Moi, tiedustelin mikä mahtanee olla tän kuulohavaintooni perustuvan "Vamos a la blaia" biisin oikea nimi? Kyseinen kertsin osa on "foneettisesti" kyllä hallussa, koska se on mulla radiosta äänitalleenteena, mutta ko. biisin oikeaa nimeä en tiedä - saati esittäjää. Kyseinen kappale ajoittunee tai sijoittunee kenties 90-luvun alkuun. Joten esim.Ibiza-scenen tuntijat, pallo on teillä. Kiitos vastauksista etukäteen.
"Vamos a la blaia..."
11
3814
Vastaukset
- juke
miranda - vamos ala playa
- Groovykana
Righeira-yhtyeen Vamos a la Playa (1983) eli siis se alkuperäinen.
Toki Miranda ja moni muu on jälkeenpäin tehnyt cover-version siitä.- jakereye
ei se ole coveri, se on ihan eri biisi samalla nimellä
- johanna*
kyseinen biisi on tietääkseni Miranda-Vamos a la playa. olen hakenut kyseisen kappaleen itselleni aikoja sitte ja luulen että tarkotat tuota samaa kappaletta:)
- juke
mähän listasin sen jo,lasit pois otsalta ja näkö päälle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- mutta...
Ethän tarkoita Paola & Chiara - Vamos a bailar biisiä? Tämä on kylläkin vissiin ihan 200 luvun biisi?
- mariannex
nii varmasti 200 luvun X'D
vai niinku 1200 luvun? :"D
- mutta_
Mutta kertokaahan, kuka on tehnyt kyseisen biisin suomenkielisen version?? (Sen riemastuttavan 80-luvun tekeleen siis, en tiedä onko uudempia olemassa.)
- 7veljes
Vastaan muinaiseen ketjuun ihan kiusallani
Esittäjänä toimii seitsemän seinähullua veljestä!!!!
voi myös olla Loona - Vamos a la playa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754331
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1104079BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1612741Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582527Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672387- 1352142
Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422087- 501993
- 631740
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551740