Haluaisin kuulla teidän väärin kuultuja laulunsanojanne! :)
Minun:
Pikkuveli (PMMP)
- Olisin jo halunnut jäädä kotiin, herätä aikaisin aamulla lumen alta parahduksiin
OIKEA: Olisin jo halunnut jäädä kotiin, herätä aikaisin aamulla lumiauran kolahduksiin
Raptori, Oi beibi
- Tahtoisin olla sun kanssasi silloin, tiedäthän kyllä, itsekin milloin
OIKEA: Tahtoisin olla, sun kanssasi silloin, tiedäthän kyllä, itsekin milloin
Hard rock hallelujah, Lordi
- He was decidce
OIKEA: Give us the sing
Huom! Jos kiinnostaa, niistä on tehty kaksi kirjaa nimeltä Villejä Rubineeja ja Minä suojelen sinua taiteelta. :D
Väärin kuultuja laulunsanoja!
12
1359
Vastaukset
- Mitä eroa on...
"Raptori, Oi beibi
- Tahtoisin olla sun kanssasi silloin, tiedäthän kyllä, itsekin milloin
OIKEA: Tahtoisin olla, sun kanssasi silloin, tiedäthän kyllä, itsekin milloin"
Siis... et kuullut pilkkua? Paha moka.
------
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000000500&posting=22000000020050536 - eikös
eikös se Raptorin biisi mene "tahtoisin olla sun kanssa sillai,tiedäthän itsekkin millai...."
vai oonko mä kuullu sen väärin...- piraatti-
mä oon kuullu ko. biisistä kaks eri versiota..
- Siina.
Siis kuulin että:
"Tahtoisin olla sun kanssasi silloin ja milloin"
mut se on "olla sun kanssasi sillain ja millain" - Öövini
Cranberriesin zombiessa laulettiin dummy,dummy.
- Öövini
luulin notta Status Quon biisissä laulettihin in Miami now,(in the army now)
on mielestäni Sielun Veljien kappaleesta "Säkenöivä voima". Siinä lauletaan "kaikki tahtoo elää säkenöivästä voimasta". Joku oli kuullut sen "kaikki tahtoo elää, säkin tulit vasta uimasta".
- Zandsqui
Oikea:
"She looks like a flower but stings like a bee like every girl in history"
Väärin:
"She looks like a flower but stinks like pee like every girl in history"
Mielestäni oma tulkintani on historiantutkimuksen valossa korrektimpi, koska esim. keskiajan Euroopassa peseytyminen oli syntiä ja vartalo huuhdeltiin virtsalla. Oikeaa versiota kommentoin vielä sillä, että feminismi alkoi kukoistaa vasta sata vuotta sitten. Ennen eivät kauniit tytöt pistelleet muuta kuin lanttua soppaan ja lankaa neulansilmään. - All about us
Mää kuulin, että tytöt lauloi "olen paras", ihmettelin kovasti.
- katselen
Eipä tarvitse paljon muuttaa toista ja kolmatta sanaa, niin johan iloksi muuttuu.
- Pote
Satumaan-tangosta kohta "mä panen stereot kovempaa" = mä panen spedeä kovempaa
- H)d
Pote kirjoitti:
Satumaan-tangosta kohta "mä panen stereot kovempaa" = mä panen spedeä kovempaa
Mä kuulin siinä Armo laulussa, että:
1.nyt on aikaa viimeiseen tippaan
Oikea: nyt on aikaa viimeisen tiimaan
2. ja nyt raahasin sinne oon tääl
(en edes tiedä ett mitä ne oikeen laulaa...?)
3. Ja tiedän ett on turhaa armoo hirtyttää...
Oikea: ja tiedän ett on turhaa armoo viivyttää...
XXXXXD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184631Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4982437Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1422001Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181909- 811586
- 1461505
- 121186
- 102984
- 124842
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40839