mulla suun limakalvot sellaiset omituiset (kitalaki, posket, huulet sisältä) vähän kuin ois turvonneet ja niinkuin niitä kuumottaisi.
Ikenet vuotaa verta kovasti heti kun vähäkin kosken hammaslangalla, vaikka muuten ole havaittavissa ien tulehdusta.
Kaikki tää alko ku kesällä söin 10 päivän antiobiootti kuurin. Suussa ei kuitenkaan ole mitään valkoisia laikkuja yms.
Yleis lääkärin mukaan kaikki on ok, mutta oispa hänellä samanlainen tunne kun minulla, niin ei ois.
Nyt kysynkin onkos muilla ollut vastaavia tuntemuksia?
Suu omituinen
5
893
Vastaukset
- Outoa
minulla myös suu oudon tuntuinen, kirvelee,polttaa,kuumottaa, joskus poskessa joku pieni haavakin joka paranee parissa päivässä(ei afta). Tänään huomasin veren tulon alapuolen ikenestä.,suussa maistuu metalliselle ja väkevälle, käytän itse hormoonilääkitystä.
Olis kiva kuulla onko muilla vastaavanlaista, onko mitään lääkitystä tai apukeinoja. - jpe hammas
Ihmetyttää kyllä hirveesti kun ihmiset täällä puoskaroi toisiaan. Mee hammaslääkäriin, siellä kyllä selvitetään mistä on kysymys. Luultavasti antibiootti on aiheuttanut suun mikrobiflooran muuttumisen ja on aiheutunut ns. super-infektio, jolloin jotkin suun patogeenit ovat päässeet lisääntymään liikaa ja aiheuttaneet voimakkaan ientulehduksen. Tämäkin on vain arvelua, mutta sopisi oireenkuvaan. Se, että oireet alkoivat antibioottikuurin jälkeen sopisivat super-infektio arveluun. Mee hammaslääkäriin, niin se ottaa sulta mikrobinäytteet ja viljelyvastauksen perusteella sulle mahdollisesti määrätään sellainen antibioottikuuri, joka tappaa nämä suun villiintyneet mikrobit... JNE. Hammaslääkäriin!!! hopi! hopi!
- Anonyymi
Suu ja kitalakeen leikatut samaan myynti malliin kuin muutkin venätä tatuoinnit, ja lävistykset niille voimaan eikä saa Liimatainen saa enää vedettää Pyhäsalmi
- Anonyymi
kirvelee ja poltaa ja vuotaa verta, itsellä ei enää tee niin kun olen käynyt hoidattamassa suuta hammaslääkäreillä, eikä ole kipujakaan enää ollenkaan... otin oikeasti projektiksi itselle että nyt pitää hoitaa kunnolla, taas on treffejä sovittuja juttuja hammaslääkäreille.
on vuosien projekti, yksi tai 12 käyntyiäkään ei välttämättä riitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1217295Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?927210Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277139Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t646285Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik975628Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t35574Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455434Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa655275Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus435158Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274656