Mistä löydän sanat koko virteen, " tuli kirkkoon isä ja lapsi, he eteeni istuivat. kai tie oli pienelle pitkä oli kosteat kiharat,,,,,ei monta hetkeä hiljaa tuo ollut pikkupää,,,"
Isä ja lapsi
4
9483
Vastaukset
- spinto
Jos se olisi virsi, löytäisit sen osoittesta evl.fi virsikirjaosastosta.
Oikea nimi taitaa olla: Tuli Kirkkoon mies ja lapsi
säv Tapani Nuutinen san Mirjami Lähteenkorva
En kirjoita sanoja tähän koska noudatan tekijänoikeuslakia, (saanhan itsekin palkkani sen ansiosta)
Mutta ilmeisesti jollakin on ollut julkaisulupa, koska se löytyy tästä: http://www.mix.fi/ripari/tilkkutakki_sanoja.jsp- Emmylou
Laulun nimi on Kirkossa, sanat ja nuotti löytyvät ainakin Pekka Simojoen toimittamasta Elämän Siiville-laulukirjasta(Kustantaja Kirjapaja)
- ...---...
Jopas tuli teologista termistöä - sopinee tänne virsipalstalle.
Säveltäjät, sanoittajat, sovittajat, kääntäjät, kuvittajat, kirjailijat, runoilijat ym. saavat palkkansa siitä, että heidän tuotantoaan myydään. Jos ja kun niitä kopioidaan esimerkiksi tänne nettiin niin julkaisuja ostetaan sitten vähemmän, ja tekijät saavat vähemmän palkkaa työstään. Siksi on säädetty tekijänoikeuslaki.
- molemmille
Kiitos kun vaivauduitti, merkitsi todella paljon minulle :-)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438168
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724696
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373420Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483136Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482858Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262825- 392659
- 412106
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817