, alun perin hembruk eli kotikäyttö, hempukka on siis kotikäyttöön tarkoitettu nainen.
- sompukka
Sormet pois siitä Hempusta,mulla on sopimus sokerideitistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517073Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414814HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002728- 1442016
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321597Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3981534- 171507
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki231348Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101303mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111223