Olisin kiinnostunut kuulemaan kommetteja kysyisesta ihonhoito sarjasta, joka ei varsinaisesti ole suunnattu miehille. Eli onko toiminut? Jos haluaa hyvän setin niin mitä kaikkea pitäis ostaa? Itselläni menee hermot kun mikään ei tunnu auttavan ja aina vaan tulee lisää näppylöitä. Markettien ihonhoito sarjat oon jo aikoja sitten kironnut manalaan joten tehokasta sarjaa etsin.
Eucerin Impure Skin
5
3292
Vastaukset
- :):):)
Ei ole kokemusta kyseisestä sarjasta, mut kokeiles tätä miesten ihonhoitosarjaa.
http://www.men.oriflame.fi/campaign/fifi/oriflame_men_site/- m9j
Toimiiko tää sitten? Voisin kokeillakin jos tää sarja on saanu hyvää palautetta käyttäjiltään.
m9j kirjoitti:
Toimiiko tää sitten? Voisin kokeillakin jos tää sarja on saanu hyvää palautetta käyttäjiltään.
Kyllä toimii. 24-v poikani esim käyttää. ja "kentältä" olen saanut myös hyvää palautetta.
- Miekko__
Ostin Eucerinin impure skin-sarjan tuotteita muutama päivä sitten, vaikuttavat kyllä ihan hyviltä tähän mennessä. Tosin olen vasta vähän aikaa käyttänyt.
- chiclovedick
Ei kannata kyylätä mitään Tämä tuote suunnattu naisille ja tämä miehille. Vaikka sukupuolten ihonkoostumus onkin vähä erilainen, niin ei se hoidon tarve siitä muutu.
Itsekin oon kokeillu sekä markettipaskat ja monia monia apteekin sarjoja, kunnes löysin tämä IMpure skin. Olen ollut kyllä tosi tyytyväinen. Ennen minulla oli joka paikassa naamaa (lukuunottamatta poskia) sekä pieniä että isoja, kipeitä finnejä. Mustapäitä on myös nenä ja leuka täynnä. Kun sitten aloin käyttää tätä Cleansing geeliä [ei washing peel, aivan liian kovaa ainetta jokapäiväiseen puhdistukseen!] niin iho rauhoittui ja isot finnit häipyivät. Ihosta tuli myös heleämpi ja tasaisempi. Finnejä on edelleen, mutta ne ovat pieniä ja niitä ei ole läheskään yhtä paljon. Mustapäitä sen sijaan en ole saanut tälläkään sarjalla poistettua.
Mutta suositteluni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289