Tenox ja Diapam yhtäaikaa?

Voikohan?

Hei. Voikohan tai onko siis kellään kokemusta, että tilapäisesti joskus ottaisi aamuyön unettomuuden vuoksi yhtä aikaa illalla sekä Diapamin että Tenoxin? Olen syönyt tämän vuoden nyt Diapamia 7,5 mg yöksi. Herään aamukolmelta. Aiemmin söin Tenoxia, mutta eivät ainakaan yksinään auttaneet yhtään. Kuulemma Zopinoxia saa ottaa Diapamin kanssa, mutta se ei auta. Syön yöksi myös Remeronia, mutta ei enää auta nukkumiseen kuten alussa.

10

7192

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annieen

mä otin yhtä unilääkettä ja diapamia aamuyön unettomuuteen.. seuraus: 15min ottamisen jälkeen harhoja, näin kämppiksen kahtena, en voinut kävellä 'kun lattiassa oli kuoppia ja kaaduin niihin' (todellisuudesa jalat vaa petti) kun ambulanssi tuli en muistanu nimeäni enkä syntymäaikaani. Kaveri jota vasten itkin sekaista päätäni alkoi suurentua ja epämuodostua käsissäni ja siitä alkoivat aistiharhat. 1.5 lääkkeen ottamisesta väsymys ja lääkeyhdistelmä veivät voiton ja taju lähti. Ambulanssimeisten mukaan lääkeyhdistelmä aiheutti kemiallisen reaktion (vaikkei ollu yliannostos) joka sekoitti keskushermostoa ja siinä oli psykoosiin vaipumisriski.

Eli todellakaan ei kannata ottaa mitään lääkeyhdistelmää ilman lääkärin lupaa. se diapam sekä kyseinen unilääke molemmat yksinkäytettynä sopi mulle. mut yhdistelmänä ei.
      Jollain taas vaikutus saattais olla täysin eri. se on tosi yksilöllistä.

• |noh|

Mikä määrä ja yhdistelmä aiheuttaa noin rajun ambulanssikeikan. Harrastatko hevoskuureja?

Muuten Diapam muuttuu elimistössä tematsepaamiksi (Tenox) joten ei tuo yhdistelmä mitenkään ole pahimmasta päästä, kunhan kohtuudessa pysytään.

• annieen
        |noh| kirjoitti:

Mikä määrä ja yhdistelmä aiheuttaa noin rajun ambulanssikeikan. Harrastatko hevoskuureja?

Muuten Diapam muuttuu elimistössä tematsepaamiksi (Tenox) joten ei tuo yhdistelmä mitenkään ole pahimmasta päästä, kunhan kohtuudessa pysytään.

diapam-zelpodet (tai vastaava, en muista sen nimeä) Siis ei todellakaa ollu hevoskuuri. Vaan yks molempia! Kyse ei ollut määrästä vaan yksinkertaisesti yhdistelmästä joka ei sopinut mulle ollenkaan. Sama mainitaan sivuoirelistassa paketeissa. Oli paska tuuri ja mahduin niihin 1 prosenttiin joille tulee kyseisestä lääkkeestä yhdistelmästä kovat oireet.
        Ja se voi käydä kelle vain.
        yhdistelmät eivät ole tarkoituksenmukaisia ilman määräystä. Ne voi aiheuttaa myös annosteluohjeiden mukaan oireita ja rajujakin kohtauksia jossei ne sovi. (ks sivuoirelista, omissani oli sivuoireina esim psykoosi itsemurha ja kuolema... 0.1pros lääkkeistä ottanella tämmöisiä oireita)

• ..............................
        annieen kirjoitti:

diapam-zelpodet (tai vastaava, en muista sen nimeä) Siis ei todellakaa ollu hevoskuuri. Vaan yks molempia! Kyse ei ollut määrästä vaan yksinkertaisesti yhdistelmästä joka ei sopinut mulle ollenkaan. Sama mainitaan sivuoirelistassa paketeissa. Oli paska tuuri ja mahduin niihin 1 prosenttiin joille tulee kyseisestä lääkkeestä yhdistelmästä kovat oireet.
        Ja se voi käydä kelle vain.
        yhdistelmät eivät ole tarkoituksenmukaisia ilman määräystä. Ne voi aiheuttaa myös annosteluohjeiden mukaan oireita ja rajujakin kohtauksia jossei ne sovi. (ks sivuoirelista, omissani oli sivuoireina esim psykoosi itsemurha ja kuolema... 0.1pros lääkkeistä ottanella tämmöisiä oireita)

olet ottanut vallan muuta lääkettä kuin Tenoxia sen Diapamin kanssa!!Ap. kysyi Texon ja Diapamin yht.käytöstä.
        Onko sinulla ollut kenties Stilnoct tai sen gen.sub. käytössäsi?
        Kuten tuolla todettiin, Diapam muuttuu periaatteessa Tenoxiksi elimistössä...
        Ja itselläni on päiväkäytössä Diapam ja yöksi Tenox ja jos herään aamuyöllä, otan Diapamin tai puolikkaan Tenoxia, miten milloinkin ja ihan lääk.ohjeen mukaisesti.

• annieeen
        .............................. kirjoitti:

olet ottanut vallan muuta lääkettä kuin Tenoxia sen Diapamin kanssa!!Ap. kysyi Texon ja Diapamin yht.käytöstä.
        Onko sinulla ollut kenties Stilnoct tai sen gen.sub. käytössäsi?
        Kuten tuolla todettiin, Diapam muuttuu periaatteessa Tenoxiksi elimistössä...
        Ja itselläni on päiväkäytössä Diapam ja yöksi Tenox ja jos herään aamuyöllä, otan Diapamin tai puolikkaan Tenoxia, miten milloinkin ja ihan lääk.ohjeen mukaisesti.

Siis mä en tenoxia ottanutkaan vaan. zelpodenia (tms, en muista tarkkaa, siis bentsoja vissiin)
        En tiedä tenox diapam yhdistelmästä.

• mitenkäs
        annieeen kirjoitti:

Siis mä en tenoxia ottanutkaan vaan. zelpodenia (tms, en muista tarkkaa, siis bentsoja vissiin)
        En tiedä tenox diapam yhdistelmästä.

sellainen pommi kuin tenox, opamox ja serenase?
        mahtaneeko aamu enää valjeta kaverille jolle oli menossa ko. satsi, vaan onneksi huomattiin ajoissa!

• Anonyymi

Zolpedeemiä oot ottanut. Eli Zopinox tai Imovane. Se on bentsojohdannainen unilääke. Herkille aiheuttaa pieni määrä jo aistiharhoja, jos ei mene heti nukkumaan lääkkeen oton jälkeen. Diapam vielä vahvistaa Zolpideemin vaikutusta ja toisinpäin.

• Anonyymi

Olen vuosikausia käyttänyt toisinaan Imovanea nukahtamiseen, enkä ole koskaan kokenut minkäänlaisia aistiharhoja.

• Anonyymi

Vähä vanha rinki mut itellä yöksi 2x10mg diapam ja 2x20 mg tenox,silti nukkumatti hukassa. Stimuja en käytä,kai tässä vaan on jonkin sortin pahempi uniongelma . Tätä paskaa jatkunut noin 5 vuotta....

• Anonyymi

Pentsoihin nousee toleranssi ja silloin ei enää nukkumatti tule.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3364
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3073
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1913
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1896
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1847
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1731
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1429
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1339
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe