Tiistain ja keskiviikon välisenä yönä jotkut ateisti-idiootit polttivat Jehovien valtakunnan salin Vantaalla. Koska löytyi näyttöä sytytysaineista, oli teko siis tahallinen. Voin kuvitella, minkälaiset ihmiset tämänkin teon takana ovat: homoseksuaalit ateistit.
Ateistien homous!!!
43
2301
Vastaukset
- Agneisti
Tähän väliin on varmaan sovinnaista kysyä:oletko tosissasi?
- Rules!!
Oli muuten ihanaa katsella palavaa hullujenhuonetta ja jyystää toista ateistihomppelia tuhkaluukkuun samalla. Toimi! Tuon jälkeen mentiin ja raiskattiin vielä pari alle 10-vuotiasta poikaa. Ja koko ajan huumepöhnässä toistellen Leninin parhaita ajatuksia. Ai niin, palvottiin me vähän saatanaakin, mutta vasta aamuyöllä.
- Pekkala&kaatis
Mites te nyt silleen....
- Kaatis&pekkala
Pekkala&kaatis kirjoitti:
Mites te nyt silleen....
Että me ollaan poikapari? Saatana sen sulle kertoi!!
Sinä pirun sikiö!!!
Kaatis, ota minua kädestä ja sano että sä olet mun oma rakas pekkalani. - nunchaku-overlord
"Ai niin, palvottiin me vähän saatanaakin, mutta vasta aamuyöllä."
Taisit olla tuona hetkenä humalassa vai kuinka, vai kokeilitko sitä ihan vain fiiliksen vuoksi? ;) Ei ateisti voi palvoa saatanaa, edes aamuyöstä...
Tai no, voihan kristittykin palvoa Allahia, mutta aika erikoiselta kuulostaa.- voidaan
The_Rat kirjoitti:
Ei ateisti voi palvoa saatanaa, edes aamuyöstä...
Tai no, voihan kristittykin palvoa Allahia, mutta aika erikoiselta kuulostaa.palvoa vaikka Erich Honeckeria jos niin sattuu huvittamaan. Näin pyromaaninatsikommunistiateistisaatananpalvojahomopedofiilinä meillä ei ole palvontahommissa mitään rajoja, ei edes logiikka estä.
- Pekkapiru
Aivan oikein.
http://www.ranneliike.net
Siellä on militantteja kristillisiä homoja.
Pysy siellä mielipiteinesi, skitso - Simo
mikä vähäjärkinen trollaaja olet...
Jos olet tosissasi niin ei hyvin mene sullakaan.
Imbesilli. - nunchaku-overlord
tiedät heidän olleen homoseksuaaleja?
- Minä pekkala
Imin kaatiksen munaa.... ja siinä oli selvä paskan maku!
Homo se on!
Olen kyllä aina tiennyt, että jehovan todistajat ovat todellisuudessa homoseksuaaleja ateisteja, mutta nyt ovat tainneet keksiä myös maailmankuvaansa sopivan liikeidean: vakuutuspetokset!
- Homoseksuaali
Ollakseen ateisti? Eikös kaikkien jeesushihhulien esikuva, puusepän äpärä itse viettänyt ylikolkytvuotisen elämänsä 12 poikakaverin kanssa?
Aikan jolloin naimisiin yleensä mentiin jotain 15vee?
Ei tainnut jeesushomoa vittu kiinnostaa? Homoseksuaali kirjoitti:
Ollakseen ateisti? Eikös kaikkien jeesushihhulien esikuva, puusepän äpärä itse viettänyt ylikolkytvuotisen elämänsä 12 poikakaverin kanssa?
Aikan jolloin naimisiin yleensä mentiin jotain 15vee?
Ei tainnut jeesushomoa vittu kiinnostaa?Ja tuskin jehovan todistajienkaan, mutta ollakseen jeesus tai pekkala pitää kyllä olla.
- Pekkala
illuminatus kirjoitti:
Ja tuskin jehovan todistajienkaan, mutta ollakseen jeesus tai pekkala pitää kyllä olla.
Jeesus kieltäytyi seksuaalisista nautinnoista kummankin sukupuolen kanssa, koska hänet vallannut pyhähenki esti häneltä sen. Arkkienkeli Mikael eli Jumalaa miellyttävällä tavalla Jeesuksen ruumiissa.
- Levynhävittäjä
Pekkala kirjoitti:
Jeesus kieltäytyi seksuaalisista nautinnoista kummankin sukupuolen kanssa, koska hänet vallannut pyhähenki esti häneltä sen. Arkkienkeli Mikael eli Jumalaa miellyttävällä tavalla Jeesuksen ruumiissa.
tuo tuollainen toisen ruumiiseen tunkeutuminen.
- poikarakkaus
Levynhävittäjä kirjoitti:
tuo tuollainen toisen ruumiiseen tunkeutuminen.
korvakorut kummassakin korvassa ja pitkät hiukset. Ateisti pojat ovat 67,45% homoja, se on tutkittu fakta.
- Levynhävittäjä
poikarakkaus kirjoitti:
korvakorut kummassakin korvassa ja pitkät hiukset. Ateisti pojat ovat 67,45% homoja, se on tutkittu fakta.
olet tutkinut ja olet homoillut 67,45% kanssa.En kiistä kun kerran faktaksi väität.
- Hännystelijät. kapina kenra...
poikarakkaus kirjoitti:
Nyt kyllä meni sanat sivarit ja ateistit hörhöllä sekaisin, saattoivat jopa vaihtaa kierossa uskovaismielessä paikkaansa!
- ahura-mazda
Pekkala kirjoitti:
Siis järjestelmäherramme Krist Mikael?
- Muutakaan
Sinulta varmasti tuo kuvittelu sujuu.
Millä ihmeen logiikalla saatkaan liitettyä pyromanian homoseksuaalisuuteen? Itse en liittäisi sitä hetmiten edes ateismiin, mutta tuo homous ei käväisisi pienessä mielessäkään...
- Pekkala
Pyromania on suoraan verrannollinen vaikkapa homoseksuaalisuuteen. Kumpikin on parantumaton sairaus, jolle sairas ihminen ei voi mitään. Homon on pakko homoilla, tai ainakin ajatella syntisiä homoseksuaalisuuteen liittyviä asioita. Pyromaanin on pakko sytytellä rakennuksia ym. tuleen, tai ainakin ajatella siihen liittyviä asioita.
- Ovat homouden henget
Pekkala kirjoitti:
Pyromania on suoraan verrannollinen vaikkapa homoseksuaalisuuteen. Kumpikin on parantumaton sairaus, jolle sairas ihminen ei voi mitään. Homon on pakko homoilla, tai ainakin ajatella syntisiä homoseksuaalisuuteen liittyviä asioita. Pyromaanin on pakko sytytellä rakennuksia ym. tuleen, tai ainakin ajatella siihen liittyviä asioita.
Ja suhde saamattomuuteen.
Kenelle on syntymässä pipetillä annettu, siitä on vaikea kauhalla ammentaa. - ***
Pekkala kirjoitti:
Logiikkasi ontuu jo todella pahasti. Jos vertaat homoutta pyromaniaan parantumattoman sairauden kannalta, niin kuinka ihmeessä väität näiden pyromaanien olevan juuri homoja? Niitä parantumattomia sairauksiakin kun on useita. Mikset väitä, että pyromaanit olisivatkin psoriaatikkoja, HIV-positiivisia, allergikkoja, astmasta kärsiviä? Ehkä heillä onkin atooppinen ekseema, skitsofrenia tai vaikka epilepsia? Argumentti "parantumattomasti sairas" ei todista yhtään mitään.
Lisäksi nähdäkseni homoseksuaalisuus ei myöskään ole edes sairaus, vaan seksuaalinen suuntautuminen, kuten heterouskin on. Miksei siis nämä pyromaanit voisi olla yhtä hyvin heteroita ateisteja. Itseasiassa luultavammin he ovatkin juuri heteroita. Heteroitahan on maailmassa huomattavasti enemmän, joten on todennäköisempää, että juuri nämä tietytkin ihmiset olisivat sellaisia. - Urkki Epäkesko
*** kirjoitti:
Logiikkasi ontuu jo todella pahasti. Jos vertaat homoutta pyromaniaan parantumattoman sairauden kannalta, niin kuinka ihmeessä väität näiden pyromaanien olevan juuri homoja? Niitä parantumattomia sairauksiakin kun on useita. Mikset väitä, että pyromaanit olisivatkin psoriaatikkoja, HIV-positiivisia, allergikkoja, astmasta kärsiviä? Ehkä heillä onkin atooppinen ekseema, skitsofrenia tai vaikka epilepsia? Argumentti "parantumattomasti sairas" ei todista yhtään mitään.
Lisäksi nähdäkseni homoseksuaalisuus ei myöskään ole edes sairaus, vaan seksuaalinen suuntautuminen, kuten heterouskin on. Miksei siis nämä pyromaanit voisi olla yhtä hyvin heteroita ateisteja. Itseasiassa luultavammin he ovatkin juuri heteroita. Heteroitahan on maailmassa huomattavasti enemmän, joten on todennäköisempää, että juuri nämä tietytkin ihmiset olisivat sellaisia...lisäisin vielä, että mikäli vanhat merkit pitää paikkansa, kyseiset todennäköisesti heterot henkilöt eivät suinkaan ole ateisteja, vaan jonkin kilpailevan uskonnon kannattajia.
- Pekkala
*** kirjoitti:
Lisäksi nähdäkseni homoseksuaalisuus ei myöskään ole edes sairaus, vaan seksuaalinen suuntautuminen, kuten heterouskin on. Miksei siis nämä pyromaanit voisi olla yhtä hyvin heteroita ateisteja. Itseasiassa luultavammin he ovatkin juuri heteroita. Heteroitahan on maailmassa huomattavasti enemmän, joten on todennäköisempää, että juuri nämä tietytkin ihmiset olisivat sellaisia.Kirjoitit:"Lisäksi nähdäkseni homoseksuaalisuus ei myöskään ole edes sairaus, vaan seksuaalinen suuntautuminen, kuten heterouskin on."
Olet tyypillinen pitkähiuksinen uhoa täynnä oleva homo. Olet kenties värjännyt hiuksesi mustiksi ja teet ruumiillista työtä ja käytät korvakoruja kummassakin korvassa. Vaaralliset uhoavat homot ovat juuri tuollaisia, he yrittävät soluttautua tavallisiin töihin ja haastaa riitaa heteroiden kanssa. He pukeutuvatkin provosoivasti ja ärsyttävät tahallaan, tai haastavat suoraan riitaa. - ***
Pekkala kirjoitti:
Kirjoitit:"Lisäksi nähdäkseni homoseksuaalisuus ei myöskään ole edes sairaus, vaan seksuaalinen suuntautuminen, kuten heterouskin on."
Olet tyypillinen pitkähiuksinen uhoa täynnä oleva homo. Olet kenties värjännyt hiuksesi mustiksi ja teet ruumiillista työtä ja käytät korvakoruja kummassakin korvassa. Vaaralliset uhoavat homot ovat juuri tuollaisia, he yrittävät soluttautua tavallisiin töihin ja haastaa riitaa heteroiden kanssa. He pukeutuvatkin provosoivasti ja ärsyttävät tahallaan, tai haastavat suoraan riitaa.en enää tiedä itkeäkö vai nauraa... Okei, kääntyi jo nauruksi ;)
Kunpa tietäisit miten oikeaan spekulaatiossasi osuitkaan: olen tosiaan pitkähiuksinen ja olen jopa värjännyt tukkaani. Tosin olen vaalentanut sitä luonnonvaaleasta pari astetta vaaleammaksi. Teen ruumiillista työtäkin, hoitoala on suhteellisen liikkuvaista duunia. Korviksetkin minulla on molemmissa korvissa, tällä hetkellä tuollaiset nätit helminapit...
Mitä uhoamiseen tai riidan haastamiseen tulee, niin sinusta luulisin sellaista löytyvän enemmän kuin itsestäni. Minä en ainakaan lähde arvioimaan kanssakirjoittajieni ulkoista olemusta ja luonnetta sillä perusteella, että heidän mielipiteensä poikkeavat omastani. - Pekkala
*** kirjoitti:
en enää tiedä itkeäkö vai nauraa... Okei, kääntyi jo nauruksi ;)
Kunpa tietäisit miten oikeaan spekulaatiossasi osuitkaan: olen tosiaan pitkähiuksinen ja olen jopa värjännyt tukkaani. Tosin olen vaalentanut sitä luonnonvaaleasta pari astetta vaaleammaksi. Teen ruumiillista työtäkin, hoitoala on suhteellisen liikkuvaista duunia. Korviksetkin minulla on molemmissa korvissa, tällä hetkellä tuollaiset nätit helminapit...
Mitä uhoamiseen tai riidan haastamiseen tulee, niin sinusta luulisin sellaista löytyvän enemmän kuin itsestäni. Minä en ainakaan lähde arvioimaan kanssakirjoittajieni ulkoista olemusta ja luonnetta sillä perusteella, että heidän mielipiteensä poikkeavat omastani.Ilmankos, naisia ja homoja on vaikea erottaa kirjoitusten perusteella, joten aika lähelle osuin kuitenkin.
Pekkala kirjoitti:
Ilmankos, naisia ja homoja on vaikea erottaa kirjoitusten perusteella, joten aika lähelle osuin kuitenkin.
Minä olen suomalainen heteronainen ja olen naimisissa suomalaisen heteromiehen kanssa. Jospa tässä olisi sinulle riittävästi informaatiota asian vierestä ja voitaisiin palata itse asiaan.
Kertoisitko nyt, että miksi pidät pyromaaneja juuri homoina. Ja siis se parantumaton sairaus ei riitä perusteeksi, koska sillä perusteellahan pyromaniaan altistaisi monet muutkin tekijät ja sairaudet.
Voisit myös perustella, miksi ylipäätään pidät homoseksuaalisuutta sairautena. - homppeliateistikommari
Pekkala kirjoitti:
Ilmankos, naisia ja homoja on vaikea erottaa kirjoitusten perusteella, joten aika lähelle osuin kuitenkin.
ehkä nimimerkki *** onkin transumies? blondattu helmi korviksia käyttävä sairaanhoitaja karvaisilla säärillä ja möreällä äänellä varustettuna?varsinainen sisar hento valkoinen. =D
homppeliateistikommari kirjoitti:
ehkä nimimerkki *** onkin transumies? blondattu helmi korviksia käyttävä sairaanhoitaja karvaisilla säärillä ja möreällä äänellä varustettuna?varsinainen sisar hento valkoinen. =D
Juuri melkein pärskäytin iltakahvit näppikselle... ;D
- Jami369
selvästikkin Ateisti-Homo-Hevi-Alkoholisteja, jotka eivät totelleet jeesusta.
Minusta tuo jehovien "valtakunnansalin" (vert. natsi-saksa) polttaminen oli varsin huvittava temppu :D- mä olen
mä olen cool. Kirkkojen polttajat ei ole cool, mä olen cool. Mä kuuntelen hevii ja juon olutta, enkä muuta teekkään, eli mä olen tosi cool. Karjala rules!
- Toinen rakentaa
mä olen kirjoitti:
mä olen cool. Kirkkojen polttajat ei ole cool, mä olen cool. Mä kuuntelen hevii ja juon olutta, enkä muuta teekkään, eli mä olen tosi cool. Karjala rules!
Sitten kun yksi valtakunnansali palaa , rakennetaan toinen, ja kun toinenkin palaa rakennetaan kolmasvaltakunnansali.
- Olly
Toinen rakentaa kirjoitti:
Sitten kun yksi valtakunnansali palaa , rakennetaan toinen, ja kun toinenkin palaa rakennetaan kolmasvaltakunnansali.
Aika hyvä rakennusurakka saatiin meidän firmalle siitä!
Vaan jos asiaan, ei sen rakennuksen polttaminen yleistä mielipidettä muuta, pressan linnan polttaminen ei vähennä Suomen turhimman julkkiksen (Tarja Halonen) ääniä vaaleissa. Enemmänkin, varmaankin tuo säälipisteitä.
- Atte Ateisti
Vieläkö hakkaat vaimoasi?
- Rausku
Sä oot ihan huopputyyppi! :D
Eräs huvittavimpia mielikuvituspersoonia.- Rausku
korjaus
- Average ateisti
Voi kuvitella minkälainen ihminen kirjoittaa tuollaista tekstiä. Kysymys herää, että millä ihmeellä olet saanut tietokoneesi päälle :)
ps. siis jos et tajunnut niin vihjasin alhaiseen älykkyysosamäärääsi - Gay ateisti
Voisimme tavata ja vaihtaa treenivinkkejä ;)
- Pekkala
Kokeileppa tuota, se on mielenkiintoinen treenimetodi. Aloitetaan pienillä ja mennään asteittain isompiin painoihin ja sitten takaisin pienempiin.
- väitteeseesi
Se joka sytyttää paloja nimitetään pyromaaniksi ei homoseksuaaliksi.
Ateistiksi kutsutaan henkilöä joka ei usko jumalaan (jumaliin) joten jokin muu nimitys kenties kuvaisi tuhopolttajia paremmin.
Muutoin jätän koko aloituksen omaan arvonsa jos sillä nyt arvoa jollekin on paitsi sinulle "jännitystä" vastauksien suhteen. Huvinsa kullakin. Pidä hauskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1072381
- 1051862
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161784Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen981427Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1881376Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41255- 64936
- 56926
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi124923- 76900