mitä mieltä olette naisista, joilla on lävistys/lävistyksiä kasvoissa? hot vai not?
lävistykset
13
842
Vastaukset
- paha not
hirveetä naisen naamas lävärit hyi hvetti
En erityisemmin fanita lävistettyjä tai tatuoituja, mutta eivät nuo pahemmin häiritse ellei kymmenittäin ole.
- .....
en äkkiseltään keksi juuri mitään iljettävämpää. en koskisi pitkällä tikullakaan.
- mies x
Jos naisella on tatulointeja ja/tai lävistyksiä pl. korvakorut, se on minun kohdalla voimakas turn-off. Treffailut jäävät siihen. Luomu on aina luomua, eikä sitä edellä mainitut paranna.
- mies x
Sen verran vielä, että harvemmin nuo koristukset sopivat miehelle(kään).
- Hossi37
Ei mene läpi ei sit mitenkään. En näe siinä mitään "kaunista" jos kaikennäköisiä killuttimia roikkuu missä sattuu. Korvakorut riittää meikäläisen makuun.
- vato retro
eijei.
- bangbros
Jos lävistys on kielessä, se on erittäin hyvä juttu.
- rupeli
Muutama on ok, yli muutama on liikaa.
Rajansa itsensäreijittämiselläkin. Ja hillitön määrä herättää kysymyksen "miksi". - MMies
Mitä se tahtoo sanoa?
"Olen keskiluokkainen massaihminen. Minulla on liikaa rahaa."?
Nojaa, olen kai yhden (1) naisen nähnyt, jolle lävistys sopii. Tosin sille sopisi aivan mikä tahansa. Mutsiis, tapauskohtaista sopiiko joku lävistys jollekin vai ei. Kunhan kantaja on sinut itsensä kanssa, niin mikäs siinä. Omapa on asiansa. Jotenkin tulee mieleen "hipit", "saatananpalvojat" ja muut vähemmistöt joilla on jotain (minun näkökulmasta) kummallisia periaatteita ja mielipiteitä.
- David M.
Sen voin vielä hyväksyä että nenässä on läväri. Tämä voi joskus olla oikeastaan aika kivan näköistä.
Etenkin huulien lävistäminen näyttää kamalalta. Piikit, nastat - ihan sama. Yhtä tympeän näköistä joka tapauksessa. En suosittele. - jjjjj-khkj
Miks ne punottaa nii usein?
Ei oo kivoja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 242473
- 951546
- 1201314
- 751140
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa261041Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa260892Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo21891- 52882
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209860- 34795