Marina Rinaldi?

onx kokemuksii?

Kämpissä liike nimeltään Marina Rinaldi kertoo ilmoituksessaan myyvänsä Italialaista laatua 40 – 54 kokoisille naisille.
Onko kokemuksia heidän valikoimistaan ja hinta/laatu-tasosta?
nettisivuja ko firmalla ei ole.

6

5538

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jadexxxl

      On kokemusta, yhden paidan olen ostanut Suomesta (joku super-ale) ja yhden englannista.

      Laatu on loistava ja hinta sen mukainen. Esim. tuo kotikonnuilta ostettu paita on hihaton poolo. Siis ei mikään erikoinen, vaan ihan tavallinen trikoopoolo, joskin poikkeuksellisen hyvälaatuinen.

      Normihinta hintalapussa oli 73 euroa (kuka hullu maksaa yksivärisestä hihattomasta trikoopaidasta 73 euroa???), alennuksessakin 29 euroa ja sekin on kyllä kova hinta. Tosin en ostanut paitaa Kämpistä, vaan eräästä oululaisesta vaatekaupasta.

      Myös englannista ostamani paita oli kallis, mutta sekin on ollut laadultaan kuin unelma. kestää pesua ja pitoa, ja on myös todella miellyttävä päällä.

      • menee

        onko italian 54 miten pieni?


    • elina

      Marina Rinaldi on italialaisen Max Mara -nimisen muotitalon omistama. Saman talon muita merkkejä ovat mm. Marella, Lineaemme ja I blues. Kaikkien näiden tuotteiden laatu on hyvää, hintataso aika korkea. Marellaa tosin mainostetaan Max Maraa halvempana. Marina Rinaldin vaatteita saattaa siis löytyä googlettamalla Max Maraa.

      Jos hinta ei ole este, ja etsit muodokkaammille naisille tarkoitettuja nykymuodin mukaisia laatutuotteita, niin varmasti löydät liikkeestä jotain mukavaa. Olen sieltä joskus bongannut samoja vaatteita kuin Marellan ja Max Maran liikkeistäkin. Jos taas et ole mitään tiettyä vaatetta etsimässä, kannattanee liikkeessä varmaan vierailla joulun jälkeen alennusmyyntiaikaan.

    • tiedä mitään mutta

      hinnat on järkyttäviä villatakki 505e, paitis 87e, slipoveri 149e. Hame olis ollu kiva 270e, puuvillahame!!!!!
      eli pakko olla tuohon hintaan laadukasta.
      meni multa ohi. suurin osa vaatteista varastossa, josta myyjä hakee ne, mitä katsoo sopivaksi esitellä asiakkaalle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      OUTOA, LIENEE SUUREN MAAILMAN MEININKIÄ

    • annaanna

      Marina Rinaldin tuotteet ovat korkealaatuisia,
      istuvia ja muodikkaita sekä istuvia näyttäville naisille.

    • Myykkynen

      hei !

      FB:ssa on Marina Rinaldi Helsinki sivut.
      Ihania tuotteita, kaaaaaameaaaaan kalliita :O)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3397
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2045
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1698
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1613
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      1006
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      948
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      865
    Aihe