Pukeutukaa miehet nyt nahkaan kun syksykin on koittanut. Nahka se vasta miehen tekee. Itse pukeudun mielelläni nahka vaatteisiin varsinkin syksyllä ja talvella. Nahkavaatteet on tyylikkäitä ja lämpimiä.
Nahka tekee miehen
25
4103
Vastaukset
- Nahkamies
Puhut muuten asiaa. Mä oon jo käyttäny tänä syksyna nahkarotsia ja nahkalippistä. Kunhan ilmat vielä kylmenee niin alan vielä käytään nahkafarkkuja
- Kaapissa yhdet.
kun ei ole präkän omistaja, hevy metallisti?
Kun on ihan tavallinen 50v jossa elämän merkitkin
hieman näkyvät. Et sanonut iästä mitään, vai on-
ko kaikki ilo silmälle?- Kaapissa yhdet.
Tulipa kirjoitusvirhekin, prätkän omistaja ja
sitten tarkoitin nahkahousuja, kun kaapissa on
yhdet. Nahkatakki ei olekaan mikään ongelma. - BEBETO
Kaapissa yhdet. kirjoitti:
yhdet. Nahkatakki ei olekaan mikään ongelma.olet nahkarotsit on aina tyylikkäitä etenkin mustat!!!
- terhi
Kaapissa yhdet. kirjoitti:
yhdet. Nahkatakki ei olekaan mikään ongelma.Miksi miehet aina kyselee noista nahkahousuista? Miksi ei voi vain laittaa jalkaan ja mennä?
- Rahvajello1
terhi kirjoitti:
Miksi miehet aina kyselee noista nahkahousuista? Miksi ei voi vain laittaa jalkaan ja mennä?
..kun niiden käyttäjää luullaan herkästi "sellaiseksi" hepuksi, taitaa olla niitä Tom of Finland-ajatuksia (vanhoillisia kylläkin). Itse käytän varsinkin syksyllä.
- karhunpalvelus
Rahvajello1 kirjoitti:
..kun niiden käyttäjää luullaan herkästi "sellaiseksi" hepuksi, taitaa olla niitä Tom of Finland-ajatuksia (vanhoillisia kylläkin). Itse käytän varsinkin syksyllä.
Ei olisi pitänyt Tommyn piirrellä niitä kuviaan. Teki karhunpalveluksen nahkasta tykkääville miehille :(
- Pertti K.
Mie ainakin oon kovasti nahkahousujen perään. Mie tahon aina et miun poikaystävä pukeutuu nahkahousuihin ja käyttää nahkalippistä. Mie ite pukeudun joskus nahkahamoseen, tosin käytän sitä enimmäkseen vain kotona. Kerran ku mie puin sen hamosen kaupunkireissulle niin kaikki ihmiset vaan nauro miul. ;(
- Mie kans
..että ihmiset nauroi! Onhan se tietysti hyvä, että ilahduttaa ympärillä olevaa ihmispopulaatiota. Jatka Pertti samaan malliin, tosin nyt sen minarin voit vaihtaa pitempään malliin! Siis silloin kun meinaat kylille lähtiä.
- raine raksalta
Mie kans kirjoitti:
..että ihmiset nauroi! Onhan se tietysti hyvä, että ilahduttaa ympärillä olevaa ihmispopulaatiota. Jatka Pertti samaan malliin, tosin nyt sen minarin voit vaihtaa pitempään malliin! Siis silloin kun meinaat kylille lähtiä.
mää oon raksalla töisä ja käytän nahkasta käsilaukkua eikä mulle naareta olleskansa...oo rohkiasti sitä mitä oot!
- Anonyymi
Naiset kannustakaa pukeutumaan nahkaan. Nahkafarkut sopivat yhdisteltäväksi kuoritakkien ym kanssa.
- Anonyymi
Olen vapaaa-ajallanni käyttänyt nahkafarkkuja ja yhdistän niitä esim. kuoritakkiin. Ovat pikäikäisiä. Käy myös pyöräiyyn.
- Anonyymi
Käytän nahka-asuja melko usein, kumpa naisetkin käyttäisi.
- Anonyymi
oikein
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oikein
Käytän edelleen...lähes aina nahka-asuja. Naisten yllä näkee melko harvoin nahkaa.
- Anonyymi
Ei se niin yksinkertaista ole. Jos laitat nappanahkaa olevat hiukan kiiltävät, hienot nahkahousut jalkaan sua katsotaan pitkään varsinkin pienemmillä paikkakunnilla. Luullaan varmaan homoksi. Joudut silmätikuksi ja jopa naureskelun kohteeksi. Ei monilla miehillä itsetunto riitä siihen vaikka tykkäis pukeutua nahkaan todella paljon.
- Anonyymi
Kyllä se on. Jos jotain häiritsee nahkahousut, niin kääntäköön katseen muualle. Jos aikuisen miehen pitää olla jatkuvasti huolissaan, mitä joku muu ajattelee pitämistään vaatteista, niin eihän siinä ehdi mutta tehdä kuin murehtia muiden mielipitetä.
- Anonyymi
Olen päässyt eroon tuollaisesta, en välitä äijien tuijotuksista hetkeäkään. Naisten huomio nahka-asujani kohtaan minun ohella on mukavaa, mutta sitäkin tapahtuu harvoin.
- Anonyymi
Jo vuosia olen käyttänyt nahkahousuja säännöllisesti etenkin syksyllä ja talvella. Omistan kahdet mustat ja yhdet ruskeat. Nahka on hyvännäköistä niin miesten kuin naisten päällä.
- Anonyymi
Mutta liian harvoin näkee kumpienkaan päällä☹️
Olisi kyllä mukava päästä näkemään(ja mielellään koskemaankin😉) um54hesa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta liian harvoin näkee kumpienkaan päällä☹️
Olisi kyllä mukava päästä näkemään(ja mielellään koskemaankin😉) um54hesaEikö siis Helsingistä löydy nahkaseuraa😯?
- Anonyymi
Nahkahousujen käyttö näkyi kaveripoistona naamakisrjassa.
Mukavat kuteet noi nahkahousut.
- Anonyymi
Tämä. Mielestäni parasta muotia.
https://www.youtube.com/watch?v=b7-XEn4OXko- Anonyymi
Oli upeat tamineet miehellä😛!
- Anonyymi
Olen 58 vuotias hetetomies murrosiässä aloin salaa äidin mustia nahkakäsineitä kokeilemaan tykkäsin kun ne oli kivan pehmeät nyt kaapissani löytyy naisten mustat nahkakäsineet ja naisten musta bleiseri katsotaan jos joskus tulisi hankittua naisten mustat legginsit ja naisten piikkikorkokengät tai naisten mustat piiikkikorkosaappaat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161668
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631247- 1431209
- 521145
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1171109Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1131106- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46969