Mistä löydän sanat koko virteen, " tuli kirkkoon isä ja lapsi, he eteeni istuivat. kai tie oli pienelle pitkä oli kosteat kiharat,,,,,ei monta hetkeä hiljaa tuo ollut pikkupää,,,"
Isä ja lapsi
4
9626
Vastaukset
- spinto
Jos se olisi virsi, löytäisit sen osoittesta evl.fi virsikirjaosastosta.
Oikea nimi taitaa olla: Tuli Kirkkoon mies ja lapsi
säv Tapani Nuutinen san Mirjami Lähteenkorva
En kirjoita sanoja tähän koska noudatan tekijänoikeuslakia, (saanhan itsekin palkkani sen ansiosta)
Mutta ilmeisesti jollakin on ollut julkaisulupa, koska se löytyy tästä: http://www.mix.fi/ripari/tilkkutakki_sanoja.jsp- Emmylou
Laulun nimi on Kirkossa, sanat ja nuotti löytyvät ainakin Pekka Simojoen toimittamasta Elämän Siiville-laulukirjasta(Kustantaja Kirjapaja)
- ...---...
Jopas tuli teologista termistöä - sopinee tänne virsipalstalle.
Säveltäjät, sanoittajat, sovittajat, kääntäjät, kuvittajat, kirjailijat, runoilijat ym. saavat palkkansa siitä, että heidän tuotantoaan myydään. Jos ja kun niitä kopioidaan esimerkiksi tänne nettiin niin julkaisuja ostetaan sitten vähemmän, ja tekijät saavat vähemmän palkkaa työstään. Siksi on säädetty tekijänoikeuslaki.
- molemmille
Kiitos kun vaivauduitti, merkitsi todella paljon minulle :-)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293035- 1191235
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61037- 58961
- 66925
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26897Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38871Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu161841Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75784