Milloin lippuja Suomen Euroviisuihin?

viisuri

Onko kellään hajua missä vaiheessa jotain tapahtumalippuja tulee myyntiin ensi kevään Euriviisuihin? Vai joko niitä on myyty? Kiitos!!

6

1153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pajajo

      Jostain luin että tulevat myyntiin ennen joulua.

      • viisuri

        kiitos tiedosta ja eikös viisut ole Hartwall Areenalla??


    • Tähän asti viisuliput ovat tulleet Helmi-Maaliskuun vaihteen tienoilla myyntiin. VIP-liput tulee hieman ennen joulua, mutta ne lienevät siinä tuhannen euron paikkeilla per lippu. Tavalliset ovat noin kolmesataa euroa per kpl. Toisin sanoen vip-lipun hinnalla saa vähintään kolme tavallista lippua.

      • Original Nokkonen

        Herran pieksut!!Sehän tietää sit sitä,että tavallinen "rahvas"on heivattu ulos niistä karkeloista ja pystyynkuolleet rahakkaat istuvat siellä paskantärkeinä ja heiluttavat varovaisesti pienenpientä Suomen lippua miettien onko tukka hyvin, rolex hyvin ja eihän vaan tullu mitään ylimääräistä liikettä,josta vois syntyä jutunjuurta.Hohhoijaa ja hyvää yötä viisut..tais tulla oikeet virsiveisuut:(
        Mä tiedän monet tilaisuudet nähneenä,että nää,joilla on rahaa ovat paljon jäykempää jengiä ja kaavoihin kangistuneita. Toivottavasti oon ny väärässä,sillä ne kyllä pilaa koko aidon fiiliksen!


      • väärässä
        Original Nokkonen kirjoitti:

        Herran pieksut!!Sehän tietää sit sitä,että tavallinen "rahvas"on heivattu ulos niistä karkeloista ja pystyynkuolleet rahakkaat istuvat siellä paskantärkeinä ja heiluttavat varovaisesti pienenpientä Suomen lippua miettien onko tukka hyvin, rolex hyvin ja eihän vaan tullu mitään ylimääräistä liikettä,josta vois syntyä jutunjuurta.Hohhoijaa ja hyvää yötä viisut..tais tulla oikeet virsiveisuut:(
        Mä tiedän monet tilaisuudet nähneenä,että nää,joilla on rahaa ovat paljon jäykempää jengiä ja kaavoihin kangistuneita. Toivottavasti oon ny väärässä,sillä ne kyllä pilaa koko aidon fiiliksen!

        Kaksissa kisoissa (Tukholmassa) ja Ateenassa) paikan päällä olleena voin kertoa, että siellä ollaan kaikkea muuta kuin paskan jäykkänä katsomassa.

        Käy esim www.youtube.com :issa katsomassa niitä videopätkiä, missä Suomi (Lordi) tulee uudelleen lavalle ja yleisön reaktioita (tai lehdistökeskuksen katsomon), paskanjäykkyydestä tietoakaan.

        Ja vähän veikkaan noiden lippujen hintojenkin olevan yläkanttiin. Muistaakseni yksikin tuttavani sai Ateenan finaaliin lipun n. 70 eurolla, tosin piippuhyllylle, mutta sai kuitenkin... Ylen sivuilla on tieto, että liput tulevat myyntiin joulun tienoilla.


      • Original Nokkonen
        väärässä kirjoitti:

        Kaksissa kisoissa (Tukholmassa) ja Ateenassa) paikan päällä olleena voin kertoa, että siellä ollaan kaikkea muuta kuin paskan jäykkänä katsomassa.

        Käy esim www.youtube.com :issa katsomassa niitä videopätkiä, missä Suomi (Lordi) tulee uudelleen lavalle ja yleisön reaktioita (tai lehdistökeskuksen katsomon), paskanjäykkyydestä tietoakaan.

        Ja vähän veikkaan noiden lippujen hintojenkin olevan yläkanttiin. Muistaakseni yksikin tuttavani sai Ateenan finaaliin lipun n. 70 eurolla, tosin piippuhyllylle, mutta sai kuitenkin... Ylen sivuilla on tieto, että liput tulevat myyntiin joulun tienoilla.

        Tulipa vaan mieleen,että yleensä nää,joilla on varaa ostella kalliita lippuja eivät ole sitä spontaanimpaa sakkia. Ehkäpä kansainvälinen fiilis pistää eloa porukkaan sitten. Tuleehan sinne muitakin kuin suomalaisia=)
        Lipun hinta on oikeesti veren kuppaamista.Varmasti sinne haluaisi pienituloisemmatkin päästä,mutta kyllä tuo hinta ainakin tekee tehokkaan karsinnan.Toivottavasti mitään "jakkupukutätejä"ei ole enemmistönä;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe