Ku mä tykkää tosi paljon In flamesista, sillä on aivan älyttömästi hyviä biisejä mutta myös paljon paskoja. Sit Imperanonilla on muutama hyvä biisi samoin Rise againstilla. Sellanen pelkkä örinämusa on musta kauheeta joku Dimmu yms. Joten millä bändillä on hyviä biisejä jotka olis mun makuun.
En tiiä ees mikä musagenre toi In flames on.
Mitä bändiä suosittelette mulle
10
777
Vastaukset
- Nimetön
Kiss
Lead zeppelin
Judas briest
DEAF LEPPARD
RAMSTEIN
W.A.S.B
GUN,S ROSES
MÖTERHEAD
MÖTLEY CURE
SGORPIONS
DEEB PURPLE
ACDC
STRATOVARUS
NIGHTFISH
RUSKA
SONTA ARCTICA
URIAH HEEB
IRON MAIDEN
CHILDRED OF THE BODOM
MANOVAR
BLAK SABATH
CRADLE OF THE FILTH
LINKING PARK
LIMB BIZGID
DREAM TEHATER
WAN HALEN
METALLIGA
SLYER
HALLOWEEEN
MEGADEATH- ,..-
Kiss
Led Zeppelin
Deep Purple
Black Sabbath
Venom
Iron Maiden
Judas Priest
Slayer
Scorpions
Slayer
Helloween
Rammstein
Linkin Park
Limp Bizkit
Metallica
Megadeth
Van halen
Def leppard
Nightwish
RUOSKA
SONATA ARCTICA
MÖTLEY CRUE
MÖTÖRHEAD
CHILDRED OF BODOM
MANOWAR
DREAM THEATER
W.A.S.P
GUNS,N ROSES
AC/DC
AEROSMITH
STRATOVARIUS
CRADLE OF FILTH
RAINBOW
DIO
Korpiklaani
ensiferum
Lordi
- asdfsdfgdgh
käy ostamassa suomalaisen Pain confessorin leby alkuun.
- Metkippari
No enpä suosittele pain confessoria
ekana. Nämä vois olla hyviä In Flamesin
jälkeen: Sepultura - Chaos A.D. ja Arise.
Yhtä leppoisaa death metallia kuin In Flames
ja muutama hyvä piisikin levyiltä löytyy.
- humpuukimaakari
nuff zed. niin tuo on tosi hyvä levy. maistuis varmaan sullekin. strapping young ladin city albumi vois kan olla sun mieleen ja miksei bändin muutki levyt
- tietysti
SOILWORK. alota vaikka stabbing the dramasta..
- MINÄ(
IRON MAIDEN!!
Kannattaa hommata Opethin Blackwater park- ja Deathin Individual Thought Patterns- levyt. Niissä on mukana sitä örinää,mutta myös paljon muita sävyjä.Death on kylläkin paljon raaempaa,ja siinä on pelkästään örinälaulua,mutta vastapainona siinä on paljon kokeilevia sointurakenteita.Opethin kappaleet ovat varsin pitkiä,ja se vaatii enemmän keskittymistä,ehkä.
Suomalaisista voisi mainita vaikka Amorphiksen Tales From The Thousand Lakes-levyä: Siinäkin örinää,mutta myös hempeämpiä sävyjä.- ihmeessä
vaikka nimillä pantera, helmet tahi slayer. Ja jatka soljuvasti muihin vähhemmän mättöihin, mutta enempi sävelystävällisempiin: extreme, stone temple pilots, thin lizzy yms. Kyllä se siitä helpottaa.
- jeah.............
Tik tak olis sulle just passelia kuunneltavaa.
Ei kestä kiittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664