Vidar Busk&Eirik Bergene

NoitaNainen

30

1927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AriAa

      Kyllä vaan, oli tutustumisen arvoinen linkki.

    • Jep Jep...

      • Misty

        paskaa.....


      • AriAa
        Misty kirjoitti:

        paskaa.....

        Todella hieno ja arvostettava mielipide. Pieni perustelu jyrkkään arvosteluun olisi aina paikallaan.


      • NoitaNainen
        Misty kirjoitti:

        paskaa.....

        jos toinen tykkää Bluesista ja toinen Sillanpäästä.


      • Misty
        NoitaNainen kirjoitti:

        jos toinen tykkää Bluesista ja toinen Sillanpäästä.

        blues.


      • NoitaNainen
        Misty kirjoitti:

        blues.

        miks oot noin kiukkunen,kun viestis antaa ymmärtää. Mikäs helevetin vika bluesissa oikeen on..tää on just oikee osasto siitä puhumiseen. Ja meitä sen genren tykkääjiä on kyllä aikamoinen sakki jo nykyään Suomessa.Todistaahan sen jo nuo kaikki tapahtumatkin. Viikonlopulla oli Saarijärvellä huima bändi Hot Tamales mikseristä ja kyllä veti muuten hurmioon koko pubin väen. Sitä edellisenä vkl oli Kokkolassa Bluespartyt ja ulkomaan mestarit ne veti helevetinmoisen shown,että kannatti olla sielläkin.


      • Misty
        NoitaNainen kirjoitti:

        miks oot noin kiukkunen,kun viestis antaa ymmärtää. Mikäs helevetin vika bluesissa oikeen on..tää on just oikee osasto siitä puhumiseen. Ja meitä sen genren tykkääjiä on kyllä aikamoinen sakki jo nykyään Suomessa.Todistaahan sen jo nuo kaikki tapahtumatkin. Viikonlopulla oli Saarijärvellä huima bändi Hot Tamales mikseristä ja kyllä veti muuten hurmioon koko pubin väen. Sitä edellisenä vkl oli Kokkolassa Bluespartyt ja ulkomaan mestarit ne veti helevetinmoisen shown,että kannatti olla sielläkin.

        minäkin tykkään bluesista ja satuin myös oleen bluespartyissä,mutta tämä ei nyt vaan kolahtanut,ja sanompahan aina suoraan että paskaa jos en tykkää!!!
        P.S Ei siellä partyissakaan ollu kyllä ketään sellaista bändiä josta ite diggasin,sattu nyt vaan oleen vip-lippu,niin pitihän se käyttää.


      • NoitaNainen
        Misty kirjoitti:

        minäkin tykkään bluesista ja satuin myös oleen bluespartyissä,mutta tämä ei nyt vaan kolahtanut,ja sanompahan aina suoraan että paskaa jos en tykkää!!!
        P.S Ei siellä partyissakaan ollu kyllä ketään sellaista bändiä josta ite diggasin,sattu nyt vaan oleen vip-lippu,niin pitihän se käyttää.

        pitäsin suuni kiinni,jos joku aihe ei miellytä. Sen voi hienovaraisesti jättää kommentoimatta!


      • Misty
        NoitaNainen kirjoitti:

        pitäsin suuni kiinni,jos joku aihe ei miellytä. Sen voi hienovaraisesti jättää kommentoimatta!

        en pidä suutani kiinni ja sinähän et minua määräile.Olen tässä vuosien aikana nähnyt ettet sinäkään suutas pidä kiinni vaan oot aina yrittämässä oleen se joka sanot viimisen sanan ja nyt en kyllä anna periksi,ja en kyllä ymmärrä että pukeudut ravintolaan t-paita ja huivi päässä,ei ymmärrä,ihan kuin navettaan menossa ;)


      • NoitaNainen
        Misty kirjoitti:

        en pidä suutani kiinni ja sinähän et minua määräile.Olen tässä vuosien aikana nähnyt ettet sinäkään suutas pidä kiinni vaan oot aina yrittämässä oleen se joka sanot viimisen sanan ja nyt en kyllä anna periksi,ja en kyllä ymmärrä että pukeudut ravintolaan t-paita ja huivi päässä,ei ymmärrä,ihan kuin navettaan menossa ;)

        noin katkera viesti! T-Paita ei ole mikä tahansa paita,vaan BluesHömppien virallinen paita,joka todellakin kuuluu Bluestapahtumaan ja mitä huiviin tulee. Pidän sitä tyylini mukaisesti,koska se on osa minua ja erottuu siitä ihQupissiskotirouvamassasta! Mä oon kato Blues!
        Ja jos kerran noin paljon haittas mun pukeutumiseni,niin etpä vaan kehannu tulla kasvotusten sanomaan mielipidettäs, vaikka väität olevas niin suorasanainen.
        Saat sanoa viimeisen sanas,eikä tää todellakaan oo oikea paikka tuommoselle lapselliselle väittelylle. Piste ja Lukko.


      • Misty
        NoitaNainen kirjoitti:

        noin katkera viesti! T-Paita ei ole mikä tahansa paita,vaan BluesHömppien virallinen paita,joka todellakin kuuluu Bluestapahtumaan ja mitä huiviin tulee. Pidän sitä tyylini mukaisesti,koska se on osa minua ja erottuu siitä ihQupissiskotirouvamassasta! Mä oon kato Blues!
        Ja jos kerran noin paljon haittas mun pukeutumiseni,niin etpä vaan kehannu tulla kasvotusten sanomaan mielipidettäs, vaikka väität olevas niin suorasanainen.
        Saat sanoa viimeisen sanas,eikä tää todellakaan oo oikea paikka tuommoselle lapselliselle väittelylle. Piste ja Lukko.

        Oot todellakin blues,kun kattoo sun mikseri sivuja.Ei voi muuta kuin nauraa.Yrität tällätä ittes kaikkien bändien kans samaan kuvaan ja ollaan niin tuttuja kaikkien kans,ja aina sama asu joka kuvassa.Joo,kyllä sää oot oikein Blueswoman/Noitis!


      • NoitaNainen
        Misty kirjoitti:

        Oot todellakin blues,kun kattoo sun mikseri sivuja.Ei voi muuta kuin nauraa.Yrität tällätä ittes kaikkien bändien kans samaan kuvaan ja ollaan niin tuttuja kaikkien kans,ja aina sama asu joka kuvassa.Joo,kyllä sää oot oikein Blueswoman/Noitis!

        Sä varmaan tykkäät musta,kun käyt tsiikaamassa jopa jo Mikserissäkin. Kivaa,tavataanko ja vaihellaan kuulumisia..vaikka musiikkimausta?

        Btw. oisit ollu Bluespartyissa perjantaina..oli eri vaatteet..ja viisi miestä kehui,että onpa hyvännäköinen nainen. Ja erityisesti erään komean miehen kehumiset muistan ikuisesti!

        Terveisin Blueswoman/NoitaNainen


      • Misty
        NoitaNainen kirjoitti:

        Sä varmaan tykkäät musta,kun käyt tsiikaamassa jopa jo Mikserissäkin. Kivaa,tavataanko ja vaihellaan kuulumisia..vaikka musiikkimausta?

        Btw. oisit ollu Bluespartyissa perjantaina..oli eri vaatteet..ja viisi miestä kehui,että onpa hyvännäköinen nainen. Ja erityisesti erään komean miehen kehumiset muistan ikuisesti!

        Terveisin Blueswoman/NoitaNainen

        niitä miehiä minunkin ympärillä,mutta olisin todella vaivautunut jos joku alkaa kehuun.Näkyi olevan paljon kokkolalaisia soittajia paikan päällä,se oli ihan positiivista.Mielummin olisin niiden musiikkia kuunnellut,no,ehkä ens vuonna nähdään heitäkin lavalla.Juu,oli siellä montakin hyvän näköistä hemmoa...


      • NoitaNainen
        Misty kirjoitti:

        niitä miehiä minunkin ympärillä,mutta olisin todella vaivautunut jos joku alkaa kehuun.Näkyi olevan paljon kokkolalaisia soittajia paikan päällä,se oli ihan positiivista.Mielummin olisin niiden musiikkia kuunnellut,no,ehkä ens vuonna nähdään heitäkin lavalla.Juu,oli siellä montakin hyvän näköistä hemmoa...

        niitä soittajia..tai joo..yhen näin baaritiskillä, olis ollu kiva vaihtaa kuulumisia ja jutella musiikista,mutta oli tuo oma sakki niin menopäällä ettei siinä ehtiny kenenkään muun kanssa juttelee.. Onhan siellä hyviä soittajia Kokkolassakin..noh jospa ensi blueseissa sitten...kai mekin sitten nähdään ja tutustutaan :)


      • Misty
        NoitaNainen kirjoitti:

        niitä soittajia..tai joo..yhen näin baaritiskillä, olis ollu kiva vaihtaa kuulumisia ja jutella musiikista,mutta oli tuo oma sakki niin menopäällä ettei siinä ehtiny kenenkään muun kanssa juttelee.. Onhan siellä hyviä soittajia Kokkolassakin..noh jospa ensi blueseissa sitten...kai mekin sitten nähdään ja tutustutaan :)

        taida tuntea kokkolalaisia soittajia,niitähän oli siellä vaikka kuin,monella pitkät hiukset,naisia ja miehiä.Tuskinpa tullaan tapaamaan..;)


      • NoitaNainen
        Misty kirjoitti:

        taida tuntea kokkolalaisia soittajia,niitähän oli siellä vaikka kuin,monella pitkät hiukset,naisia ja miehiä.Tuskinpa tullaan tapaamaan..;)

        ku yhen bändin vaan...

        Älä nyt jänistä..eikö meistä vois tulla ystäviä?
        Viha vastaan ystävyys...? Kumpi voittaa?


      • Misty
        NoitaNainen kirjoitti:

        ku yhen bändin vaan...

        Älä nyt jänistä..eikö meistä vois tulla ystäviä?
        Viha vastaan ystävyys...? Kumpi voittaa?

        taida olla samat harrastukset sun kans,sorry vaan.


      • NoitaNainen
        Misty kirjoitti:

        taida olla samat harrastukset sun kans,sorry vaan.

        niin mikäpä siinä sitten. Mä oon liian vanha tappelee enää kenenkään kanssa. Mitään muuta kuin rauhaa haluan elämältä!

        Hyvää elämää sulle Misty!


      • Misty
        NoitaNainen kirjoitti:

        niin mikäpä siinä sitten. Mä oon liian vanha tappelee enää kenenkään kanssa. Mitään muuta kuin rauhaa haluan elämältä!

        Hyvää elämää sulle Misty!

        Vaikka en oo kyllä vielä alkanut tappeleen kenenkään kans,sanoin vaan aluks mitä mieltä oon tosta Vidar Buskista jne.(Kjäh)


      • hot.
        NoitaNainen kirjoitti:

        miks oot noin kiukkunen,kun viestis antaa ymmärtää. Mikäs helevetin vika bluesissa oikeen on..tää on just oikee osasto siitä puhumiseen. Ja meitä sen genren tykkääjiä on kyllä aikamoinen sakki jo nykyään Suomessa.Todistaahan sen jo nuo kaikki tapahtumatkin. Viikonlopulla oli Saarijärvellä huima bändi Hot Tamales mikseristä ja kyllä veti muuten hurmioon koko pubin väen. Sitä edellisenä vkl oli Kokkolassa Bluespartyt ja ulkomaan mestarit ne veti helevetinmoisen shown,että kannatti olla sielläkin.

        Hot tamales?
        Mitä se tarkottaa, en löytänyt sanakirjasta.
        Tama on ainakin rumpumerkki, ja hot tamales vääntyis:
        Kuuma tamaton.
        Kertokaa joku jos tiedätte?


      • NoitaNainen
        hot. kirjoitti:

        Hot tamales?
        Mitä se tarkottaa, en löytänyt sanakirjasta.
        Tama on ainakin rumpumerkki, ja hot tamales vääntyis:
        Kuuma tamaton.
        Kertokaa joku jos tiedätte?

        Jonkunmaanlainen ruoka..eikä mikä tahansa ruoka vaan kuuma, kuin hot hot!


      • NoitaNainen
        hot. kirjoitti:

        Hot tamales?
        Mitä se tarkottaa, en löytänyt sanakirjasta.
        Tama on ainakin rumpumerkki, ja hot tamales vääntyis:
        Kuuma tamaton.
        Kertokaa joku jos tiedätte?

        Yhtyeen nimestä oli Mikserissä kilpailu. Sieltä ei kuitenkaan tullut mitään niin hyvää ehdotusta että se olisi vakiintunut nimeksi. Aki tuli käymään yhtenä päivänä ja kysyi että mikä se on se Robert Johnsonin biisi jossa lauletaan jotain että "tamales". Minä nauroin että eihän semmoista ookkaan ja että mikä ihmeen tamales. Tarkistin asian ja kyseessä on todellakin Robert Johnsonin They're Red Hot jossa lauletaan "Hot Tamales, they're red hot". Googlesta selvisi että tamales on jotain meksikolaista syötävää. Mikäpä parempi nimi sähköiselle blues-yhtyeelle!


      • NoitaNainen
        NoitaNainen kirjoitti:

        Yhtyeen nimestä oli Mikserissä kilpailu. Sieltä ei kuitenkaan tullut mitään niin hyvää ehdotusta että se olisi vakiintunut nimeksi. Aki tuli käymään yhtenä päivänä ja kysyi että mikä se on se Robert Johnsonin biisi jossa lauletaan jotain että "tamales". Minä nauroin että eihän semmoista ookkaan ja että mikä ihmeen tamales. Tarkistin asian ja kyseessä on todellakin Robert Johnsonin They're Red Hot jossa lauletaan "Hot Tamales, they're red hot". Googlesta selvisi että tamales on jotain meksikolaista syötävää. Mikäpä parempi nimi sähköiselle blues-yhtyeelle!

        Wirenin,Hot Tamales-bändistä bändin kotisivulta kopsattua tietoa!


      • tuliha se
        NoitaNainen kirjoitti:

        Wirenin,Hot Tamales-bändistä bändin kotisivulta kopsattua tietoa!

        selväks!
        Siis tulinen ruoka jossa on kanaa ja perunata, curryy ja kääritty pakettiin -jonka kai myös voipi syödä.


      • NoitaNainen
        tuliha se kirjoitti:

        selväks!
        Siis tulinen ruoka jossa on kanaa ja perunata, curryy ja kääritty pakettiin -jonka kai myös voipi syödä.

        kuin bändi itekkin. Tulinen paketti,joka soittaa mausteisia sointuja.

        http://www.mikseri.net/artists/hottamales.43547.php


      • Hellusta.
        NoitaNainen kirjoitti:

        kuin bändi itekkin. Tulinen paketti,joka soittaa mausteisia sointuja.

        http://www.mikseri.net/artists/hottamales.43547.php

        Ihan mukavasti rullaa musa, laulaja vois harkita uraa vaikkapa hevirokin parissa. Ihan munatonta ja tyylitöntä laittaa kasarihevilaulantaa bluesiin.


      • Erroll
        Misty kirjoitti:

        paskaa.....

        Kumpi oli paskaa, sekö että tyyppi veti tupakkaa vai se että tyyppi veti emmakammesta?

        Erinomaisesti soitettu hidas kitarablues. Eikä laulajakaan huono ollut.


      • NoitaNainen
        Erroll kirjoitti:

        Kumpi oli paskaa, sekö että tyyppi veti tupakkaa vai se että tyyppi veti emmakammesta?

        Erinomaisesti soitettu hidas kitarablues. Eikä laulajakaan huono ollut.

        lähtee äijältä makuun kuin makuun. Santanamaiset kitaroinnit myös lattareissa. Pari levyä sain ja kyllä niitä on kuunneltukin. Ihan uskomatonta kitaran käyttöä.


    • wauuu..käppänä

      huhhh..kitaristi ihan mahtava,ja solististaki tulee tekijä kunhan vanhenee ja ääni "syvenee"

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4849
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4413
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2871
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1675
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1603
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe