Milloin lippuja Suomen Euroviisuihin?

viisuri

Onko kellään hajua missä vaiheessa jotain tapahtumalippuja tulee myyntiin ensi kevään Euriviisuihin? Vai joko niitä on myyty? Kiitos!!

6

1117

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pajajo

Jostain luin että tulevat myyntiin ennen joulua.

• viisuri

kiitos tiedosta ja eikös viisut ole Hartwall Areenalla??

• Tähän asti viisuliput ovat tulleet Helmi-Maaliskuun vaihteen tienoilla myyntiin. VIP-liput tulee hieman ennen joulua, mutta ne lienevät siinä tuhannen euron paikkeilla per lippu. Tavalliset ovat noin kolmesataa euroa per kpl. Toisin sanoen vip-lipun hinnalla saa vähintään kolme tavallista lippua.

• Original Nokkonen

Herran pieksut!!Sehän tietää sit sitä,että tavallinen "rahvas"on heivattu ulos niistä karkeloista ja pystyynkuolleet rahakkaat istuvat siellä paskantärkeinä ja heiluttavat varovaisesti pienenpientä Suomen lippua miettien onko tukka hyvin, rolex hyvin ja eihän vaan tullu mitään ylimääräistä liikettä,josta vois syntyä jutunjuurta.Hohhoijaa ja hyvää yötä viisut..tais tulla oikeet virsiveisuut:(
        Mä tiedän monet tilaisuudet nähneenä,että nää,joilla on rahaa ovat paljon jäykempää jengiä ja kaavoihin kangistuneita. Toivottavasti oon ny väärässä,sillä ne kyllä pilaa koko aidon fiiliksen!

• väärässä
        Original Nokkonen kirjoitti:

Herran pieksut!!Sehän tietää sit sitä,että tavallinen "rahvas"on heivattu ulos niistä karkeloista ja pystyynkuolleet rahakkaat istuvat siellä paskantärkeinä ja heiluttavat varovaisesti pienenpientä Suomen lippua miettien onko tukka hyvin, rolex hyvin ja eihän vaan tullu mitään ylimääräistä liikettä,josta vois syntyä jutunjuurta.Hohhoijaa ja hyvää yötä viisut..tais tulla oikeet virsiveisuut:(
        Mä tiedän monet tilaisuudet nähneenä,että nää,joilla on rahaa ovat paljon jäykempää jengiä ja kaavoihin kangistuneita. Toivottavasti oon ny väärässä,sillä ne kyllä pilaa koko aidon fiiliksen!

Kaksissa kisoissa (Tukholmassa) ja Ateenassa) paikan päällä olleena voin kertoa, että siellä ollaan kaikkea muuta kuin paskan jäykkänä katsomassa.

Käy esim www.youtube.com :issa katsomassa niitä videopätkiä, missä Suomi (Lordi) tulee uudelleen lavalle ja yleisön reaktioita (tai lehdistökeskuksen katsomon), paskanjäykkyydestä tietoakaan.

Ja vähän veikkaan noiden lippujen hintojenkin olevan yläkanttiin. Muistaakseni yksikin tuttavani sai Ateenan finaaliin lipun n. 70 eurolla, tosin piippuhyllylle, mutta sai kuitenkin... Ylen sivuilla on tieto, että liput tulevat myyntiin joulun tienoilla.

• Original Nokkonen
        väärässä kirjoitti:

Kaksissa kisoissa (Tukholmassa) ja Ateenassa) paikan päällä olleena voin kertoa, että siellä ollaan kaikkea muuta kuin paskan jäykkänä katsomassa.

Käy esim www.youtube.com :issa katsomassa niitä videopätkiä, missä Suomi (Lordi) tulee uudelleen lavalle ja yleisön reaktioita (tai lehdistökeskuksen katsomon), paskanjäykkyydestä tietoakaan.

Ja vähän veikkaan noiden lippujen hintojenkin olevan yläkanttiin. Muistaakseni yksikin tuttavani sai Ateenan finaaliin lipun n. 70 eurolla, tosin piippuhyllylle, mutta sai kuitenkin... Ylen sivuilla on tieto, että liput tulevat myyntiin joulun tienoilla.

Tulipa vaan mieleen,että yleensä nää,joilla on varaa ostella kalliita lippuja eivät ole sitä spontaanimpaa sakkia. Ehkäpä kansainvälinen fiilis pistää eloa porukkaan sitten. Tuleehan sinne muitakin kuin suomalaisia=)
        Lipun hinta on oikeesti veren kuppaamista.Varmasti sinne haluaisi pienituloisemmatkin päästä,mutta kyllä tuo hinta ainakin tekee tehokkaan karsinnan.Toivottavasti mitään "jakkupukutätejä"ei ole enemmistönä;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      28
      5702
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5100
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2924
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2414
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1730
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1579
    Aihe