lancome teint idole ultra!

vastauksiakiits

Ostin ks. meikkivoiteen ja on todella ihanan tuntoinen iholla. Sellanen kysymys ois että vaatiko tää puuteria vielä päälleen vai ei? ku puuterin jälkeen ei tunnu iho niin hyvältä vaan aika raskaalta? Mulla on anytimen puuteria, joka on tarkoitettu meikin viimeistelyyyn..oiskohan joku kalliimpi merkki parempi tähän vai? Kaikki jotka käyttää ks. meikkivoidetta plus jotai puuteria= hyvä lopputulos..pliis vastailkaa miulle!

6

1344

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sstara

Kyllä nuo nestemäiset meikkivoiteet kaipaavat aina kevyen puuteroinnin päälle. Anytime ei nyt ole kyllä mikään huipputuote. Tuo sun meikkivoide on valoaheijastavaa ja sun kannattaa lisätä siihen päälle myös jotain valoaheijastavaa puuteria. Puuteri kiinnittää meikin. Toki meikkivoidetta voi käyttää myös ilman puuterointia, mutta pysyy parempana pitempään.

• weeeeds

Tuote on tosiaan aika hintava, mutta hyvä..vielä kun löydän sen sopivan puuterin..jostain luin että väritön irtopuuteri ois parhain vaihtoehto kiinnittämään meikkivoide? kokemuksia?

• tietenkin

jotain saman merkin puuteria siihen. Itse lisään puuterin vain jos meen juhlimaan, niin meikki pysyy pidempään tasaisena.

• Meikäläinen2

Mä laitan Cliniquen puuteria ko. meikkivoiteen päälle, kun sitä. Silleen ihan kevyesti päivisin ja illemmalla hieman "raskaammalla kädellä". Lancome on kyl tosi hyvä. Kokeilin Kanebon tuotetta, ja vihdoin kun se loppui niin palasin äkkiä takaisin Lancomeen. Paljon parempi. Kanebo on japanilainen merkki ja jotenkin värisarja on itselleni liian "kellertävä".

• luonnollisen

Saan luonnollisen näköisen ihon, kun levitän teint idole ultran päälle valoa heijastavaa irtopuuteria isolla poskipuna siveltimellä.

• Alexsandra

Mulla on kans itellä tota meikkivoidetta. Tosi kauan on kestäny, mutta nyt alkaa loppua. Kallista se kyllä on, mutta ajattelin laivalta kattoa ens viikonloppuna jos olis halvempaa?
      Ite käytän meikkivoiteen päällä Lumenen aurinkopuuteria joka antaa kevyen päivetyksen kasvoille. Poskipunaksi laitan Clarinsin aurinkopuuteria, joka on vähän tummempaa ja kimaltavampaa. Välillä vaihtelen ja laitan ton Clarinsin tilalle Lumenen poskipunaa.
      Kaikkien näitten puuterien ja poskipunien levittämiseen käytän make up storen aitokarvaista, aika isoa puuterisivellintä, josta jää kevyt ja pehmeä jälki kasvoille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      243
      4629
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      76
      3065
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2473
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1777
    5. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      28
      1753
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      80
      1456
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1285
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      948
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe