Olisin kiinnostunut kuulemaan kommetteja kysyisesta ihonhoito sarjasta, joka ei varsinaisesti ole suunnattu miehille. Eli onko toiminut? Jos haluaa hyvän setin niin mitä kaikkea pitäis ostaa? Itselläni menee hermot kun mikään ei tunnu auttavan ja aina vaan tulee lisää näppylöitä. Markettien ihonhoito sarjat oon jo aikoja sitten kironnut manalaan joten tehokasta sarjaa etsin.
Eucerin Impure Skin
5
3290
Vastaukset
- :):):)
Ei ole kokemusta kyseisestä sarjasta, mut kokeiles tätä miesten ihonhoitosarjaa.
http://www.men.oriflame.fi/campaign/fifi/oriflame_men_site/- m9j
Toimiiko tää sitten? Voisin kokeillakin jos tää sarja on saanu hyvää palautetta käyttäjiltään.
m9j kirjoitti:
Toimiiko tää sitten? Voisin kokeillakin jos tää sarja on saanu hyvää palautetta käyttäjiltään.
Kyllä toimii. 24-v poikani esim käyttää. ja "kentältä" olen saanut myös hyvää palautetta.
- Miekko__
Ostin Eucerinin impure skin-sarjan tuotteita muutama päivä sitten, vaikuttavat kyllä ihan hyviltä tähän mennessä. Tosin olen vasta vähän aikaa käyttänyt.
- chiclovedick
Ei kannata kyylätä mitään Tämä tuote suunnattu naisille ja tämä miehille. Vaikka sukupuolten ihonkoostumus onkin vähä erilainen, niin ei se hoidon tarve siitä muutu.
Itsekin oon kokeillu sekä markettipaskat ja monia monia apteekin sarjoja, kunnes löysin tämä IMpure skin. Olen ollut kyllä tosi tyytyväinen. Ennen minulla oli joka paikassa naamaa (lukuunottamatta poskia) sekä pieniä että isoja, kipeitä finnejä. Mustapäitä on myös nenä ja leuka täynnä. Kun sitten aloin käyttää tätä Cleansing geeliä [ei washing peel, aivan liian kovaa ainetta jokapäiväiseen puhdistukseen!] niin iho rauhoittui ja isot finnit häipyivät. Ihosta tuli myös heleämpi ja tasaisempi. Finnejä on edelleen, mutta ne ovat pieniä ja niitä ei ole läheskään yhtä paljon. Mustapäitä sen sijaan en ole saanut tälläkään sarjalla poistettua.
Mutta suositteluni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346