Kuseminen hiljaa? naiset vastatkaa

astgdhajarkytrskytskstdykts...

Tyttökaveri ei perkele osaa kusta hiljaa, taisin viime yönä taas vaihteeksi mainita asiasta ja hän muistaakseni vastasi ettei osaa. Rupee vituttaan, kun ollaan vaikka kylässä, niin hän sielläki ihan pokkana lorottaa menemään ja saa hävetä kahvipöydässä. Meni melkeen yöunet ku rupes niin vituttaan ja suututtaan tällänen. Itse kusen siihen wc-pöntön reunaan, enkä veteen suoraan.

43

14932

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teen tuon

      hiljaa, jos olen kylässä tai mulla on vieraita.. joskus mun asuntoon asti kuuluu kun yläkerran äijä käy kusella.. olen siis nainen.

      • seppo6

        vessapaperia ensin pönttöön tekee tarpeet siihen (teen näin aina kun käyn paskalla että ensin paperia ettei molskahda)

        Kotona kuseskelen veteen ja varsinkin jos on omia kavereita kylässä mutta jos on naisvieraita niin sitte hiljakseltaan


      • Anonyymi
        seppo6 kirjoitti:

        vessapaperia ensin pönttöön tekee tarpeet siihen (teen näin aina kun käyn paskalla että ensin paperia ettei molskahda)

        Kotona kuseskelen veteen ja varsinkin jos on omia kavereita kylässä mutta jos on naisvieraita niin sitte hiljakseltaan

        Vanhana setänä kuseminen hajoaa joka suuntaan,

        Paskahuusin lattia on melkein aina märkä ja tietysti haisee.

        Kyläillessä kusen kuin Ämmä, eli istuviltani, siis huusissa


    • pöh!!!

      pimpsukalla on vähän vaikeempi tähdätä hei!!

      • seppo6

        toinen lorottelija yrittää puolustella :)


      • pöh!...
        seppo6 kirjoitti:

        toinen lorottelija yrittää puolustella :)

        kun heitän pönttöön ensin vessapaperia ettei lorise.. =)


      • Höpönainen

        Itsellä ei ole ollu ikinä pissiessä ongelmaa hiljaisuuden kanssa. Pitää vaa muuttaa istuma-asentoa kun ei voi ottaa kädellä kiinni siitä ja tähdätä... :D
        Mut ihan helppoa se hiljainen pissiminen on kun vaan tajuaa että pitää pissiä hiljaa. Asennekysymys.

        Ehkä tää tyttö vaan ajattelee että se on kuitenkin luonnollinen asia jota kaikki tekee nii mitä sitä nyt piilottelemaan.

        Ei sitä lorinaa kyllä jotain nestettä juodessa mielellään kuuntele. Ihmiset on erilaisia.

        Esimerkiksi itse kestän kaikenlaiset ruokapuheet enkä rupea kakomaan jos jollain on ällöttävät puheenaiheet(sanoisin silti et vaihdetaan aihetta).

        Minun miehellä kuitenkin lähtee ruokahalu aika nopeasti jos vahingossa sanookin jotain vähänkin ällöä kesken ruokailun (joo on mulla huonot käytöstavat että pääsin oppimaan tän miehestäni... :D )

        ..ja niin hyppäsin aiheesta kolmanteen niinku aina kun alan kirjoittamaan jotain.


    • Peto(N)

      Kyllä naiset osaavat käydä asioillaan hiljaisella äänenvoimakkuudellakin. Jos nojaa hieman eteenpäin kun käy vessassa, niin virtsa ei osu veteen suoraan vaan valuu reunaa pitkin ilman ääntäkään.

      • Anonyymi

        Toisaalta tuo asento altistaa peräreiän pieremiseen ja taas äänet kuuluu!!


    • porukkaa

      tätä lorottelua ollaan kavereidenkin kanssa naurettu, tosin ihan hyvällä. Kuseminen on aika jokapäiväinen ja arkinen asia, kaikki sitä harrastaa, mutta kun se ei saisi kuulua minnekään... jos sieltä ei mitään kuulu, niin toinenhan voi vaikka runkata? Heh heh eikä naisten saisi pierrä... aivan sama minulle.

      • Neitokainen_80

        Ette voi olla tosissanne...aikuiset ihmiset. Mikä mahtaa olla luonnollisempaa kuin asiointi wc:ssä, ette kai sängyssäkin mieti mitä ääniä päästelette tai kroppa pitää? Nauraa pitää moiselle. Ei siinä, tavat on hyvä olla mutta vahtia nyt toisen/toisten vessa-asiointeja. Voi luoja!!!


      • kaikupissa

        Että sulle on ihan luonnollista lorotella menemään niin että muutkin kuulevat. On se kyllä kiva julkisissa vessoissa, kun muut siististi ja hiljaa asioivat ja sitten sinä päästelet omaa oopperaasi kaiun saattelemana :)


    • hyvän..

      ..läpän heitit!
      toivottavasti toi oli vitsi!!!!!

    • kuuluu käydä

      vessassa "äänettömästi".

    • pariskunta köy

      p....lla niin, että luulen sen tulevan seinien läpi, plumps, plums, ja se karsee haju tulee suoraan mun vessaan, mitä ne oikein syö kun se haju on niin sanoinkuvaamaton, yääääk!

    • EinariPP

      Joo, tuttu juttu. Sun nykyinen (ilmeisesti mun yks entiseni) kai on bakteerikammoinen tapaus ja saattaa kusta jopa seisaaltaan välttääkseen kosketuksen pytyn istuma-alueeseen. Sitä sitten saa hävetä. Voi sua raukkaa, nyyh.

    • case...

      Hehhhehee tää oli hauska. Ei sais liian myöhään lukea näitä. Hihhiii.

      Sano sille että laittaa paperia pohjalle niin ei lorise. =)

    • lirlir..

      Joo.. en ainakaan ite kehtaisi mennä vessaan lorottelemaan niin että se kuuluu selvästi vessan ulkopuolelle. Yleensä kylässä en edes oikeasti kehtaa mennä vessaan koska käy jotenkin ärsyttämään jos se hiljaa pissiminen ei onnistukkaan! Kauhistuttaa ajatuskin että olisi pakko mennä vessaan sellaisessa paikassa jossa vessa on vaikka olohuoneen lähellä ja porukkaa istuu olkkarissa, hui..

      vaikka kuin yrittää hiljaa pisutella, niin aina se ei onnistu..

      Sano että laittaa paperia pönttöön tai menee sellaiseen "asentoon" ettei se lirinä kuulu:)

      -n19-

    • tajua!

      Loukkaantuvat kuin mitkäkin, kun asista sanoo nätisti. Parisuhde on pienestä kiinni, toiset toiveita tulisi toteuttaa kuitenkin. Pienestä kasvaa monesti suuri.

    • vittuuntunut

      vituttaa se saatanan lorina ja sihinä mitä äämmät vituistaan päästää kun kusee.Ja kehtaavat saatanan kusivitut haukkua miehiä kun me muka kusemme reunoille.Pitäkää kihisevät kusivittunne hiljaisena ja painukaa vittuunne.

      • konstit on monet

        miehen kissan hiekkalaatikkoon, joka oli vessassa ettei kuulu ääniä. Kissaparka tassut märkinä =)


      • hehhehhehe
        konstit on monet kirjoitti:

        miehen kissan hiekkalaatikkoon, joka oli vessassa ettei kuulu ääniä. Kissaparka tassut märkinä =)

        hehehhehehehe


    • naisten

      pissiminen saa ärsyttää, niin kai saan sitten sanoa, että minua ärsyttää se, että mieheni pissii aina istualtaan. Minusta se on vähän kummallista... Pikkumainen kai minäkin.

      • sinunkaan siivota

        pytyn reunoja, lattiaa ja kylppärin mattoa kusitahroista. Välillä kun se suihku voi heittää minne sattuu vaikka pönttöön sihtaisikin.


    • kusen äänekkäästi

      Jätän ovenkin raolleen, siitä tulevassa valojuovassa nään tehdä tarpeeni, en laita valoja.

      Joskus ukko huomautteli asiasta, nykyään ei viitsi.

      Sitäpaitsi teen töissäkin aivan samalla tavalla. hahahhahahh. Kärsiköön pöljät.

    • lapsellista

      tosi lapsellista, anna akan kusta miten lystää, laita korvatulpat jos haittaa!
      Voiko paljon turhempaa olla, ajattele jos hän vetäsis kunnon äänekkäät kurapierut, sitte saattas vähän olla jotain noloa. Miten jotain voi kiinnostaa jonku akan lorottelut, voihan vee:)
      Pelletouhua!!!

      • sanotaan

        ettei paskallakaan saisi enää piereskellä.


      • kokeilunarvoinen niksi

        hammasharjasi vartta myöden ettei tule niin iso ääni.


      • !!!
        kokeilunarvoinen niksi kirjoitti:

        hammasharjasi vartta myöden ettei tule niin iso ääni.

        HOT!


    • ..asioista

      No voi hei haloo!!!! Melkosen vaikea tosiaan naisena ruveta sihtailemaan, enkä voi käsittää miten tuollaisesta asiasta voi mennä hermot?? Mutta positiivinen puoli; hyvin on sulla asiat jos ongelmasi ovat tätä luokkaa, olisit onnellinen=) Monilla muilla kun on huomattavasti suurempiakin murheita elämässä kun kumppanin wc-tavat!

    • äksy

      heh,

      sano sille että laittaa paperia pönttöön ennen toimenpidettä :) testattu ja toimii! ;)

    • kokemusta

      Oletikin jo saanut liudan hyviä neuvoja, paperit ja vesihanat. Mut ole nyt helvetti onnellinen, jos teillä ei muuta ongelmaa ole ja et naisesi on terve. Sit sua vasta ottais päähän, jos sillä oli virtsatientulehdus, ja pissaa ei tuliskaan ja kauheet kivut ja hätä satasella koko ajan.


      silloin se ravais koko yön vessassa ja voihkisi. Tai hei, jos sillä olis yliaktiivinen rakko, niin se lorottelis monta kertaa yössä. Hei, pääset kyllä vähällä.

      Minä viesti: Minusta tuntuu ikävältä/harmittaa, kun sinä lorotat pissaa äänekkäästi, koska se häiritsee minua ja toivoisin, että voisit jatkossa tehdä sen hiljempää.
      Eli minä viesteillä sanotaan ikävät asiat kauniisti. Ensin tunne, sitten tapahtuma ja kolmanneksi seuraus ja toivottu muutos.
      Hyvää jatkoo

    • heh

      hauskaaa...heheheh

      • neuvosta

        Laitoimpa minäkin sitten paperia, eli sunnuntaihesarin pönttöön.
        Ei kuulunut ääniä, mutta jostainsyystä pönttö tulvi lattialle.


    • proiskeet

      Kusen aina kylässä pitkin seiniä ja mattoja ei lorise

    • ja.haju.on.fresh

      Oma liritys kuullostaa kivalle...
      siinä on kuin korkea sointi..
      Killlkillkill...

    • viiruseinä

      Mä kusen aina lavuaariin, lyhyempi matka käsien pesullekin siitä :)
      Muija aina ihmettelee miksi lavuaari vähän kellertynyt.. :D ei jaksa huuhtoo roiskeita. Toine on et runkkaan seinille, reviirinmerkkausta tai jotai :)) sitäki se ihmettelee et mitä viiruja pitkin kylppäriä.
      pönttöön aina paperia ettei molskahda vedet pitkin persettä..

    • tähsiisoikeestiiii

      Herranjestas!ei oo kyllä koskaan tullut mieleen että jotain ihmistä vois haitata pissan lorina vessassa...come. on.mene kauas vessasta jos et kestä normaalia tarpeen ääntä.kyl on ihmisillä huolia...

    • tullaanviisaammiksinäin

      Maalaismies puheli joskus humalapäissään itsekseen."Piika se pissiä sihhuuttaa.Ieva (naapurin emäntä)se kusta lossuuttaa."

    • Hah-haa

      Joo, kaksi neitosta meni baariin ja pöytiä oli wc: edessä.
      Toinen sitten meni asioimaan wc:n ja miten sattuikin saamaan
      oikean moottoripyörän mukaansa - hirveä pierukonsertti!
      Ensin väki oli hävennyt kuullessaan, mutta kun tytti tuli lopulta ulos
      koko seurue taputti esitykselle! :-D Häpesi rassukka punastellen.
      Mutta vaikeaa on ilmaa sisällään pidättää, kun on räjähdyspisteessä!

      • Anonyymi

        Harrikat Pieree aina ja kovaa.

        Toista se on tietysti kun on moottoripyörä


    • espoossa996

      Itse kusin aina ovi auki, lorotin kunnolla veteen. Se nainen laittoi pihallesittäkin syystä.

      Kerran olin kylässä, oli pikkunen krapula ja tein sonnan kuten aina paperin päälle. Oli tosi pahan hajuinen. Koitin peittää hajua kaverini vaimon deodorantilla, ei se mihinkään se haju lähtenyt.Paheni vaan,oikeestaan.Sitten se kaverin vaimo meni vessaan,se tuli sieltä ulos kuin nato-ohjus.Sen verran hirvee se haju oli.Ei tullut kutsua sinne sen jälkeen. Jätin vielä purukumin niiden olohuoneenpöydän alle.

    • Anonyymi

      Miksi minulla kuuluu ääntä vaikka tähtäisin pöntön reunaan? Kuulostaa se toki erilaiselta kuin suoraan veteen tähdätessä, mutta ei todellakaan äänettömältä.

      Paperikaan ei toimi, koska jos sinne heittää pari palaa paperia, niin vesi imeytyy siihen heti (paperin tuhlaus on kyllä muutenkin turhaa). Tai jos laittaa esim. viisi palaa paperia, joka jotenkin maagisesti pysyy ilmassa, niin sitten kuuluu samanlaista ääntä kuin ulkohuussissa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      373
      3305
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      151
      1320
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1198
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      142
      1045
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      764
    7. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      737
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      709
    Aihe