lävistykset

????

mitä mieltä olette naisista, joilla on lävistys/lävistyksiä kasvoissa? hot vai not?

13

839

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paha not

hirveetä naisen naamas lävärit hyi hvetti

• En erityisemmin fanita lävistettyjä tai tatuoituja, mutta eivät nuo pahemmin häiritse ellei kymmenittäin ole.

• .....

en äkkiseltään keksi juuri mitään iljettävämpää. en koskisi pitkällä tikullakaan.

• mies x

Jos naisella on tatulointeja ja/tai lävistyksiä pl. korvakorut, se on minun kohdalla voimakas turn-off. Treffailut jäävät siihen. Luomu on aina luomua, eikä sitä edellä mainitut paranna.

• mies x

Sen verran vielä, että harvemmin nuo koristukset sopivat miehelle(kään).

• Hossi37

Ei mene läpi ei sit mitenkään. En näe siinä mitään "kaunista" jos kaikennäköisiä killuttimia roikkuu missä sattuu. Korvakorut riittää meikäläisen makuun.

• vato retro

eijei.

• bangbros

Jos lävistys on kielessä, se on erittäin hyvä juttu.

• rupeli

Muutama on ok, yli muutama on liikaa.

Rajansa itsensäreijittämiselläkin. Ja hillitön määrä herättää kysymyksen "miksi".

• MMies

Mitä se tahtoo sanoa?
      "Olen keskiluokkainen massaihminen. Minulla on liikaa rahaa."?

Nojaa, olen kai yhden (1) naisen nähnyt, jolle lävistys sopii. Tosin sille sopisi aivan mikä tahansa. Mutsiis, tapauskohtaista sopiiko joku lävistys jollekin vai ei. Kunhan kantaja on sinut itsensä kanssa, niin mikäs siinä. Omapa on asiansa.

• Jotenkin tulee mieleen "hipit", "saatananpalvojat" ja muut vähemmistöt joilla on jotain (minun näkökulmasta) kummallisia periaatteita ja mielipiteitä.

• David M.

Sen voin vielä hyväksyä että nenässä on läväri. Tämä voi joskus olla oikeastaan aika kivan näköistä.

Etenkin huulien lävistäminen näyttää kamalalta. Piikit, nastat - ihan sama. Yhtä tympeän näköistä joka tapauksessa. En suosittele.

• jjjjj-khkj

Miks ne punottaa nii usein?
      Ei oo kivoja

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      74
      3153
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2895
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2135
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1595
    5. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      6
      1369
    6. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1359
    7. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1324
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1321
    9. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      14
      1297
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1242
    Aihe