Olisin kiinnostunut kuulemaan kommetteja kysyisesta ihonhoito sarjasta, joka ei varsinaisesti ole suunnattu miehille. Eli onko toiminut? Jos haluaa hyvän setin niin mitä kaikkea pitäis ostaa? Itselläni menee hermot kun mikään ei tunnu auttavan ja aina vaan tulee lisää näppylöitä. Markettien ihonhoito sarjat oon jo aikoja sitten kironnut manalaan joten tehokasta sarjaa etsin.
Eucerin Impure Skin
5
3328
Vastaukset
- :):):)
Ei ole kokemusta kyseisestä sarjasta, mut kokeiles tätä miesten ihonhoitosarjaa.
http://www.men.oriflame.fi/campaign/fifi/oriflame_men_site/- m9j
Toimiiko tää sitten? Voisin kokeillakin jos tää sarja on saanu hyvää palautetta käyttäjiltään.
m9j kirjoitti:
Toimiiko tää sitten? Voisin kokeillakin jos tää sarja on saanu hyvää palautetta käyttäjiltään.
Kyllä toimii. 24-v poikani esim käyttää. ja "kentältä" olen saanut myös hyvää palautetta.
- Miekko__
Ostin Eucerinin impure skin-sarjan tuotteita muutama päivä sitten, vaikuttavat kyllä ihan hyviltä tähän mennessä. Tosin olen vasta vähän aikaa käyttänyt.
- chiclovedick
Ei kannata kyylätä mitään Tämä tuote suunnattu naisille ja tämä miehille. Vaikka sukupuolten ihonkoostumus onkin vähä erilainen, niin ei se hoidon tarve siitä muutu.
Itsekin oon kokeillu sekä markettipaskat ja monia monia apteekin sarjoja, kunnes löysin tämä IMpure skin. Olen ollut kyllä tosi tyytyväinen. Ennen minulla oli joka paikassa naamaa (lukuunottamatta poskia) sekä pieniä että isoja, kipeitä finnejä. Mustapäitä on myös nenä ja leuka täynnä. Kun sitten aloin käyttää tätä Cleansing geeliä [ei washing peel, aivan liian kovaa ainetta jokapäiväiseen puhdistukseen!] niin iho rauhoittui ja isot finnit häipyivät. Ihosta tuli myös heleämpi ja tasaisempi. Finnejä on edelleen, mutta ne ovat pieniä ja niitä ei ole läheskään yhtä paljon. Mustapäitä sen sijaan en ole saanut tälläkään sarjalla poistettua.
Mutta suositteluni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645110Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362319- 2562303
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662277Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191494Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191428Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai49998- 89986
- 66917
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12909