Elikkäs,kertokaas vinkkejä miten saisi kasvoista kiinteämmät ja etenkin leuan alueesta(heltta).Itselläni on tosi rumannäköinen heltukka leuan alla,se näyttää hölmöltä kun muuten olen mielestäni ihan hyvässä kunnossa :)
Kasvot(leuka) kiinteämmäksi
5
1283
Vastaukset
- skäribo
taitaa olla niin, ettei tuohon auta kuin kirurgin veitsi.
Täällä on aiemminkin tuskasteltu sitä, että miksi normaalipainoisellakin voi olla jokin kohta, jota vain ei saa pienemmäksi. Joillakin se on reidet, jollakin rinnat, joillakin kasvot/posket/kaula. Se pitää vain kestää, tai sitten mennä silvottavaksi. Minä olen valinnut ensimmäisen vaihtoehdon.
Toivon toki, että olen tässä asiassa väärässä, ja saat jonkun toivoa herättävämmän vastauksen. - ehkä löydy
muuta keinoa, kun leuanalusen "vanhanaikainen läpsyttely", vaikkapa TV:tä katsoessa, päivittäin. Se on vanha vinkki entisajan kaunottarilta.
Se miten kasvot sais kiinteemmiksi, voi olla suolankäytön vähentäminen. Suolaturvotus näkyy ensimmäisenä kasvoilla, silmienympärillä... siis suolapalat ja suolaherkut pois. Kuten tiedätkin, suomalaiset käyttävät suolaa päivittäin avan liikaa!- toimivako?
en tiedä toimiiko tämä mutta kokeiluhan ei maksa mitään! olen jostain nimittäin lukenut, että helttaa voi "jumpata" aktivoimalla leuan ja erityisesti alaleuan lihaksia! nosta päätä sen verran ylöspäin, että leuan ja kaulan iho tuntuu kiristyvän, yritä sitten koskettaa kielen kärjellä nenänpäätä. jos kokeilet samalla leuanalustasi, tuntee että kyllä siellä jotain lihaksia on. samaa voi yrittää poskille tavoittelemalla kieltä kutakin korvaa kohti.
toimivuudesta en tiedä, enkä suosittele tehtävän yleisellä paikalla, voi olla epäilyttävän näköistä! ;) - kannattaa kokeilla
toimivako? kirjoitti:
en tiedä toimiiko tämä mutta kokeiluhan ei maksa mitään! olen jostain nimittäin lukenut, että helttaa voi "jumpata" aktivoimalla leuan ja erityisesti alaleuan lihaksia! nosta päätä sen verran ylöspäin, että leuan ja kaulan iho tuntuu kiristyvän, yritä sitten koskettaa kielen kärjellä nenänpäätä. jos kokeilet samalla leuanalustasi, tuntee että kyllä siellä jotain lihaksia on. samaa voi yrittää poskille tavoittelemalla kieltä kutakin korvaa kohti.
toimivuudesta en tiedä, enkä suosittele tehtävän yleisellä paikalla, voi olla epäilyttävän näköistä! ;)Kokeile myös ilmeilyjä. Eli hymyile niin leveästi kuin voit ja samalla jännitä kaulan lihaksia niin, että suonet pullistuvat. Ja supista sitten suu niin, että koko kasvosi menevät "suppuun". En tiedä toimiiko, mutta kokeilu ei maksa mitään. Ehkä hyvät naurut sivusta seuraavalle..
- skäribo
kannattaa kokeilla kirjoitti:
Kokeile myös ilmeilyjä. Eli hymyile niin leveästi kuin voit ja samalla jännitä kaulan lihaksia niin, että suonet pullistuvat. Ja supista sitten suu niin, että koko kasvosi menevät "suppuun". En tiedä toimiiko, mutta kokeilu ei maksa mitään. Ehkä hyvät naurut sivusta seuraavalle..
ei kyllä ole sama asia kuin ns. heltta. Useimmilla kaksoileuka ainakin pienenee, kun painokin putoaa. Toisaalta, monelle tulee iän myötä kaksoisleuka, riippuen siitä mihin "ikäkilot" kullekin asettuvat.
Heltta sen sijaan on synnynnäinen ominaisuus, jossa leuan iho ei noudata kurkun ja kaulan muotoa, vaan iho jatkaa suoraan leuasta kaulakuoppaan. Helttoja on ihan normaalipainoisilla ihmisillä, ja jopa lapsilla. Niihin ei ikävä kyllä ainakaan minun tietääkseni auta kuin kirurgia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532434Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖291817Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt731511Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2661420- 1381230
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11983vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23978- 65965
- 68953