Minulle on jäänyt hieman epäselväksi se, että jos ihminen on väreiltään kylmä niin kannattaako silloin meikata kylmillä sävyillä ja "lämpimän ihmisen" taas lämpimillä sävyillä..? Vai päinvastoin? Kiitos jo etukäteen vastauksista, jos joku tietäis :)
kylmät/lämpimät värit?
2
738
Vastaukset
- Kettukarkki
kai nää kevät-kesä-syksy-talvi-tyypit voi jakaa kylmiin ja lämpimiin. siitä kai on kyse. esmerkiksi minä kellerväihoisena ja punatukkaisena pukeudun mielelläni ns. lämpimiin sävyihin kuten metsän- ja yrjönvihreään sekä punaisiin, oransseihin ja ruskeisiin.
voisko joku viisaampi vastata?
nää minun tiedot on lähinnä maalarin väriopista, haha.- vaalea syksy
Hei!
Erään värianalyysin mukaan (en muista nimeä) jaetaan värityypit syksyyn, talveen, kevääseen ja kesään sen lisäksi on olemassa esim.
vaalea syksy
syksy
tumma syksy
eli syksy sisältää kolme eri syksyä ja minä olen näistä tämä vaalea aavistus kesään päin...minun värikarttani on aivan erinlainen esim. kuin syksyllä
Värianalyysissä on tärkeätä katsoa ihon oma väri, hiusten oma väri, silmien oma väri...aika vaikeeta näkemättä miettiä mitkä värit kenellekin sopii jos ilmoittaa värikseen esim.
vaaleat hiukset ja siniset silmät...hiusten ja silmien väri vaaleus/tummuus vaikuttaa värianalyysiin samoin ihon väri onko enempi punakka, harmahtava tms.
eli vaikea sanoa myöskin sen perusteella onko joku kylmä vaiko lämmin!?
Itselleni vaaleana syksynä (maantien ruskeat hiukset, vihreä (ruskean sävyä) silmät, hiukan pisamia, beigen värinen iho mikä ruskettuu aika heloposti) sopivat niin hopea, pronssi kuin kulta korut ei ihan kirkas hopea se ei sovi, musta ei sovi ollenkaan eikä sininen taikka pinkki vievät kaikki värit kasvoilta.
Minun värejä ovat tummanruskea, oliivinvihreä, terracotta, syvä punainen, vaalea keltainen, tumma violetti, tumma harmaa jne. usein siis murretut värit.
Jos mahdollista kannattaa mennä värianalyysiin siitä on paljon hyötyä! Uskaltaa käyttää enempi värejä ja saa varmuuden siihen mitkä sopii ja mitkä eivät? Itse olin aina ajatellut ettei musta oli minun väri ja eipä sitä värikartassani ollutkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517073Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414814HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002728- 1442016
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321597Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3981534- 171507
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki231348Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101303mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111223