Moro!
Olis hakusessa Kirkan esittämän "Tie huomiseen"-kappaleen sanat. Tai mielestäni tuo on kappaleen nimi, mutta biisi etenee siis kutakuinkin näin:
"Kaikki muu jäädä saa,
sinä et milloinkaan.
Jos oisit vierelläin,
sanoisin sulle näin,
pyyhi kyyneleet, pyyhi kyyneleet..
Tie huomiseen, tie rakkauteen"
Käytin jopa googlea, ei onnistunut, joten apuja kaipailen täältä!
Kirkan biisi
4
354
Vastaukset
Kirkan tie huomiseen levyn kansi vihkosta sieltä saattaa löytyä helpommin.
- tiintska
Ei ole levyä, mistä niitä sanoja katsoa. Siksi aattelin että täällä olis joku, kuka vois keksiä keinon mistä ne löytää.
tiintska kirjoitti:
Ei ole levyä, mistä niitä sanoja katsoa. Siksi aattelin että täällä olis joku, kuka vois keksiä keinon mistä ne löytää.
en itsekkään löytänyt vaikka todella koitin etsiä ihan mielenkiinnosta. Enkä viitsi kirjoittaa niitä itse ainakaan tänne. Levy kyllä löytyy tuolta vanhepien hyllystä.
- tiintska
Spederik kirjoitti:
en itsekkään löytänyt vaikka todella koitin etsiä ihan mielenkiinnosta. Enkä viitsi kirjoittaa niitä itse ainakaan tänne. Levy kyllä löytyy tuolta vanhepien hyllystä.
Juu ei mitään, pitää yrittää ne jostain haalia.
Kumminkin omassa hyllyssä levy koreilee, elä vanhempia syytä :D (tämä oli vitsi)
Mutta jos joku vielä malttaa antaa apuja, niin olen kiitollinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871704- 851212
- 1101113
- 67896
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33653