siis onko mitää kamalampaa kuin se että eka heräät aamulla töihin n 5 tunniksi meet kotiin yrität nukkuu muutaman tunnin ja sit taas töihin.. eikö tota pätkä aamua saisi millään pois ... ??? en usko että oon ainoo joka samaa mieltä ... yöt muuten on kivoja valvoo...
yövuoro
6
1719
Vastaukset
- Laritsa M
...siirtymisen yö. Kun sinä yönä kello on kolme, se onkin yhtäkkiä vasta kaksi.
- sisiha
heips
mulla ihan hyvät yövuorot 7x21.oo-07.00 ja sitte 7 vapaata.
eikä kamalaa kiirettä - pandis
laillista teettää pätkiä. Missä on näin takapajulaista. Yövuoroa olen tehnyt paljon 21-07 ihan kivaa. Meillä pätkät kiellettiin noin 10 vuotta sitten, koska siitä ei ollut hyötyä kellekkään. Ylihoitaja piti niitä jopa laittomana. Hyvin osastolla pärjättiin vaikka jotkut oh:t vetosi tunteihin (oikealla tuntilistan teon osaamisella siitä ei tullut mitään ongelmia, että pätkät lopetettiin) ÄLKÄÄ SUOSTUKO TEKEMÄÄN PÄTKÄ AAMUJA!!!!
- syystä
meillä on pätkäaamujaettei muuten riittäisi henkilökuntaa tarpeeksi vuoroihin.Näin on sanottu.Itse en pistä pahakseni pätkää ollenkaan.
- sh savosta
Itse pidän kovasti siitä, että teen ennen yövuorojen alkua nk. aamupätkän, joka on n. 7-11 tai 7-11.30, joskus 12. Olen luonnostani illanvirkku ja siksi minulle on toisinaan todella vaikea käydä nukkumaan ajoissa. Tästä syystä nousen mielelläni aamupätkään, koska tiedän, että sitten pääsen nukkumaan ja saan hyvällä omalla tunnolla nukkua niin pitkään kuin mitä miellyttää, kuitenkin 19.30 asti. Sitten jaksaa töissä yön ahertaa. Ymmärrän kyllä niitäkin, jotka eivät osaa/pysty nukkumaan päivällä. Heille aamupätkä voi olla se kauhistus. Mutta minulle se antaa vain voimia. Onneksi meillä niitä pätkiä on, paitsit poikkeustapauksissa.
- yökköpoju
eikös TES sano aika selkästi että jokaisen päättyvän yövuoron jälkeen täytyy työntekijälle taata väh 9h yhtämittainen lepoaika. tuona aikana ei siis voi velvoittaa tulemaan töihin, koulutuksiin tai muihinkaan "hömpötyksiin" mitä hoitoalalla harrastetaan jatkuvasti. eli kerropas tuo esimiehellesi niin johan pitäs asian korjautua. toinen vaihtoehto on, että suostut siihen että palkastasi pidätetään pois tekemättä jäävät tunnit (siis 3:n tai 6:n viikon tuntilistalla)esim tuossa sinun tapauksessasi teet pätkänä nyt ns "vajaat" tunnit.
jos esimiehesi ei tajua asiaa, käänny työpaikkasi luottamusmiehen tai työsuojelutarkastajan puoleen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448229Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde442224Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262102- 951718
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811657- 321327
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081083Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860