Olisikohan tarvetta

isoille topeille?

Olen vasta perustanut nettikaupan,ja myyn toistaiseksi vain tavallisia kokoja s,m ja l. Olen kuitenkin ajatellut laajentaa myös xl kokoihin, ja kiinnostaisi tietää, olisiko paljonkin kysyntää muodikkaille ja nuorekkaille xl-xxxl vaatteille? Lähinnä olen ajatellut toppeja/biletoppeja nuorille, joissa vinohelmaa, halterneck tai babydoll tyyliä. Eli nuorison suosimia upeita biletoppeja, mutta isompia kokoja. Yleensä kun katsoo kotimaisissa myymälöissä myytäviä xl kokoja, ne ovat mielestäni hieman mummoja tyyliltään. Ovatko isokokoiset tyytyväisiä tähän mummotyyliin, vai olisiko kiinnostusta ostaa nuorekkaampaa?
Menee nyt ainakin parisen kuukautta, kun sen xl-malliston saan, jos sen otan. USA:sta löysin yhden tukkukaupan, joka olisi mahdollinen ostopaikka. Jos näitä nuorekkita toppeja myyntiin tulee, ilmoittelen kyllä näillä sivuilla :) USA:n tukussa on vain aikamoinen minimitilausmäärä....pitäisi jotenkin kartoittaa ensin, minkälaisia vaatteita isokokoiset nuoret toivoisivat! Ja saa tästä muutkin myyjät onkeensa ottaa :)

25

1660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BigGirl

      Oih, ilmoittele ihmeessä jos onnistut laajentamaan valikoimaasi myös isoimmille koille!! Täällä potentiaalinen ostajaehdokas! Itse parikymppinen pitkä nuori ja nättejä, muodikkaita vaatteita kaipaillaan :)

    • ---------------------------...

      Ehdottomasti varmaan löytyy kiinnostusta, kauheesti en kyl henkilökohtaisesti hihattomii käytä, mut jos jotain hihallisii puseroita ja farkkuja. Mä tilaisin varmasti. Mikä se sun kaupan osoite muuten on?

      • että........

        ........kysyntää löytyisi :) Olen vasta siis kaupan perustanut, joten tavallisten kokojen valikoimakin on vielä pieni, ja sekin tulee laajenemaan pikkuhiljaa. Että kaupan nykyisestä vielä pienestä valikoimasta ei saa oikein kokonaiskuvaa, minkälaisia vaatteita on myyntiin tulossa! Osoite on www.ameerika.fi ja laitoin naisten vaatteisiin jo xxl osaston, koska jotain isoja kokoja olen kuitenkin päättänyt tilata myyntiin!
        Noista farkuista, niitä saisi toisesta tukusta USA:sta hieman pienemmillä tilauserillä, samassa paikassa on myös noita pitkähihaisia. Isojen kokojen farkuissa vyötärö on nostettu vähän ylemmäs kuin mitä nämä pienten kokojen matalavyötäröiset farkut ovat. Mutta ilmeisesti isommat koot ei sovi ollakaan aivan matalia?!!
        Koitan tehdä parhaani että saisin edes siihen muutaman kuukauden sisään jotakin isoja kokoja myyntiin. Liikaa ei kannata vielä odottaa, kyllä tässä aikaa menee, että valikoimaa sitten alkaa olemaan enemmän :) Mutta koitan tosiaan panostaa tähän xxl mallistoonkin. Ja sitten kun niitä vaatteita alkaa siellä olla, ilmoittelen näillä sivuilla vinkkiä, josko tämä keskustelu on silloin jo kaikilta unohtunut :)


      • pääsit
        että........ kirjoitti:

        ........kysyntää löytyisi :) Olen vasta siis kaupan perustanut, joten tavallisten kokojen valikoimakin on vielä pieni, ja sekin tulee laajenemaan pikkuhiljaa. Että kaupan nykyisestä vielä pienestä valikoimasta ei saa oikein kokonaiskuvaa, minkälaisia vaatteita on myyntiin tulossa! Osoite on www.ameerika.fi ja laitoin naisten vaatteisiin jo xxl osaston, koska jotain isoja kokoja olen kuitenkin päättänyt tilata myyntiin!
        Noista farkuista, niitä saisi toisesta tukusta USA:sta hieman pienemmillä tilauserillä, samassa paikassa on myös noita pitkähihaisia. Isojen kokojen farkuissa vyötärö on nostettu vähän ylemmäs kuin mitä nämä pienten kokojen matalavyötäröiset farkut ovat. Mutta ilmeisesti isommat koot ei sovi ollakaan aivan matalia?!!
        Koitan tehdä parhaani että saisin edes siihen muutaman kuukauden sisään jotakin isoja kokoja myyntiin. Liikaa ei kannata vielä odottaa, kyllä tässä aikaa menee, että valikoimaa sitten alkaa olemaan enemmän :) Mutta koitan tosiaan panostaa tähän xxl mallistoonkin. Ja sitten kun niitä vaatteita alkaa siellä olla, ilmoittelen näillä sivuilla vinkkiä, josko tämä keskustelu on silloin jo kaikilta unohtunut :)

        Siispä miten pääsit alkuun verkkokaupan perustamisessa? Mistä sait tietoa ja ohjeita toimintaan yms. Olisin itsekin kiinnostunut!


      • itseopiskelulla....!
        pääsit kirjoitti:

        Siispä miten pääsit alkuun verkkokaupan perustamisessa? Mistä sait tietoa ja ohjeita toimintaan yms. Olisin itsekin kiinnostunut!

        Jos jotain haluaa, sen kyllä saa, kun jaksaa yrittää :) Vuoden alusta asti jo tein suunnitelmaa, että haluan myydä vaatetta nettikaupassa. Google on kova sana, ja sieltä kyllä löytää ohjeita ja apuja ja vinkkejä. Mutta ei ne hautkaan helposti löydy, monta iltaa saa istua ja etsiä. Yhden hyvän tukun löysin sattumalta kun istuin yhden englantilaisen tukkukauppoja välittävän sivuston ääressä, ja tukun mainosbanneri alkoi vilkkua sivun reunassa :) Eli vähän tuuriakin pelissä, niin kyllä se siitä.
        Kävin toki myös keväällä jo TE-keskuksessa juttelemassa ideastani, sieltä saa yritysneuvontaa ja ohjausta kaikissa virallisissa papereissa joita yrittäjän pitää hoitaa! Varsinaisen verkkokaupan voi nykyään perustaa helposti verkkokaupan palveluntarjoajien kautta. Googlella löytyy montakin firmaa, jotka tarjoavat valmista verkkokaupparatkaisua kuukausimaksulla! Pieni hinta siihen verrattuna, mitä olisi esim. liiketilan vuokra. Kilpailu on toki kovaa, kun moni muukin perustaa verkkokauppaa, ja varmasti itsekin joudun vielä kovaan kilpailuun!


    • joo!!!

      Muakin kiinnostas hihalliset puserot ja topit ja farkut tietty.

    • ...

      varsinkin pitkiin housuihin ja isoihin muodikkaisiin kenkiin. Ulkomaisilla nettisivuilla niitä myydän, mutta kun kielitaidottomana en uskalla tilailla, eikä luottokorttiakaan löydy.

    • ...

      Ottamaan/ tilaamaan eri paikoista tuotteita vai onko sinulla vain tietyt paikat käytettävissä?

      Olisin erittäin kiinnostunut asioimaan sivuillasi, ja varsinkin jos saat pitkiä farkkija ja isoja kenkiä myyntiin.

      Esim.
      www.lushshoes.co.uk
      www.tallgirls.co.uk
      www.longtallsally.com
      www.tallandall.com

      Itse en pysty tilaamaan heikon kielitaitoni ansiosta ja luottokortin uupumisen takia. Aiemmin joku valitteli samaa, joten meitä varmasti löytyy!

      • Kiki23

        tälläistä tarvitaan, vaatetta ja kenkiä isoille tytöille. Täällä yksi ostaja ehdokas! Ilmoittele, kun saat laajennusta sivuillasi aikaan! Ja ota ihmeessä isoja kenkiä mukaan, suomesta kun niitä on niin pirun vaikea saada.


    • innolla!!

      Itselläni pituutta huimasti ja ylikilojakin löytyy, vaatteiden ja kenkien kanssa aina ongelmia! Eli KIINNOSTUSTA LÖYTYY, TODELLAKIN!!

      • kiinnostusta löytyy

        Näitä jenkki-sivuja olen käynyt myös selaamassa, ja himoiten tutkinut. Juuri sellaisia kaivataan myös kotisuomeen ja ihan loistava idea, jos niitä vaan alat Suomeen tuomaan. Lupaudun tilaamaan heti! Ja laitankin heti tuon webbisivun omiin suosikkeihin...Se vaan toimi, ainakin just nyt, hieman takkuillen ja hitaasti.


      • jos saisin
        kiinnostusta löytyy kirjoitti:

        Näitä jenkki-sivuja olen käynyt myös selaamassa, ja himoiten tutkinut. Juuri sellaisia kaivataan myös kotisuomeen ja ihan loistava idea, jos niitä vaan alat Suomeen tuomaan. Lupaudun tilaamaan heti! Ja laitankin heti tuon webbisivun omiin suosikkeihin...Se vaan toimi, ainakin just nyt, hieman takkuillen ja hitaasti.

        sivuja jotenkin nopeutettua... Ja kyllä se melkein USA:sta tilaamiseen menee, jos meinaa hienoja xxl vaatteita hakea. Olen yrittänyt EU alueelta, muttei ole löytynyt kovin nättejä. Kyllä ne jenkkilässä osaa.


      • sivut
        jos saisin kirjoitti:

        sivuja jotenkin nopeutettua... Ja kyllä se melkein USA:sta tilaamiseen menee, jos meinaa hienoja xxl vaatteita hakea. Olen yrittänyt EU alueelta, muttei ole löytynyt kovin nättejä. Kyllä ne jenkkilässä osaa.

        sinulla tökkivät?


      • sivut:
        sivut kirjoitti:

        sinulla tökkivät?

        www.ameerika.fi

        Tosin pääkaupunkiseudulla on just nyt oman operaattorin runkoverkossa vikaa, voipi johtua siitä...


      • nopeuttaa
        sivut: kirjoitti:

        www.ameerika.fi

        Tosin pääkaupunkiseudulla on just nyt oman operaattorin runkoverkossa vikaa, voipi johtua siitä...

        sivuja täältäkin päin, kun sivujeni asetuksissa oli vielä varaa nopeuttaa sivujen toimintaa! Joten nyt pitäisi toimia sutjakammin, ellei sitten tosiaan verkossa vikaa, ainakin täältäpäin olen nyt päivittänyt nopeutta :)


    • xxl-mallistoa

      olevat nuorten vaatteet. Minä olen tosin jo kohta nelikymppinen mutta olisin valmis tilaamaan koska tykkään pukeutua "nuorisovaatteisiin". Sillon kun itse olin parikymppinen ja alle sen niin vaatteet jotka olivat mulle sopivia, niin olivat tosi karmeita mummomalleja joten niitä en vedä päälleni varmaan enää ikinä. Itse piti vaatteensa silloinkin ommella.

    • Juups..

      Kyllä kiinnostaa! Ehdottomasti!!

    • sasu_N

      tosi hianoa että joku suunnittelee tälläästä.. itse olen kokoa 46-48 ja joskus jopa koko 50 olisi tosi hienoa löytää sellaisia toppeja missä ei tarvitsisi tuntea oloaan että olisi kuin makkara kuores =) olen 17- vuotias ja seuraan muotia mutta aina ärsyttää se että jokakauppa on täynnä sellasia lumppuja jokka on lasten kokosia ja sellasia missä ei mee ku narut siellä sun täällä, tavallisia vaikka niskalenkkitoppeja niin ne on jees onnea sinulle ja luulempoa että vaattehille tuloo käyttöä.. missä päin tämä liike sijaitsee.. ota yhteyttä vaikka sähköpostitse =)

    • tarvetta on!

      Hienolta kuulostaa :) Koko on yli 50 ja vaatteet on todella mummomaisia mitkä päälle sopii :( Tai sitten rumia telttoja ja housut aina liian lyhyet!!
      Ehdottomasti löytyy kiinnostusta... innolla jo odottelen :)

    • TARVITSIJA

      EHDOTTOMASTI ON TARVETTA!!! Minusta voisit saada vakiasiakkaan jos hinta on hyvät ja koot sopivat näin jättiläistytölle (175/130kg) kokoa 58... jeesss jos saa jotain ihania kuteita.

    • Päärynävartalo

      Miksette tilaa suoraan itse jenkeistä vaatteita? Saatte paljon edullisemmin, vaikka tuleekin tullimaksuja ja kaiken kukkuraksi valikoimat ovat rajattomat.

    • muutama...

      ...toppi!! Teen tässä aivan näinä päivinä USA:an tilauksen, kun löysin kuin löysinkin paikan, mistä löytyi sekä kivoja toppeja, että pieni minimitilausmäärä :) Kokeilen ensin pientä erää, mitenkä se todellisuudessa myy, ja jos kaupaksi menee, tottakai laajennan valikoimaa sen mukaan!
      Tilaan aina isompia eriä seuraavalla kerralla, jos myynti on ollut hyvä. Kokeilen nyt tilata aluksi kahta eri toppia, samanlaiset muuten, mutta eriväriset.
      Normaalisti minulla on myynnissä kokoja 32-42.
      Nämät XL malliston topit tulevat koossa noin 42-50.
      Isompaakin koitan myöhemmin ostaa, mutta 54-56 alkaa olla jo isoin mitä yleensä saa, ja sitäkin vain tosi harvoin. Ostan kyllä jos vastaan tulee.
      Paljon on tullut mummonmalleja vastaan, kun olen näitä XL vaatteita etsinyt. On jopa hieman hankalaa löytää nättejä nuorekkaita vaatteita. Sen vuoksi onkin ollut hitaampaa saada tätä valikoimaa. Mutta lupaan, että sen ahkerammin etsin hienoja XL malleja, mitä enemmän ne kaupaksi menevät.
      Eikä tietenkään kaikkien mielestä ole hienoja ne mitkä minä olen valinnut myyntiin...mutta pitäähän minun pitää oma linjani :) Kyllä sieltä sitten löytävät vaatteensa ne, joilla on samantapainen maku!
      Laitan kotisivun alareunan linkkiin "tulossa olevia tuotteita" kuvat topeista, kun tilaus vahvistuu. Saapumisaikaa en osaa ollenkaan arvioida, mutta ei nyt kuukautta enempää pitäisi mennä(!)että saadaan ensimmäiset XL topit kuvioihin :)
      Ja yritän etsiä aina tuotteita, jotka eivät olisi kalliimpia kuin nuo pienet koot. Että minun kaupassani tuskin huimaa eroa tulee olemaan tavallisten ja isojen kokojen välillä. Ja voinhan aina ottaa itse pienemmän voiton.
      Näiden ensimmäisten toppien hinnaksi olen miettinyt ehkä jotakin 25-30 euron väliltä, että ei ole kovin kalliita, ja ovat made in USA.
      Tosi kiva, että ollut näin paljon kiinnostusta etukäteen näille vaatteille!
      Farkkujakin olen etsinyt...joka puolella tulee vastaan: mummo, mummo, mummo... Olen nähnyt ainakin yhdet aivan upeat XXL farkut, ostospaikkaa vielä etsiessä. Ostan vasta kun löydän tosi nätit :)

      • koko-merkinnöistä

        ...suomensin oikein ajan kanssa noita usan xl kokoja. Eli tilaan sieltä nyt ensin kolmea kokoa. Tulin lopputulokseen, että vastaavat parhaiten suomen kokoja: 44, 48 ja 52(tässä on jo otettu huomioon, että ovat ehkä pienehköä kokoa). Joistakin malleista saa joskus kokoja 56 ja 60, otan niitä myöhemmin, jos löytyy hienoja. Isompaa kuin 60 koko ei todennäköisesti ole tulossa lainkaan.
        Että noihin kokoihin pyrin hakemaan sekä bilevaatteita, että tavallisempaa, kuitenkin nuorekasta ja muodikasta :)


      • xxl
        koko-merkinnöistä kirjoitti:

        ...suomensin oikein ajan kanssa noita usan xl kokoja. Eli tilaan sieltä nyt ensin kolmea kokoa. Tulin lopputulokseen, että vastaavat parhaiten suomen kokoja: 44, 48 ja 52(tässä on jo otettu huomioon, että ovat ehkä pienehköä kokoa). Joistakin malleista saa joskus kokoja 56 ja 60, otan niitä myöhemmin, jos löytyy hienoja. Isompaa kuin 60 koko ei todennäköisesti ole tulossa lainkaan.
        Että noihin kokoihin pyrin hakemaan sekä bilevaatteita, että tavallisempaa, kuitenkin nuorekasta ja muodikasta :)

        Myöhässä tässä aiheessa mutta hienoa jos nuorekasta rättiä olis tulossa!


    • xl-malli

      löytyi tällainen ketju ...
      Ei ilmeisesti bisnes kannattanu koska sivuilta en löydä xl osastoa.
      Todella sääli sillä näistä vaatteista xl koossa on ammottava aukko..
      Pitöisi olla riisikeppi että mihinkään mahtuu. ja esim itselläni rinnan ympärys on todeela suuri niin ei toivoakaan että jotain nättiä ja sivujen kaltaisten vaatteiden mahtumista päälle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1173
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe