CREATIVE ZEN V PLUS

-SB-

Eli kysyttelisin millainen on suo Creative Zen v Plus ? Ja mitä eroa on Creative Zen v:llä ja Creative Sen v plussalla?? Kertokaahan :)) Kiitän!

43

35897

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pera

Erona on tietääkseni se, että Plussassa on radio ja videon toisto mahdollisuus. Itsekkin olisin kiinnostunut kyseisestä soittimesta. Jos vastaisitte vielä tähän, että onko Creativen ohjelma hyvä millä siirretään musiikkia ja voiko tähän soittimeen siirtä musiikki ihan resurssien hallinnan kautta.

• fco

ihan on kätevä ohjelma. resurssienhallinan kauttakin käy musiikin siirtäminen. videopätkät pitää muuntaa sillä ohjelmalla. ite laitoin pari musavideoo ja yllättävän nopeesti hoitu niiden muunto ja siirto.

• Timzi
        fco kirjoitti:

ihan on kätevä ohjelma. resurssienhallinan kauttakin käy musiikin siirtäminen. videopätkät pitää muuntaa sillä ohjelmalla. ite laitoin pari musavideoo ja yllättävän nopeesti hoitu niiden muunto ja siirto.

Ostin tänään tyttöystävälle zen nano plussan ja itselleni zen v plussan.

Ja nyt olen tullut siihen lopputulokseen että zen nano plus olisi ollut paljon halvempi ja parempi valinta ainakin minun tarkotuksiini. Resurssienhallinnassa onnistuu molemmilla tiedostojen siirto, mutta v plussa tarvitsee silti ohjelman.

Toinen missä nano menee ohi on valikot ja käytettävyys. V plussalla saa näpyttää "joikkaria" taukoamatta. Nanossa on todella huippu valikot ja neljällä napilla onnistuu kaikki todella hienosti ja mikä tärkeintä, nopeasti.

Kolmas on yksinkertaisesti soundi. Nano plussassa PALJON parempi/MUHKEAMPI (parempi basso) pelkillä oletusasetuksilla sen kummemmin eq:ta säätämättä, ja säädöillä vasta lähteekin. Yritin V plussalla saada saman soundin säätelemällä mutta ei millään. V plussan soundi jää hitosti laimeammaksi vaikka kuinka yrittää vääntää. Siis vaikka laittaa bass boostin päälle ronkkii eq:ta niin silti jo pelkät NORMAL/PRESET asetukset on nanossa paremmat. Meinasinkin jo että vaihtaisin ton v plussan nanoon. Ainut syy miksi niin en tee on se että on tossa sentään 2GB muistia. Ja ehkä se että toivon löytäväni siitä vielä jotain positiivista ja tulevani sinuiksi sen kanssa.. on se kuitenkin hienon näkönen. Mutta ei olisi uskonut että niissä voi olla noin paljon eroa, ja jos olisi niin toisinpäin. Molemmat zen sarjaa ja v plus vielä tuplahintainen.
        Niin, ja vertailin noita laittamalla saman biisin samaan aikaan molempiin soittimiin ja kuulokkeiden piuhaa hypytin kahdessa reiässä.

Ainut asia missä toi v plussa menee ohi on ulkomuoto ja tietysti graafinen systeemi. Mutta se on yhdentekevää minulle....eihän sitä kokoajan mulkoilla.

Eli siis jos 1GB riittää ja tarkoitus on ainoastaan musiikin kuuntelu, niin nano plussa on ehdottomasti parempi valinta kun 1GB veeplus. Ja puolet halvempi. Todella laadukas soitin hintaansa nähden.

Niin ja mainittakoon nyt vielä että se ero tosiaan oli niin suuri noiden välillä että tyttöystävänikin sen huomasi :)

Onko kenelläkään muilla kokemuksia noista soittimista?

• Timzi
        Timzi kirjoitti:

Ja nyt olen tullut siihen lopputulokseen että zen nano plus olisi ollut paljon halvempi ja parempi valinta ainakin minun tarkotuksiini. Resurssienhallinnassa onnistuu molemmilla tiedostojen siirto, mutta v plussa tarvitsee silti ohjelman.

Toinen missä nano menee ohi on valikot ja käytettävyys. V plussalla saa näpyttää "joikkaria" taukoamatta. Nanossa on todella huippu valikot ja neljällä napilla onnistuu kaikki todella hienosti ja mikä tärkeintä, nopeasti.

Kolmas on yksinkertaisesti soundi. Nano plussassa PALJON parempi/MUHKEAMPI (parempi basso) pelkillä oletusasetuksilla sen kummemmin eq:ta säätämättä, ja säädöillä vasta lähteekin. Yritin V plussalla saada saman soundin säätelemällä mutta ei millään. V plussan soundi jää hitosti laimeammaksi vaikka kuinka yrittää vääntää. Siis vaikka laittaa bass boostin päälle ronkkii eq:ta niin silti jo pelkät NORMAL/PRESET asetukset on nanossa paremmat. Meinasinkin jo että vaihtaisin ton v plussan nanoon. Ainut syy miksi niin en tee on se että on tossa sentään 2GB muistia. Ja ehkä se että toivon löytäväni siitä vielä jotain positiivista ja tulevani sinuiksi sen kanssa.. on se kuitenkin hienon näkönen. Mutta ei olisi uskonut että niissä voi olla noin paljon eroa, ja jos olisi niin toisinpäin. Molemmat zen sarjaa ja v plus vielä tuplahintainen.
        Niin, ja vertailin noita laittamalla saman biisin samaan aikaan molempiin soittimiin ja kuulokkeiden piuhaa hypytin kahdessa reiässä.

Ainut asia missä toi v plussa menee ohi on ulkomuoto ja tietysti graafinen systeemi. Mutta se on yhdentekevää minulle....eihän sitä kokoajan mulkoilla.

Eli siis jos 1GB riittää ja tarkoitus on ainoastaan musiikin kuuntelu, niin nano plussa on ehdottomasti parempi valinta kun 1GB veeplus. Ja puolet halvempi. Todella laadukas soitin hintaansa nähden.

Niin ja mainittakoon nyt vielä että se ero tosiaan oli niin suuri noiden välillä että tyttöystävänikin sen huomasi :)

Eli vaihdoin nanoon ton V plussan. Oli myyjällekkin ihan yllätys kuinka paljon eroa niissä on. Siis se ero on selvä, mutta ei sillä tavalla että heti väittäisin V plussan olleen viallinen, joten en olisi edes huomannut mitään ellen olisi ostanut myös nanoa. Samalla ostin Kossin plugit, korvaan muotoutuvat. Ja on muuten helvetin hyvät. Tavalliset napit rupee päivän kuluessa sattumaan korviin, mutta noita ei edes huomaa kun on vähän aikaa pitänyt korvissa.

Myyjä lupasi infota kun saa creativelta tietoa oliko laite viallinen vai ei, ja "miksi" se on paskempi kun nano jos ei ollut viallinen. Teki mieli siirtää biisit toiseen V plussaan ja kuunnella onko se vaan yksinkertasesti niin paska soitin, mutta ei ollut konetta millä siirtää.. Olin kaikki demobiisitkin mennyt jo poistamaan :(

Sanokaa nyt joku joka on molemopia kokeillut, että mitä mieltä näistä kahdesta soittimesta!?

Ennen kun tiedän oliko soittimessa vikaa vai ei, en tule suosittelemaan sitä kenellekkään..

• hp_guru
        Timzi kirjoitti:

Itse kuuntelen soitintani nyt PHILIPS SHP2000-"kuppi"kuulokkeilla: basso on aivan loistavan muhkea ja soiundikin on erittäin hyvä. Minulle ei ole kokemuksia plussasta eikä V:stä. Vaihda sinäkin Nanoon...niin ei jälkeenpäin tarvitse murehtia: miksen vaihtanut? Itysekin ihmettelen kovasti, miten kalliimman soittimen äänenlaatu voi olla huonompi kuin halvemmalla mallilla, samalla valmistajalla?

Eikun vaihtoon!

• mitäs joo!?
        hp_guru kirjoitti:

Itse kuuntelen soitintani nyt PHILIPS SHP2000-"kuppi"kuulokkeilla: basso on aivan loistavan muhkea ja soiundikin on erittäin hyvä. Minulle ei ole kokemuksia plussasta eikä V:stä. Vaihda sinäkin Nanoon...niin ei jälkeenpäin tarvitse murehtia: miksen vaihtanut? Itysekin ihmettelen kovasti, miten kalliimman soittimen äänenlaatu voi olla huonompi kuin halvemmalla mallilla, samalla valmistajalla?

Eikun vaihtoon!

Eli ku on ollu harkinnas tuo kyseinen soitin mutta onko siinä soittimessa suomen kieliset valikot??? (luulen että on mutta varmistan vain xD)

• hp_guru
        mitäs joo!? kirjoitti:

Eli ku on ollu harkinnas tuo kyseinen soitin mutta onko siinä soittimessa suomen kieliset valikot??? (luulen että on mutta varmistan vain xD)

Creativen soittimissa on monikieliset valikot, siinä on myös Suomi kielivaihtoehtona.

• -SB-
        mitäs joo!? kirjoitti:

Eli ostin tuommosen Creative Zen v plus 2gb:n.. Ei oo viel jääny mitenkään jumiin ja hyvin tuntuu toimivan. Ja siinä on suomenkieliset valikot.

• Zen
        -SB- kirjoitti:

Eli ostin tuommosen Creative Zen v plus 2gb:n.. Ei oo viel jääny mitenkään jumiin ja hyvin tuntuu toimivan. Ja siinä on suomenkieliset valikot.

Omko edes hyvä??

• -SB-
        Zen kirjoitti:

Omko edes hyvä??

Todellakin oli hyvä ostos. Ei oo jumittanut kertaakaan ja helppokäyttöinen,Kiitos vastanneille.

• zen
        -SB- kirjoitti:

Todellakin oli hyvä ostos. Ei oo jumittanut kertaakaan ja helppokäyttöinen,Kiitos vastanneille.

Äskö laittelin musiikkia ja se jökkäs, ruudussa lukee vaan telakoitu ja sit toi piuhan kuva :S Pitääkö se viedä huoltoon vai saisko sen itte kikkailtua jotenki?

• jarskiiiiiii
        zen kirjoitti:

Äskö laittelin musiikkia ja se jökkäs, ruudussa lukee vaan telakoitu ja sit toi piuhan kuva :S Pitääkö se viedä huoltoon vai saisko sen itte kikkailtua jotenki?

joo eli perjantaina kävin ostaan ja nyt viikonlopun ollu koekäytös ja tyytyväinen ollu. tosin kerran tiltannu ja tietokoneen kanssa oon tapellu että sain siirettyä tavaraa soittimeen.. ja pitkä miinus tulee tuosta ku ei ollu käyttöohjeita suomeks

• TRa

Ongelma. Creative Zen V plussan mukana tuleva asennusromppu ilmoittaa, että Windows 2000 ei ole yhteensopiva asennusohjelman kanssa. Onko kellään tietoä, onko W2000-yhteensopivaa asennusohjelmaa saatavissa jostakin?

• -SB-

no mulla ei tullu mitään ongelmia sen rompun kanssa ku en ite asentanu sitä :) Veli asensi ja silläkään ei tullut yhtikäs mitään onkelmia.

• Matsuhito

Zen V plussassa on radio. Zen V:ssä ei ole.

• aaabb

no niin mulla tuli pikku ongelma creative zen v plussan kans, laitteen pitäisi rekistöröidä ittensä automaattisesti verkkoon ja mulle ei pelitä eli en saa sinne siirrettyä mitään. missä vika ? :o kertokaa ny viisammat :D

• hämmentynyt
        aaabb kirjoitti:

no niin mulla tuli pikku ongelma creative zen v plussan kans, laitteen pitäisi rekistöröidä ittensä automaattisesti verkkoon ja mulle ei pelitä eli en saa sinne siirrettyä mitään. missä vika ? :o kertokaa ny viisammat :D

Hei,

Voinko ladata zen plussan jollakin muulla kuin tietokoneen usb-portin kautta? Esim. ollessani matkoilla olisi kiva saada akku ladatuksi, mutta millä konstein?

• ErkkiM
        hämmentynyt kirjoitti:

Hei,

Voinko ladata zen plussan jollakin muulla kuin tietokoneen usb-portin kautta? Esim. ollessani matkoilla olisi kiva saada akku ladatuksi, mutta millä konstein?

Siihen saa ostettua erillisen latauslaitteen.

• Nimbus_

olisi tarkoituksena ostaa Creative Zen V Plus,mutta olen hieman varautunut, koska soittimessa on akku. Onko akun kesto pitkä? entäs saako akkua irti ollenkaan soittimesta? jos esim. ostaisi lisä akun...

• loorah

akun soittoaika pitäisi olla n. 15 h

• ZenVplus=P****

Aivan p*ska laite!!! HEti kun liitín koneeseeni niin heti jumittui! Ja tulikin vasta tänään!
      En ole kyllä paskempaa laitetta nähnyt koskaan!!

• Tombah

Minä ostin ranskasta archosin 3gb:n soittimen ja heti ekalla kerralla kun laitoin koneeseen niin meni jumiin eli tod. näk. kiintolevy hajosi. Lähetin tuotteen korjattavaksi ja jouduin odottelemaan sitä 1,5 kuukautta takasin. Mutta sen jälkeen laite toiminut täydellisesti jo vuoden verran.. Eli sinulla saattoi olla vain virheellinen laite mutta ei se tarkoita että laite ehjänä on "Aivan p*****"!

• samaa mieltä

Ostin keväällä itselleni tuon ZenV:n äsken se oli yli kuukauden korjattavana kun näyttö oli täysin musta, ehdin käyttää sitä kokonaisen tunnin ja nyt se on sitten jumittunut - joten taas lähtee. Myöskään vanhempi Creativen soitin ei toimi(nut) kunnolla, joten tämä oli kyllä viimeinen kerta kun ostan mitään Creativen tuotteista, kaikki yhtä p*skoja.

• Onkelmi_a

Tykkään laitteesta tosi paljon, nkä le huomannut eroja äänessä verrattuna edelliseen ämppäriini, joka oli nano plus.

Nyt on kuitenkin ilmennyt ongelmia usb:n kanssa, kone on aina automaattisesti tunistanut laitteen, ja olen laittanut sen latautumaan kun akkua on ollut vielä vähän jäljellä. Nyt akku loppui niin kokonaan, että ei edes mee päälle enää. Ja kone ei tunnista sitä, sehän avautuu aina itestään kun sen liitää koneeseen.

Missä vika!? Hermostuttavaa kun sitä ei ole useampan päivään voinut ladata. Ja niitä latureita en ole mssään nähnyt, joku ukko sanoi että ne on tilapäisesti loppu, ja tilaisi niitä ihan pian lisää, mutta siitäkin on nyt jo useempi viikko.

ARRGGGHHHT!

• tuntematon

toisessa radio toisessa ei kannattaa ostaa plussa iteltä hajos näyttö v:stä

• Gerissa

Mietinpä tässä että mitä sitä tekisin. Ostin lauantaina plussan ja eilen illalla (maanantai) jummittu täysin. Mikään ei toiminu ja ei sitten virtaakaan saanu pois. Sitten ajattelin että jätän yöksi pöydälle että akku kuluu loppuun niin ehkä huomenna toimii taas kun saan sen lataukseen. Noh tänää kokeilin ja mitä tekee laite? Jumittaa siihen pisteeseen taas kun on saanut edes pikkasen virtaa, että näin. Kun yritän avata sen tietokoneohjelman laitteen ollessa kytketty niin ohjelma aukee ja siinä lukee että laite ei ole kytketty. Eli soitin kesti jopa kaksi päivää. Mitäköhän ne sanoo liikkeessä jos menen viemään takaisin. Ja liike on muuten Citymarket!

• Ann33

Itselläni juuri ensimmäisen kerran jumittui Zen. Ollut käytössä jo kuukausia. Koneen saa taas toimimaan kun painaa resetiä, mikä on siinä power nappulan alapuolella sellainen nuppineulan mentävä reikä. sitä kun painaa niin johan alkaa toimia. Itse pelkäsin, että kaikki musiikit lähtee, mutta mitä vielä, kaikki säilyi! :)

• gerative zen v
        Ann33 kirjoitti:

Itselläni juuri ensimmäisen kerran jumittui Zen. Ollut käytössä jo kuukausia. Koneen saa taas toimimaan kun painaa resetiä, mikä on siinä power nappulan alapuolella sellainen nuppineulan mentävä reikä. sitä kun painaa niin johan alkaa toimia. Itse pelkäsin, että kaikki musiikit lähtee, mutta mitä vielä, kaikki säilyi! :)

kun aukaisin soittimeni seuraavan kerran resetoimisen jälkeen niin näyttöön tulee re-building library ja se lataa jonkun verran ja sitten lopettaa mitä teen ?

• Viski
        Ann33 kirjoitti:

Kiitos sinulle Ann! Latasin yhden videon ZEN:iin ja avasin sen, niin tuli musta ruutu ja soitin jumitti.
        Itte en endes huomannu reset nappia ennen kun tulin tänne katsomaan. KIITOS! ( Vieläkin ihmettelen, kun mukana tuli se video converter, niin lähes aina kun yritän konvertoida, se valittaa jotain että 'invalid video source file' tai jotain ??? ) Kiitos kuiten avusta.

• Cocceri

Hei! Suosittelen tuota zen vplus:aa! Se on hieno soitin. Siinä on osoitekirja, mikrofooni ja siihen voi ajastaa muistutuksen. Pitää vain saada selvää miten äänittää...

• soilandpimp

Tuo Creative Zen v Plus on toiminnoiltaan tosi monipuolinen, mutta siitä löytyy myös paljon pikkuvikaa.. oma soittimeni lagitti aina vähän väliä (n. kerran viikossa) ja sitä sai olla usein formatoimassa. Lisäksi juuri kun soitin täytti vuoden (takuuaika menee umpeen) niin näyttö meni paskaksi.. ei saanut mitään iskua tai muutakaan, mutta näyttö vain pimeni.. lisäksi muutenkin vähän lelun tuntuiset kuoret..
      Plussaa tulee hyvästä äänenlaadusta ja linjatulo nauhoitus mahdollisuudesta.. 7.5/10

• mp44
      • TAMH

Luin jostain nettisivulta, että Zeniin (en muista kumpaan..) saa kuvia. Eli.. onko Zen V :n tai Zen V:n mukana kamera, vai pitäisikö koneelta siirtää siihen kuvia..? Olen itse siis aikeissa ostaa kyseisen soittimen, mutta haluaisin että joku vastaisi..

Kiitos!

• Cami23
        TAMH kirjoitti:

Luin jostain nettisivulta, että Zeniin (en muista kumpaan..) saa kuvia. Eli.. onko Zen V :n tai Zen V:n mukana kamera, vai pitäisikö koneelta siirtää siihen kuvia..? Olen itse siis aikeissa ostaa kyseisen soittimen, mutta haluaisin että joku vastaisi..

Kiitos!

ei ole kameraa, koneelta siirretään kuvat.

• Äiti, Vaasa
        Cami23 kirjoitti:

ei ole kameraa, koneelta siirretään kuvat.

Vaihodomme tietokoneen, ja nyt pitäis asentaa creativen cd ohjleman koneeseen, mutta levy on hukassa!! Löytyiskö neuvoja?

• jjjjiijouio
        Äiti, Vaasa kirjoitti:

Vaihodomme tietokoneen, ja nyt pitäis asentaa creativen cd ohjleman koneeseen, mutta levy on hukassa!! Löytyiskö neuvoja?

creativen internetsivuilta löytynnee varmasti.

• Kyssärri

Minullakin on Zen V -malli, mutta näytössä ongelmia. Olen nyt ollut käyttämättä tätä laitetta noin puoli vuotta - vuoden, ja näyttö on himmentynyt eikä näytä enää mitään. Olisiko teillä asiasta tietoa, kokemusta tai apua tähän?

• En tajua miten saatte ne rikki

En yksinkertaisesti tajua miten teidän laitteet on tuollaisia ;o Onkohan ne viallisia, vai miten te niitä oikeen rääkkäätte. Mulla on ollu toi kohta kahdeksan kuukautta, eikä ongelmaa ole. Kaksi kertaa on juntannut, kerran kun olin pihalla ja pakkasta hirveästi ja kerran kun kaveri etsi jotain kappaletta. Hienosti saa reset-nappulalla takaisin kuntoon ja kappaleet säilyy. En ite huomannu äänentoistossakaan mitään vikaa, kaikinpuolin hyvä laite on ollut minun tarpeissani. Muutaman kerran on tippunutkin, ihan kunnossa on. Näyttöön on tullut yksi naarmu jostain, mutta se ei voi vähempää enää haitata, kun en sitä mp3-soitinta 24/7 mulkoile, taskussahan se on! Linjatulonauhuri on iso plus soittimessa ja äänityskin onnistuu moitteetta, ja mielestäni tosi selvästi äänityksessä kuuluu ääni!
        Eli mielestäni hyvä laite, JOS tarkoituksena ei ole paiskoa sitä seinään ja upotella veteen, tai käyttää sitä niinkuin monet tämän ketjun lukijat! :)

Ylipäätään creativen mp3-soittimet ovat olleet laadultaan hyvin kestäviä, eikä tämä mp3-soitin tee siinä poikkeusta

• pädepäde

mulla ollu ihan sama vika näytössä, alkanu himmeneen eikä oikeastaan enään saa edes selvää. missä vika. en ole kastellut, kolhinut, ym...

• jonnapa`
        pädepäde kirjoitti:

mulla ollu ihan sama vika näytössä, alkanu himmeneen eikä oikeastaan enään saa edes selvää. missä vika. en ole kastellut, kolhinut, ym...

miten saan tehtyä soittolistan tähän ? tää on ihan outo enkä ymmärää ...

• ARGH...
        jonnapa` kirjoitti:

miten saan tehtyä soittolistan tähän ? tää on ihan outo enkä ymmärää ...

Ajattelin pitkään että vreative zen v plus on tosi ok vehje, mut nyt rupee palamaan käämi.
        Latasin ko. laitteen viikonloppuna ja tänään ensimmäisen kerran avasin sen latauksen jälkeen. Vehje näytti että akkua on jäljellä vain puolet, vaikka koneella väitti että se on täynnä! Ei menny ku 3 min niin väitti että on vain ihan vähän akkua jäljellä (eli n. yksi neljäsosa u know). Laite on noin 1½ vuotta vanha. Akku on mennyt todella kummaksi, ihankun siitä lähtisi päälimmäinen 'kerros' pois... Laite on toki ollut taskussa, joten ehkä se johtuu siitä.
        Todella ärsyttävää, tietääkö kukaan voiko tuohon laitteeseen vaihtaa akkua, en mistään löydä tarkempaa tietoa asiasta?

• ARGH... again
        ARGH... kirjoitti:

Ajattelin pitkään että vreative zen v plus on tosi ok vehje, mut nyt rupee palamaan käämi.
        Latasin ko. laitteen viikonloppuna ja tänään ensimmäisen kerran avasin sen latauksen jälkeen. Vehje näytti että akkua on jäljellä vain puolet, vaikka koneella väitti että se on täynnä! Ei menny ku 3 min niin väitti että on vain ihan vähän akkua jäljellä (eli n. yksi neljäsosa u know). Laite on noin 1½ vuotta vanha. Akku on mennyt todella kummaksi, ihankun siitä lähtisi päälimmäinen 'kerros' pois... Laite on toki ollut taskussa, joten ehkä se johtuu siitä.
        Todella ärsyttävää, tietääkö kukaan voiko tuohon laitteeseen vaihtaa akkua, en mistään löydä tarkempaa tietoa asiasta?

ää olempas kirjotellut väärin... tuola lukee "Akku on mennyt todella kummaksi, ihankun siitä lähtisi päälimmäinen 'kerros' pois... Laite on toki ollut taskussa, joten ehkä se johtuu siitä." TARKOITIN NÄYTTÖÄ! Akku pyöri mielessä joten kirjoittelin väärin... Siis : Näyttö on mennyt todella kummaksi, ihan kun siitä lähtisi päälimmäinen 'kerros' pois... Laite on toki ollu taskusssa, joten ehkä se johtuu siitä.

• kokkelia
        ARGH... again kirjoitti:

ää olempas kirjotellut väärin... tuola lukee "Akku on mennyt todella kummaksi, ihankun siitä lähtisi päälimmäinen 'kerros' pois... Laite on toki ollut taskussa, joten ehkä se johtuu siitä." TARKOITIN NÄYTTÖÄ! Akku pyöri mielessä joten kirjoittelin väärin... Siis : Näyttö on mennyt todella kummaksi, ihan kun siitä lähtisi päälimmäinen 'kerros' pois... Laite on toki ollu taskusssa, joten ehkä se johtuu siitä.

Hasaa.HEH!HEH!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3680
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      72
      1934
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1588
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1224
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      66
      1042
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      988
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe