Diane Novan lopetus ja hiusten lähtö?

Eli mahtaako tuo pitää paikkansa? Itselläni on melko ohuet hiukset, joten nyt kun olen lopettamassa pillereitä...toivon kovin, että en menetä kaikki hiuksiani...Apua!
3400
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

sulla ei tukka lähe yhtikäs minnekään :) tai siis yksilöllistähän KAIKKI on, mutta ei mulla ainakaan lähtenyt, kun lopetin dianen. Eikä tullut muitakaan "oireita".

Äänestä
  • No ei mullakaan hiukset minnekään lähteneet. Ja jos hiustenlähtöä olisikin, niin ei ne sentään kaikki päästä putoa.

    Äänestä

ja lähtee edelleen. 3kk sitten vaihdoin dianeista toiseen merkkiin, en siis lopettanut kokonaan.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


-Sari- kirjoitti:

Eli mahtaako tuo pitää paikkansa? Itselläni on melko ohuet hiukset, joten nyt kun olen lopettamassa pillereitä...toivon kovin, että en menetä kaikki hiuksiani...Apua!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu