Minkä ikäisenä...

Ms. Gallup

Naiset ovat kauneimmillaan tai miehet komeimmillaan?

37

3493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuus....

Vastaajan ikäisenä.

• adrianleewerkuhn

Nainen on mielestäni ehdottomasti kauneimmillaan n. 30-vuotiaana.

• Ms. Gallup

Koskä ikä näyttää vaikuttavan vastaukseen, lisätkää oma ikänne. Kiitos!

• SimStim

ei ole pelkästä iästä kiinni :)

• Ms. Gallup

Oletko tosikko vai lukivikainen? Pidätkö kliseistä?

• SimStim
        Ms. Gallup kirjoitti:

lukuvikainen tosikko.
        Tämän lisäksi olen täysi mulkku.

hyvät viikonloput silti sinulle :)

• sanoa:
        Ms. Gallup kirjoitti:

KYSYMYKSESI on kliseinen. Siihenhän on olemassa vastaus, jonka lapsikin tietää:

IHMINEN ON NUORENA KAUNIS. Tämä on monelle elämänikäinen tragedia. Tiedät itsekin, että muu on valhetta.

• älähän nyt...
        sanoa: kirjoitti:

KYSYMYKSESI on kliseinen. Siihenhän on olemassa vastaus, jonka lapsikin tietää:

IHMINEN ON NUORENA KAUNIS. Tämä on monelle elämänikäinen tragedia. Tiedät itsekin, että muu on valhetta.

Katsopas Paula Koivuniemeä. Eikös olekin kaunistunut sitten nuoruutensa ajoista?

• miehet on vastaajan ikäisenä tietenki (24) ja naiset hmmm... 18-30 kai se siihen väliin sattuu...

• Mies ja nainen on vartaloltaan kauneimmillaan/komeimmillaan ennen kuin painovoima alkaa vetää aikuistumisen mukanaan tuomia rasvakertymiä varpaita kohden.

• ....ZzZzZzZZZzzzZZZzz...

Nainen on kauneimmillaan silloin kun rakastan häntä :-) Siinä ei silloin ikä paina!

• Demandrean

Miehet siinä 27-30 ja naiset 22-30. Ja oma ikä oli 25.

• vuotta ...

miehet 30 vuoden jälkeen ...

• kloppi, 23wee

Nainen kauneimmillaan 17-18 vuotiaana, varsinkin jos suoritetaan vertailu luonnontilassa. Vanhemmat naiset osaavat ehkä paremmin meikata ja pukeutua, mikä keikistää vaakakuppia, jos vertailu suoritetaan täydessä tällingissä.

• __Mies

Jos pelkkää ulkonäkoä arvioidaan niin missit on 20-kymppisiä Suomessa ja maailmalla. Eiköhän se on siinä.

• Jusssi....

Miesten valinta tämän vuoden seksikkäimmäksi naiseksi oli 21- Scarlet O'...Maailman kauneimmaksi valittu oli 18-vuotias tsekki. Eli tossa se on mun mielestä 18-22v.

Mies..Hmm en mä tiedä. Olisko 26-vee jälkeen...

• M_komments

Naisel on aina liitetty yhteen nuoruus ja kauneus. Eli sellainen 18-25v.
      Mun mielestä vastaajan ikä ei näin miehenä ainakaan vaikuta. Kyllä mä vanhanakin katon kotonani mielellään uutta ferraria enkä vanhaa niinkuin nuorempana. Strippibaarissakin stripparit on n. 20 v naisia ja miehet siel ikähaitarilla 18-100 v. Niin nyt oli siis kyse pelkästä ulkonäöstä. suhde tasollahan homma ei välttämättä taas toimi pään tasolla.

• f.n.k

Ehdottomasti 35v parhaimmillaan,vaikka ovat henkiseltä kehitykseltään usein vielä täysin junioreita;)

• Muikku.

Miehet ovat komeimmillaan siinä 26-32-vuotiaana;)nam (toki ennen sitä ja jälkeenkin). Naiset ovat sitten siinä 20-30-vuotiaana...riippuen tietenkin ihmisestä...

• nallemuori

63 v ja mielestäni maailman komein! Ihan henki salpautuu, kun katson häntä. Ja oma ikäni on 55.

• rumuus?

Moni kaunistuu vasta vanhetessaan kun löytää oman itsensä ja oppii itseään rakastamaan.

• eräs tyttönen

Mieheni on 29, minä 24. Seurustelua 4 vuotta takana. Mieheni on edelleen yhtä upea, minun parasta ennen- päiväykseni meni jo, koska lihoin aineenvaihduntahäiriön takia:(

Olen kuitenkin vielä toiveikas itseni suhteen. Terveyshaitat ovat niin kovat ja aineenvaihdunta mitatusti hidas, joten saan varmaan laihdutuslääkkeet...

Ei se ulkonäkö mielestäni kuitenkaan ole painosta kiinni, esim. povipommina on hauska olla. Oloni on vaan liian tukala 20 ekstrakg kanssa.

• kokenut nainen

lähdet lenkille ulos uit voimistelet ja muistat olla syömättä kaikea hyvää sokerista alkohooli ja olu lihotavat varmasti .sun mies voi jätää sinut koska et enään olekaan se nainen johon hän kerran raakastui ...niin kävi mulle . 3

• Mies 37

Tutkimustietoa.

• Timanttia`´

on nähnyt parhaat päivänsä. Miehet ehkä muutamaa vuotta myöhemmin. Eli vastaaja 36.

• Hossi37

On komeimmillaan siinä kolmenkypän jälkeen. Sit kun ollaan tyytyväisiä elämään kaiken huonon ja hyvän jälkeen.

Mieshän nyt on komeimmillaan aina ;)

• se vanha viisaus 17 ikävuodesta pidä aikalailla paikkansa naisten kohdalla. Miehillä vastaava ikä on varmaankin tossa 25v ikävuoden kieppeillä, edelleen nuori mutta ei enää mikään amishaiveninen ja huonoihoinen pikkunilkki.

• mies..

Naisten kohdalla sanoisin että olen nähnyt rumia ja kauniita nuoria naisia ja samoin rumia ja kauniita vanhempia naisia. Vaikee sanoa, kaunis jos on nainen, niin varmaan alkaa olemaan siinä 14 ikäisenä ja parhaassa tapauksessa se kauneus säilyy 60 ikävuoteen asti. Laitoin nuoren iän siksi, koska kyllä se tuossa iässä se tuleva naisellisuus alkaa jo hahmottua fyysisesti siis, loppu riippuu toki naisen omasta innosta huolehtia itsestään jos on hyvät lähtökohdat.

• man______

mies varmaan yli 30 v.

• rusalka

Minua nuoremmat miehet ovat komeita ja puskat ovat rumia. naisista en sano mittään, kun puskasta tulee heti dorpeeto `-´

• M35___

Nainen on kauneimmillaan 18-26 vuotiaana

• elämän esteetikko

Sanoisin, että silmiä hivelevin Adonis on 20-25 vuotias mies. Kaunis kuin kuva taikka pronssiin valettu. Semmoisia joskus kävelee vastaan eikä voi muuta kuin ihailla; hyvä ryhti, hiukan ujo katse ja komea kuin Rodinin patsas - eikä itse ole edes tietoinen kuinka huikea näky on.

• EräsTeräsKundi

Naiset on kauneimmillaan silloin kun ne on Itämaalaisia ja 16-28 vuotiaita. Nami!!!

• Riippuu naisesta minkäikäisenä on ulkonäöllisesti parhaimmillaan. Toiset ovat nuorina hehkeimmillään, toiset paranevat vanhetessaan. En osaa sanoa asiaan muuta.

Omaa silmääni on miellyttänyt eniten nykyisin 38-v. mies. (itse olen 25-vuotias nainen)
      En tiedä vaikuttaako ikä siihen, kun hänen jälkeensä monet nuoremmat miehet ovat jääneet minulta huomaamatta :/ Vai yksinkertaisesti miehen valloittava persoona.

• >>Toiset ovat nuorina hehkeimmillään, toiset paranevat vanhetessaan.

Ja joskus taas 'kaava' ei ole näinkään yksinkertainen..

• okalinnut

nelikymppisenä. Sen ikäinen ei sorru joka kotkotukseen, vaan ymmärtää elämän realiteetit.
      Ja hmm...onhan sillä miehellä jo opitut taidot ;)

• PerwoPete

Sakkolihaa on ilo katsella! ;)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      68
      3031
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2845
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      49
      2067
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1535
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1329
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1308
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1291
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1243
    9. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1212
    10. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1210
    Aihe