Nahka tekee miehen

terhi

Pukeutukaa miehet nyt nahkaan kun syksykin on koittanut. Nahka se vasta miehen tekee. Itse pukeudun mielelläni nahka vaatteisiin varsinkin syksyllä ja talvella. Nahkavaatteet on tyylikkäitä ja lämpimiä.

24

3573

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nahkamies

      Puhut muuten asiaa. Mä oon jo käyttäny tänä syksyna nahkarotsia ja nahkalippistä. Kunhan ilmat vielä kylmenee niin alan vielä käytään nahkafarkkuja

    • Kaapissa yhdet.

      kun ei ole präkän omistaja, hevy metallisti?
      Kun on ihan tavallinen 50v jossa elämän merkitkin
      hieman näkyvät. Et sanonut iästä mitään, vai on-
      ko kaikki ilo silmälle?

      • Kaapissa yhdet.

        Tulipa kirjoitusvirhekin, prätkän omistaja ja
        sitten tarkoitin nahkahousuja, kun kaapissa on
        yhdet. Nahkatakki ei olekaan mikään ongelma.


      • BEBETO
        Kaapissa yhdet. kirjoitti:

        Tulipa kirjoitusvirhekin, prätkän omistaja ja
        sitten tarkoitin nahkahousuja, kun kaapissa on
        yhdet. Nahkatakki ei olekaan mikään ongelma.

        olet nahkarotsit on aina tyylikkäitä etenkin mustat!!!


      • terhi
        Kaapissa yhdet. kirjoitti:

        Tulipa kirjoitusvirhekin, prätkän omistaja ja
        sitten tarkoitin nahkahousuja, kun kaapissa on
        yhdet. Nahkatakki ei olekaan mikään ongelma.

        Miksi miehet aina kyselee noista nahkahousuista? Miksi ei voi vain laittaa jalkaan ja mennä?


      • Rahvajello1
        terhi kirjoitti:

        Miksi miehet aina kyselee noista nahkahousuista? Miksi ei voi vain laittaa jalkaan ja mennä?

        ..kun niiden käyttäjää luullaan herkästi "sellaiseksi" hepuksi, taitaa olla niitä Tom of Finland-ajatuksia (vanhoillisia kylläkin). Itse käytän varsinkin syksyllä.


      • karhunpalvelus
        Rahvajello1 kirjoitti:

        ..kun niiden käyttäjää luullaan herkästi "sellaiseksi" hepuksi, taitaa olla niitä Tom of Finland-ajatuksia (vanhoillisia kylläkin). Itse käytän varsinkin syksyllä.

        Ei olisi pitänyt Tommyn piirrellä niitä kuviaan. Teki karhunpalveluksen nahkasta tykkääville miehille :(


    • Pertti K.

      Mie ainakin oon kovasti nahkahousujen perään. Mie tahon aina et miun poikaystävä pukeutuu nahkahousuihin ja käyttää nahkalippistä. Mie ite pukeudun joskus nahkahamoseen, tosin käytän sitä enimmäkseen vain kotona. Kerran ku mie puin sen hamosen kaupunkireissulle niin kaikki ihmiset vaan nauro miul. ;(

      • Mie kans

        ..että ihmiset nauroi! Onhan se tietysti hyvä, että ilahduttaa ympärillä olevaa ihmispopulaatiota. Jatka Pertti samaan malliin, tosin nyt sen minarin voit vaihtaa pitempään malliin! Siis silloin kun meinaat kylille lähtiä.


      • raine raksalta
        Mie kans kirjoitti:

        ..että ihmiset nauroi! Onhan se tietysti hyvä, että ilahduttaa ympärillä olevaa ihmispopulaatiota. Jatka Pertti samaan malliin, tosin nyt sen minarin voit vaihtaa pitempään malliin! Siis silloin kun meinaat kylille lähtiä.

        mää oon raksalla töisä ja käytän nahkasta käsilaukkua eikä mulle naareta olleskansa...oo rohkiasti sitä mitä oot!


    • Anonyymi

      Naiset kannustakaa pukeutumaan nahkaan. Nahkafarkut sopivat yhdisteltäväksi kuoritakkien ym kanssa.

      • Anonyymi

        Olen vapaaa-ajallanni käyttänyt nahkafarkkuja ja yhdistän niitä esim. kuoritakkiin. Ovat pikäikäisiä. Käy myös pyöräiyyn.


    • Anonyymi

      Käytän nahka-asuja melko usein, kumpa naisetkin käyttäisi.

      • Anonyymi

        oikein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oikein

        Käytän edelleen...lähes aina nahka-asuja. Naisten yllä näkee melko harvoin nahkaa.


    • Anonyymi

      Ei se niin yksinkertaista ole. Jos laitat nappanahkaa olevat hiukan kiiltävät, hienot nahkahousut jalkaan sua katsotaan pitkään varsinkin pienemmillä paikkakunnilla. Luullaan varmaan homoksi. Joudut silmätikuksi ja jopa naureskelun kohteeksi. Ei monilla miehillä itsetunto riitä siihen vaikka tykkäis pukeutua nahkaan todella paljon.

      • Anonyymi

        Kyllä se on. Jos jotain häiritsee nahkahousut, niin kääntäköön katseen muualle. Jos aikuisen miehen pitää olla jatkuvasti huolissaan, mitä joku muu ajattelee pitämistään vaatteista, niin eihän siinä ehdi mutta tehdä kuin murehtia muiden mielipitetä.


    • Anonyymi

      Olen päässyt eroon tuollaisesta, en välitä äijien tuijotuksista hetkeäkään. Naisten huomio nahka-asujani kohtaan minun ohella on mukavaa, mutta sitäkin tapahtuu harvoin.

    • Anonyymi

      Jo vuosia olen käyttänyt nahkahousuja säännöllisesti etenkin syksyllä ja talvella. Omistan kahdet mustat ja yhdet ruskeat. Nahka on hyvännäköistä niin miesten kuin naisten päällä.

      • Anonyymi

        Mutta liian harvoin näkee kumpienkaan päällä☹️
        Olisi kyllä mukava päästä näkemään(ja mielellään koskemaankin😉) um54hesa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta liian harvoin näkee kumpienkaan päällä☹️
        Olisi kyllä mukava päästä näkemään(ja mielellään koskemaankin😉) um54hesa

        Eikö siis Helsingistä löydy nahkaseuraa😯?


      • Anonyymi

        Nahkahousujen käyttö näkyi kaveripoistona naamakisrjassa.
        Mukavat kuteet noi nahkahousut.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Oli upeat tamineet miehellä😛!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1368
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1125
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1078
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe