MISTÄ AKRYYLIKYNSIEN TEKOTARVIKKEITA

Amatöööri

mistä kotona omia kynsiä fiiksaava voisi ostaa akryylikynsien tekoon tarvittavat aineet??
elloksella myydään jotain pakettia uunien kera,joilla valmistaa geelikynnet. itse ihastunut enemmän akryyleihin. ja omat tarvikkeet tulis halvemmaks kuin joka kuu tehtävät huollot!

25

7093

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuttiduu

      Sulla tarvitsee olla tukku kortti että saat ostaa noita tarvikkeita. Tukkukortin saat kun olet käynyt kynsi koulutuksen. Ulkomailta nitä saa ostaa netistä ja jossain e-bayssä löytyy kyllä paljon niitä aieita. Kannattaa vaan googlata niitä paikkoja niin kyllä sieltä sitten löytyy. Kannattaa tilata ulkomailta sillä siitä tulee paljon halvemmaks. Esimerkiksi juuri mainitsemasti ellos kynsi paketti maksaa 129 € suomessa ja englannista sen saa 75€:lla. Matkakulut ei ole niin isojakaan..

      • kehiin

        voisko tänne laittaa osotteita mistä voisi tilata ulkomailta,jotka olis luotettavia paikkoja ja paljon matkakulut noin?


      • Kauneuden Paratiisi
        kehiin kirjoitti:

        voisko tänne laittaa osotteita mistä voisi tilata ulkomailta,jotka olis luotettavia paikkoja ja paljon matkakulut noin?

        Ikäväkyllä ETA alueen ulkopuolelta tilatessa on suuri riski siinä että tuotteet jäävät tulliin eikä kukaan korvaa menetettyä rahaa. Tämä johtuu kosmetiikan ja kemikaalien maahantuontiin liittyvistä koulutus- ja rekisteröintivaatimuksista.

        Akryylinesteet, primerit yms, on ADR-luokiteltuja, herkästi syttyviä aineita, ja niiden kuljettamisesta veloitetaan ADR lisämaksu kuljetuskulujen päälle, joten yhtä kahta purkkia ei kannata tilata edes eu sisäpuolelta, koska kansainväliset kuljetusehdot, direktiivit ja lainsäädäntö määrittävät että adr luokiteltujen tuotteiden kuljetus on luvanvaraista ja siihen sisältyy koulutusvaatimus, niin maalla, merellä kuin ilmassakin. ADR lisät määräytyvät siten, ettei parin purkin takia kannata tilata ulkomailta.

        ETA alueen ulkopuolelta tuontiin on omat koulutusvaatimukset, silloin jos niitä tuodaan ensimmäistä kertaa ETA alueelle.

        Kannattaa lukea kemikaalilait ja direktiivit, ettei mene rahat hukkaan. Kosmetiikasta on omat lakinsa, mutta rakennekynsituotteista osa ei kuulu kosmetiikkalainsäädännön piiriin, koska niitä käytetään ainoastaan apuaineina.

        Ikäväkyllä en minäkään välitä akryylirakennekynsiaineita ilman koulutusta. Kyseessä on sellaiset vahvat tuotteet, jotka on luokiteltu terveydelle haitalliseksi. Tästä syystä niiden käyttö vaatii koulutuksen sekä terveydellisistä että ympäristösuojelullisista syistä, että niitä on turvallista käyttää.

        Voin toki opettaa tekniikan.

        Läpinäkyviä tippejä ja tippileikkureita on kyllä myynnissä.


        http://www.kauneudenparatiisi.fi/kynsistudio


      • fewff
        Kauneuden Paratiisi kirjoitti:

        Ikäväkyllä ETA alueen ulkopuolelta tilatessa on suuri riski siinä että tuotteet jäävät tulliin eikä kukaan korvaa menetettyä rahaa. Tämä johtuu kosmetiikan ja kemikaalien maahantuontiin liittyvistä koulutus- ja rekisteröintivaatimuksista.

        Akryylinesteet, primerit yms, on ADR-luokiteltuja, herkästi syttyviä aineita, ja niiden kuljettamisesta veloitetaan ADR lisämaksu kuljetuskulujen päälle, joten yhtä kahta purkkia ei kannata tilata edes eu sisäpuolelta, koska kansainväliset kuljetusehdot, direktiivit ja lainsäädäntö määrittävät että adr luokiteltujen tuotteiden kuljetus on luvanvaraista ja siihen sisältyy koulutusvaatimus, niin maalla, merellä kuin ilmassakin. ADR lisät määräytyvät siten, ettei parin purkin takia kannata tilata ulkomailta.

        ETA alueen ulkopuolelta tuontiin on omat koulutusvaatimukset, silloin jos niitä tuodaan ensimmäistä kertaa ETA alueelle.

        Kannattaa lukea kemikaalilait ja direktiivit, ettei mene rahat hukkaan. Kosmetiikasta on omat lakinsa, mutta rakennekynsituotteista osa ei kuulu kosmetiikkalainsäädännön piiriin, koska niitä käytetään ainoastaan apuaineina.

        Ikäväkyllä en minäkään välitä akryylirakennekynsiaineita ilman koulutusta. Kyseessä on sellaiset vahvat tuotteet, jotka on luokiteltu terveydelle haitalliseksi. Tästä syystä niiden käyttö vaatii koulutuksen sekä terveydellisistä että ympäristösuojelullisista syistä, että niitä on turvallista käyttää.

        Voin toki opettaa tekniikan.

        Läpinäkyviä tippejä ja tippileikkureita on kyllä myynnissä.


        http://www.kauneudenparatiisi.fi/kynsistudio

        no kökkö. ei mulla oo vara mihinkään koulutukseen. ja tekniikka tuttu lukuisista huoltokerroista.ja kunhan tuuletus toimii ja pitää vaikka hengitysmaskia niin ei tule niitä hajujakaan liikaa sniffailtua.
        mutta joo..ehkä joku kiva ihminen jolla on tuo kurssi suoritettu voi kauttansa hankkia minullekin aineet :)


      • love your nails
        fewff kirjoitti:

        no kökkö. ei mulla oo vara mihinkään koulutukseen. ja tekniikka tuttu lukuisista huoltokerroista.ja kunhan tuuletus toimii ja pitää vaikka hengitysmaskia niin ei tule niitä hajujakaan liikaa sniffailtua.
        mutta joo..ehkä joku kiva ihminen jolla on tuo kurssi suoritettu voi kauttansa hankkia minullekin aineet :)

        Ainakin Anttiloista ja Sokoksilta ym isommista kaupoista saa semmosia settejä joissa on sitä akryylijauhoa. Siinä on mukana joku neste kanssa kynsilakkapullossa. Kyllä noilla jonkunlaiset kynnet saa aikaiseksi kunhan vaan viilailee tosi huolella:)


      • tollasella
        love your nails kirjoitti:

        Ainakin Anttiloista ja Sokoksilta ym isommista kaupoista saa semmosia settejä joissa on sitä akryylijauhoa. Siinä on mukana joku neste kanssa kynsilakkapullossa. Kyllä noilla jonkunlaiset kynnet saa aikaiseksi kunhan vaan viilailee tosi huolella:)

        setillä on noin hintaa? ja tuleeks siin siis tippejä ollenkaan mukana?


      • love your nails
        tollasella kirjoitti:

        setillä on noin hintaa? ja tuleeks siin siis tippejä ollenkaan mukana?

        Hinta on jotain 30 euroa. Tippejä muistaakseni 40 kpl, valkoisia ja sit "normaaleja" Mukana myös kynsiliima ja tais olla pari viilaa.


      • siis----
        love your nails kirjoitti:

        Hinta on jotain 30 euroa. Tippejä muistaakseni 40 kpl, valkoisia ja sit "normaaleja" Mukana myös kynsiliima ja tais olla pari viilaa.

        ite tehny tollasel pakkauksel kynnet vai fixannut vain?


      • love your nails
        siis---- kirjoitti:

        ite tehny tollasel pakkauksel kynnet vai fixannut vain?

        Olen fixannut sekä ihan vaan vahvistanut omia kynsiä. Kyllä saisi varmaan ihan tehtyäkin kynnet.


      • siitä paketista
        love your nails kirjoitti:

        Olen fixannut sekä ihan vaan vahvistanut omia kynsiä. Kyllä saisi varmaan ihan tehtyäkin kynnet.

        Itse kokeilin sitä pakettia ja en voi kyllä kehua sitä. Olen kyllä käynyt monta kertaa laittamassa rakennekynsiä niin tiedän kyllä miten juttu menee mutta se oli TODELLA vaikeata tehdä. Sitä pakettia en kyllä suosittele kenellekkään.. niistä tuli aivan hirveen näköset, täynnä jotain kuhmuja.. No mutta ostakaa pois jos haluatte kokeille, ehkä joku jopa onnistuis.


      • love your nails
        siitä paketista kirjoitti:

        Itse kokeilin sitä pakettia ja en voi kyllä kehua sitä. Olen kyllä käynyt monta kertaa laittamassa rakennekynsiä niin tiedän kyllä miten juttu menee mutta se oli TODELLA vaikeata tehdä. Sitä pakettia en kyllä suosittele kenellekkään.. niistä tuli aivan hirveen näköset, täynnä jotain kuhmuja.. No mutta ostakaa pois jos haluatte kokeille, ehkä joku jopa onnistuis.

        Se neste ja akryylijauhe pitää levittää koko kynnelle. Jos sen laittaa vaan kynnen kasvurajaan, ruma tulee. Koko kynnelle laitettaessa saa kyllä siistin ja sileän pinnan. Kaikki ei tietenkään tykkää, mutta mulla ainakin toimii:)


      • minullakin
        siitä paketista kirjoitti:

        Itse kokeilin sitä pakettia ja en voi kyllä kehua sitä. Olen kyllä käynyt monta kertaa laittamassa rakennekynsiä niin tiedän kyllä miten juttu menee mutta se oli TODELLA vaikeata tehdä. Sitä pakettia en kyllä suosittele kenellekkään.. niistä tuli aivan hirveen näköset, täynnä jotain kuhmuja.. No mutta ostakaa pois jos haluatte kokeille, ehkä joku jopa onnistuis.

        Kyllä noilla aineilla saa sekä hyvät tipit että koko kynnet. Aikaa kyllä saa varata ainakin puoli päivää eikä homma ihan aloittelijalta onnistukaan. Minä olen harjoitellut 15 vuotta (alkuaikojen aineet olivat nykyisiin verrattuina aika surkeita) ja saan aikaan jopa kynnet, jotka näyttävät täysin luonnollisilta ilman lakkaakin.


      • love your nails
        minullakin kirjoitti:

        Kyllä noilla aineilla saa sekä hyvät tipit että koko kynnet. Aikaa kyllä saa varata ainakin puoli päivää eikä homma ihan aloittelijalta onnistukaan. Minä olen harjoitellut 15 vuotta (alkuaikojen aineet olivat nykyisiin verrattuina aika surkeita) ja saan aikaan jopa kynnet, jotka näyttävät täysin luonnollisilta ilman lakkaakin.

        No ei varmaan mee puolta päivää tolla kotipaketilla tehdessä. Mä laitoin parin ohjelman välissä, tosin vahvistuksena omiin kynsiin, ja viilailin reunoja siistiksi sitten telkkaa katsoessa.


      • nopsa!
        love your nails kirjoitti:

        No ei varmaan mee puolta päivää tolla kotipaketilla tehdessä. Mä laitoin parin ohjelman välissä, tosin vahvistuksena omiin kynsiin, ja viilailin reunoja siistiksi sitten telkkaa katsoessa.

        Näppäräsorminen ja/tai kokenut saa hyvän tuloksen mainoskatkoillakin. Sinä olet semmoinen. :)


      • love your nails
        nopsa! kirjoitti:

        Näppäräsorminen ja/tai kokenut saa hyvän tuloksen mainoskatkoillakin. Sinä olet semmoinen. :)

        Varmaan menee kauemmin, kun laittaa tipit:) Muutenhan kynsi vaan lakataan sillä alusjutulla ja dipataan akryylijauheessa. Päälle vielä sitä ainetta suihkepullossa. Itse en oo kokeillut laittaa tippejä.


      • Äläuhraaterveyttäsi
        fewff kirjoitti:

        no kökkö. ei mulla oo vara mihinkään koulutukseen. ja tekniikka tuttu lukuisista huoltokerroista.ja kunhan tuuletus toimii ja pitää vaikka hengitysmaskia niin ei tule niitä hajujakaan liikaa sniffailtua.
        mutta joo..ehkä joku kiva ihminen jolla on tuo kurssi suoritettu voi kauttansa hankkia minullekin aineet :)

        Valitettavasti et ikinä/koskaan voi oppia vain katsomalla pallon tekemistä. Oikea neste-jauhe-suhde on äärimmäisen tärkeä osata TERVEYTESI takia.

        Vaikka tiedon määrä on tänä päivänä paljon laajempi, silti allergisoituminen on yleisempää kuin 10v tai 20v sitten. Miksi? Siksi että tuotteita saa kuka tahansa kuluttaja ostettua mikä todella pitäisi lailla kieltää!


    • Rakennekynnet1

      044-5567818

      • sulla

        on myynnissä akryylit?
        Minkä merkkiset?


      • Hemuli980

        Minua kiinnostaa akryyli kynsi jutut kaikki alotukseen saa tarjota puh num 0465216425


    • AKRYYLILLÄKYNSIÄ

      Ei kannata tilata ETA alueen ulkopuolelta
      Ikäväkyllä ETA alueen ulkopuolelta tilatessa on suuri riski siinä että tuotteet jäävät tulliin eikä kukaan korvaa menetettyä rahaa. Tämä johtuu kosmetiikan ja kemikaalien maahantuontiin liittyvistä koulutus- ja rekisteröintivaatimuksista.

      Akryylinesteet, primerit yms, on ADR-luokiteltuja, herkästi syttyviä aineita, ja niiden kuljettamisesta veloitetaan ADR lisämaksu kuljetuskulujen päälle, joten yhtä kahta purkkia ei kannata tilata edes eu sisäpuolelta, koska kansainväliset kuljetusehdot, direktiivit ja lainsäädäntö määrittävät että adr luokiteltujen tuotteiden kuljetus on luvanvaraista ja siihen sisältyy koulutusvaatimus, niin maalla, merellä kuin ilmassakin. ADR lisät määräytyvät siten, ettei parin purkin takia kannata tilata ulkomailta.

      ETA alueen ulkopuolelta tuontiin on omat koulutusvaatimukset, silloin jos niitä tuodaan ensimmäistä kertaa ETA alueelle.

      Kannattaa lukea kemikaalilait ja direktiivit, ettei mene rahat hukkaan. Kosmetiikasta on omat lakinsa, mutta rakennekynsituotteista osa ei kuulu kosmetiikkalainsäädännön piiriin, koska niitä käytetään ainoastaan apuaineina.

      Ikäväkyllä en minäkään välitä akryylirakennekynsiaineita ilman koulutusta. Kyseessä on sellaiset vahvat tuotteet, jotka on luokiteltu terveydelle haitalliseksi. Tästä syystä niiden käyttö vaatii koulutuksen sekä terveydellisistä että ympäristösuojelullisista syistä, että niitä on turvallista käyttää.

      Voin toki opettaa tekniikan.

      Läpinäkyviä tippejä ja tippileikkureita on kyllä myynnissä.



      OLEN TILANNUT EBAYSTA YHDYSVALLOISTA AKRYYLI KYNSIEN TEKOON TARVITTAVIA TEKOVÄLINEITÄ/AINEITA JA IHAN HYVIN TULIVAT PERILLE, KUN MUISTAA MAINITA MYYJÄLLE,ETTÄ MERKITSEE PAKETTIIN "GIFT" NIIN EI SITÄ TULLISSA TAI MISSÄÄN MUUALLAKAAN IHMETELLÄ VAAN TULEVAT PERILLE :) ULKOMAILTA TILATTAESSA KANNATTAA AINA OLLA TARKKANA MYYJIEN SUHTEEN. ESIMERKIKSI EBAYSSA KANNATTAA AINA TARKKAILLA ONKO MYYJÄ MYYNYT PALJON JA ONKO TULLUT HYVÄÄ VAI HUONOA PALAUTETTA. EBAYN KAUTTA SÄÄSTÄÄ PALJON RAHAA :)

    • ee

      http://www.nded.fi/
      tulevat saksasta ja ihan hyviä harrastekäyttöön. kunnollista akryylisivellinetä siel ei kyl oo vaik muut tuotteet ok. on ite kokeillut.

      mutta! huomaa että akryylikynsienteko on erittäin vaikeaa vaikka se näyttää helpolta niill jotka sen osaavat. ja varsinkin omien knsien teko on äärimmäisen vaikeaa.

    • emw

      on tosi vaikeata tehä itelle kaunista, mut olen itsekin tyyppi jonka on pakko kokeilla itse. toimivat tuotteet saa saksasta www.nded.fi
      itse ostin jopa sitä halvempaa nded tavaraa mutta sain pysymään heti eikä muitakaan kummempia ongelmia ilmennyt, sitä wylet merkkiä joka sivustolla kalliimpaa en ole edes kokeillut.
      itse päädyin kuitenkin koulutukseen ja nyt ons ammattikamoja kokeilleena enää vaihtaisi takaisin. en kuitenkaan kokonaan dissaisi nded merkkiä vaikkei ons tasoinen olekaan. itellä toimi ja varmasri jos en haluaisi tehdä työkseni olisin tyytynytkin tuohon tavaraan. hommaat vaan akryylisudin muualta ndedin akryylisuti ihan liian hintelä.

    • 5632

      Synnytin lapsen ja minulla ei ole enää aikaa työskennellä. Voin myydä paljon erilaisia koristeita, geelejä, akryyli tavarat ja kaikki mitä tarvitset kynsitekniikkaan (mm. lamppu, tipit, muotit, viilat, etc.)
      Jos joku olisi kiinnostunut - tämä on mun email: [email protected]

      • Emma934

        Minua kiinnostaa tässä numeroni 0465216425


    • kynsihullu

      Sannatara nail, art ainakin myy

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe