Kaverin isot synttärikekkerit tulossa ja paikalla Big Band. Olen luvannut laulaa juhlan kunniaksi yhden biisin. Nyt tarviin apua eli oisko biisiehdotuksia? Eli parhaat jazz-biisit naisäänelle? Sellaisia joista saa ihon kananlihalle;) Ja kunnon fiiliksen päälle;)Muutkin kuin jazzit käy, kunhan sopii hyvin Big Bandin kaa yhteen.
Paras Jazz-biisi
6
2429
Vastaukset
- bigbigbanfan
Hyvi biisejä on satoja mutta kokeile vaikka James van Heusenin Call Me Irresponsible. On erityisesti naisen laulettavaksi tarkoitettu kappale ja todennäköisesti olisi paikallaan juuri synttärisankarille esitettynä.
- big band fani
Jos synttärisankari on mies, ehdottomasti I Wanna Be Loved By You. Mara Peippo (Lahti Big Band) on kirjoittanut siitä laput big bandille.
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
Cry Me A River (Julie London)
- BUUUUUUUU!
On se kumma kun aina tuo ikivanha loppuun kulunut ralli pitää aina hoilata! Oikein rupee ärsyttämään nuo iänikuiset aina samat loppuunkolutut "ikivihreät". Hyi helvetti!
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
BUUUUUUUU! kirjoitti:
On se kumma kun aina tuo ikivanha loppuun kulunut ralli pitää aina hoilata! Oikein rupee ärsyttämään nuo iänikuiset aina samat loppuunkolutut "ikivihreät". Hyi helvetti!
..kun se on hyvä biisi. Vaikka onkin kulunut. :D
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
MarkiisiDeFuckingÅmÅl kirjoitti:
..kun se on hyvä biisi. Vaikka onkin kulunut. :D
...se ei kelpaa, niin laula sit vaikka Mary Fordin "How High The Moon"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012067
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501862- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91521- 811224
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020