Vuorotteluvapaalla kakkostyössä

Duuni nro 2043146

Mites harrastaako kukaan tällaista. Että ollaan muka vapailla mutta painetaankin pimeänä hampaat irvessä massia jostain toisesta duunista. Kertokaa senkin harmaan talouden orjat.

9

3582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahdollisesti vuorotteleva

      Pakko on painaa vuorotteluvapaalla toista työtä. Jään vuorottelulle siksi että en voi työskennellä päätteellä kun on niin tuskainen olo. Ilmeisesti "sähköallergiaa", jota ei lääketiede tunne, joten ei voi olla sairaslomallakaan ja ei jaksa olla töissäkään. Aika hankala tilanne taloudellisesti, kun ei olisi vara pudottaa tuloja. Kertokaa lisää sähköallergiasta, jos kohtalotovereita löytyy.

      • vapaalla

        Eihän vuorotteluvapaalla saa tehdä muuta työtä. Vain itsensä kehittäminen on sallittua. Vuorotteluvapaan palkka voidaan ottaa pois, jos käyttää väärin tätä mahdollisuutta. Älkää antako vääriä tietoja!


      • tosiasia
        vapaalla kirjoitti:

        Eihän vuorotteluvapaalla saa tehdä muuta työtä. Vain itsensä kehittäminen on sallittua. Vuorotteluvapaan palkka voidaan ottaa pois, jos käyttää väärin tätä mahdollisuutta. Älkää antako vääriä tietoja!

        Tiedoksesi, että vuorotteluvapaalla ollessa voi
        aivan hyvin tehdä toista työtä, mikäli niin haluaa. Vuorottelukorvausta ei tietenkään makseta
        em. työssäoloajalta.(Ja kyseessä on siis vuorottelukorvaus; ei vuorotteluvapaan "palkka",
        niin kuin kirjoitat.)


      • Oravan Pyörässä
        tosiasia kirjoitti:

        Tiedoksesi, että vuorotteluvapaalla ollessa voi
        aivan hyvin tehdä toista työtä, mikäli niin haluaa. Vuorottelukorvausta ei tietenkään makseta
        em. työssäoloajalta.(Ja kyseessä on siis vuorottelukorvaus; ei vuorotteluvapaan "palkka",
        niin kuin kirjoitat.)

        Olen ajatellut jäädä vuorottelu vapaalle ensi keväänä,sillä omassa "pihassa" kesäajaksi hommia enempi kuin tarpeeksi,omistamme pienehkön metsätilan ja ensi kesälle riittäisi metsien hoito hommia ,mm istutus ja raivaus hommia.
        Kysyisinkin onkohan tässä tapauksessa vuorottelu korvauksen väärinkäyttö tapaus,jos työllistän itseni omissa metsissäni ja samalla nostan vuorottelu korvausta?


      • vain
        Oravan Pyörässä kirjoitti:

        Olen ajatellut jäädä vuorottelu vapaalle ensi keväänä,sillä omassa "pihassa" kesäajaksi hommia enempi kuin tarpeeksi,omistamme pienehkön metsätilan ja ensi kesälle riittäisi metsien hoito hommia ,mm istutus ja raivaus hommia.
        Kysyisinkin onkohan tässä tapauksessa vuorottelu korvauksen väärinkäyttö tapaus,jos työllistän itseni omissa metsissäni ja samalla nostan vuorottelu korvausta?

        Turha pelko. Itse olin vuorotteluvapaalla opiskelemassa ja palkattomassa työharjoittelussa, joka oli ihan oikeaa työtä. Kukaan ei paheksunut menettelyäni, joka johti työpaikan vaihtoon. En tosin mennyt siihen yritykseen, jossa harjoittelin.


      • Mirru...
        Oravan Pyörässä kirjoitti:

        Olen ajatellut jäädä vuorottelu vapaalle ensi keväänä,sillä omassa "pihassa" kesäajaksi hommia enempi kuin tarpeeksi,omistamme pienehkön metsätilan ja ensi kesälle riittäisi metsien hoito hommia ,mm istutus ja raivaus hommia.
        Kysyisinkin onkohan tässä tapauksessa vuorottelu korvauksen väärinkäyttö tapaus,jos työllistän itseni omissa metsissäni ja samalla nostan vuorottelu korvausta?

        Missä olit silloin, kun suomen kieltä opiskeltiin?


      • olin minäkin
        Mirru... kirjoitti:

        Missä olit silloin, kun suomen kieltä opiskeltiin?

        silloin ou jeeeeeeeeeeeeeeeee tuliko pilkut kohallens


      • joku....
        olin minäkin kirjoitti:

        silloin ou jeeeeeeeeeeeeeeeee tuliko pilkut kohallens

        pilkun n........ Eikökän se asia ole pääasia näillä palstoilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1286
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      896
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      73
      753
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      742
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      734
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      60
      730
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      727
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      665
    Aihe